• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym
    Anonym (20+) skrev 2013-01-17 17:19:51 följande:
    Men åååh! Jag har varit med om nästan samma sak, fast vi skulle sälja kolor eller nåt! :( Jag var inget vidare på att sälja, för tyst och blyg, så det var lätt att säga nej till mig. Så jag snodde det som skulle ha blivit summan av försäljningen (minns inte beloppet just nu) från mamma och gav till skolan och gömde kolorna som jag inte hade lyckats sälja. Precis, varför sa man inte bara som det var?! Min mamma är ju världens snällaste, men ändå kunde jag ha jättekonstiga tankar att hon skulle bli...arg på mig? FÖR VAD? Man tänker konstigt när man är liten. :/ Fick du nånsin chansen att ge tillbaka allt, då? 

    Ja, vad roligt att du skrev om din erfarenhet. Förmodar också att jag var blyg på att sälja dessa skitsaker, jag insåg ju att det var skit och man såg på folk som först trodde det skulle vara fina julkort att det inte var något dem ever skulle köpa. Men, men. Vi hjälps åt mycket i min familj med allt möjligt, hjälper till och kör dem, handlar mat ibland och så har jag både köpt fina saker till föräldrarna men har också fått mycket mer tillbaka ändå. Tror inte mina föräldrar skulle vilja ha pengar från mig eller ens ta emot, de hade vägrat. Så jag får helt enkelt låta det vara en dum grej jag gjorde som liten, blyg osäker flicka.
  • Diana 424
    Anonym (20+) skrev 2013-01-17 17:14:54 följande:
    Gudars, nej, det kan jag bara inte!

    Visst, jag betvivlar inte att de skulle förlåta mig, men jag kan inte.
    Jag har däremot sagt till dem  att så fort jag får ett jobb ska jag börja ge tillbaka till dem, för de har hjälpt mig med hyran och sånt ibland, så då kan jag passa på att ge de där extra tusenlapparna också, som "bonus". 

    Om jag hittar ett snuskigt välbetalt jobb (i Norge) ska jag donera något riktigt bra till huset också, typ nytt kakel till tvättstugan. Det har behövts i flera år nu, men det har nästan aldrig funnits pengar till att unna sig något här.
    Allt går till lån och räkningar. 

    Vilken snyfthistoria det där blev, nu då! Jag lovar, vi är inte SÅ miserabla som jag får det att låta.  

    Tack ändå, för stödet! Det var fint av dig. 
    hade du varit min dotter hade jag förlåtit dig med en gång, plåga dig int vet jag!
  • twain
    Anonym (20+) skrev 2013-01-17 17:14:54 följande:
    Gudars, nej, det kan jag bara inte!

    Visst, jag betvivlar inte att de skulle förlåta mig, men jag kan inte.
    Jag har däremot sagt till dem  att så fort jag får ett jobb ska jag börja ge tillbaka till dem, för de har hjälpt mig med hyran och sånt ibland, så då kan jag passa på att ge de där extra tusenlapparna också, som "bonus". 

    Om jag hittar ett snuskigt välbetalt jobb (i Norge) ska jag donera något riktigt bra till huset också, typ nytt kakel till tvättstugan. Det har behövts i flera år nu, men det har nästan aldrig funnits pengar till att unna sig något här.
    Allt går till lån och räkningar. 

    Vilken snyfthistoria det där blev, nu då! Jag lovar, vi är inte SÅ miserabla som jag får det att låta.  

    Tack ändå, för stödet! Det var fint av dig. 
    Vet du - helt ärligt: Jag är övertygad om att de redan vet detta. Man har hyfsad koll på hur mycket pengar man har i plånboken och det märks om det försvinner. Speciellt om det händer många gånger. Du verkar vara snäll och ha bra föräldrar. Jag kan nästan lova dig att det kommer att kännas mycket bättre efteråt. Tänk att slippa gå och må dåligt. Det vore väl skönt?

    Om snyfthistoria: Haha, nejdå, alla familjer har sitt...
    It's like being *ucked into a vortex.
  • Anonym (Max)
    Anonym (Linda) skrev 2013-01-07 10:12:43 följande:
    Vet inte om det kan kallas en mörk hemlighet  men jag blir sexuellt upphetsad av att köra fort och då menar jag riktigt fort . Inte någon som vet det  ja att jag gillar köra fort vet dem väl men inte i den utsträckningen och att jag tänder på det .

    Själv blir jag riktigt upphetsad av att se en söt tjej köra riktigt fort. Det är så jävla sexigt. Den äventyrliga, koncentrerade och lite busiga blicken ni får när ni kör fort är sjukt upphetsande. Fattar inte varför det är så få tjejer som gillar att köra fort. Keep it up girl!! Får man åka med någon gång eller? ;)
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Max) skrev 2013-04-06 22:49:57 följande:

    Själv blir jag riktigt upphetsad av att se en söt tjej köra riktigt fort. Det är så jävla sexigt. Den äventyrliga, koncentrerade och lite busiga blicken ni får när ni kör fort är sjukt upphetsande. Fattar inte varför det är så få tjejer som gillar att köra fort. Keep it up girl!! Får man åka med någon gång eller? ;)

    AaaaKyssvisst är det  härligt att vara kåt på fart känna adrealinet pumpa berusningen jag får av det är obeskrivlig se mätaren passera 200 km/h sträcket ååååååTungan uteså ja det går inte beskriva dem som inte har det i kroppen fattar inte.

    Nä jag vet inte det i heller men det finns ju jag har stött på några stycken och gasat i kapp med dem också Glad
  • Anna Collovin
    Anonym (Linda) skrev 2013-04-08 08:45:00 följande:

    AaaaKyssvisst är det  härligt att vara kåt på fart känna adrealinet pumpa berusningen jag får av det är obeskrivlig se mätaren passera 200 km/h sträcket ååååååTungan uteså ja det går inte beskriva dem som inte har det i kroppen fattar inte.

    Nä jag vet inte det i heller men det finns ju jag har stött på några stycken och gasat i kapp med dem också Glad

    Haha så det finns fler av min sort där ute go for it tjejen men var försiktig
  • Anonym
    Anna Collovin skrev 2013-04-16 20:33:50 följande:

    Haha så det finns fler av min sort där ute go for it tjejen men var försiktig
    Såg precis Amy McDonald köra bil fort på Top Gear.... mycket sexigt 
  • Anonym (Linda)

    Haha ja sexigt är det ju och vi känner oss sexiga med när vi kör fort åtminstone jag .

    Ja Anna det finns fler som du försiktig vad är det hahaha

  • Anonym

    En av mina största hemligheter är att jag inte skulle bli ledsen som nordkorea försvann ifrån kartan. Och att jag heller inte bryr mig nämnvärt om svälten och aids i afrika. They should know better by now!

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?