• Jamku

    Varför hatar folk MP?

    För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?


    Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2016-07-06 11:02:49 följande:
    Men kära Anton, här missade du nästan helt tavlan. Ja, inte avseende din beskrivning av din relation. Det låter vackert, påminner en del om Björn Ranelids skildringar av det egna "självet".

     
    Till saken: Vilket parti som helst hade drabbats hårt opinionsmässigt om ett flertal av deras ledare uppfört sig som svin offentligt. I SD:s fall handlade det om den rättspolitiska talesmannen, den ekonomiskpolitiske talesmannen och ungefär samtidigt visade det sig att den näringspolitiske talesmannen kört rullstol på fyllan, ljugit om att han blivit rånad av invandrare och spottat och fräst mot en vakt med invandrarbakgrund som försökt hjälpa fyllot.

    Nåväl, Anton. Min poäng var att SD gick fram i opinionen när detta kom fram. Här sköt du alltså fullständigt bom, du kom inte ens i närheten av min fundering på vad det är som lockar väljare till ett parti vars ledare visar sig vara just de svin andra antyder att de är.

    Skrikhöger. Nej, jag kallar inte SD för skrikhöger. Skrikhöger är personer som anser att man ska öppna dörren till stian och bjuda in SD till samarbete.

    På det viset är jag mitt i den S-politiska fåran

    medan du och SS tillhör en liten rännil som anser att man ska integrera uppfattningar att kvinnor är horor,

    invandrare babbar etcetera i den officiella svenska värdekontexten medan jag anser att de har sin plats i stian eller på dynghögen eller på avpissat.

    jag ser förresten att du omprövat din inställning till vilket parti som gör mest nytta. Det tycker jag är snyggt, jag har aldrig uppfattat dina åsikter som socialdemokratiska.

    Hursomhelst. Hoppas att din Celine snart återvänder till dig så att du känner dig som en hel människa.

    Njut av sommaren, Celine och fridens liljor!

    Ha det gott i solens glansSolig
    Jaja, FD....vi fortsätter väl som tidigare, tydligen så du vill ha det. Glöm.....inlägg 3160.hatchet smiley
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2016-07-06 11:15:20 följande:
    Jaja, FD....vi fortsätter väl som tidigare, tydligen så du vill ha det. Glöm.....inlägg 3160.
    Så gärna, Anton.

    Träffbilden är ju mer precis i 3162.

    Har du gått från missriktat sportskytte till att bli huvudjägare?

    Vad var det nu Neil Armstrong sa: Ett litet steg för en människa men ett stort steg för mänskligheten.

    Jag hade inte förväntat mig annat än att din ranelidska ådra skulle komma till uttryck.

    Har du sett när arga snickaren är på besök hos Ranelid, en höjdare i sin genre.



    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2016-07-06 12:06:40 följande:
    Så gärna, Anton.

    Träffbilden är ju mer precis i 3162.

    Har du gått från missriktat sportskytte till att bli huvudjägare?

    Vad var det nu Neil Armstrong sa: Ett litet steg för en människa men ett stort steg för mänskligheten.

    Jag hade inte förväntat mig annat än att din ranelidska ådra skulle komma till uttryck.

    Har du sett när arga snickaren är på besök hos Ranelid, en höjdare i sin genre.


    " target="_blank">

    Orka.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2016-07-06 12:15:26 följande:
    Orka.
    Mm, så skulle nog Ranelid också ha haft behov att sammanfatta.

    Hursomhelst. Så tycket jag att det är bra att du är så missriktad att yxan slår i sten i stället för i huvudet som i din snuttesmiley i inlägg 3162.

    Vi hörs, Anton. Läs inte för mycket Ranelid nu bara - bara oss emellan så tycker jag att han är en teatralisk fjant.

    Ha nu en fantastisk sommar med din sköna CelineSolig

    Allt gott!
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2016-07-06 12:21:37 följande:
    Mm, så skulle nog Ranelid också ha haft behov att sammanfatta.

    Hursomhelst. Så tycket jag att det är bra att du är så missriktad att yxan slår i sten i stället för i huvudet som i din snuttesmiley i inlägg 3162.

    Vi hörs, Anton.

    Läs inte för mycket Ranelid nu bara - bara oss emellan så tycker jag att han är en teatralisk fjant.

    Ha nu en fantastisk sommar med din sköna CelineSolig

    Allt gott!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2016-07-06 12:34:03 följande:
    Se där.

    Du är ganska lik Ranelid till utseendet ocksåFlört

    Men som Celine Dion brukar säga - det finns någon för allaSolig

    Fridens liljor och en skön sommar önskar jag dig!
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Anton Chigurh
    Rataxes skrev 2016-07-02 14:15:51 följande:
    6 miljarder ska läggas på att köpa in utsläppsrätter (som ska förstöras) däremot inte en krona till fler poliser.

    Om jag vore miljö- och klimathotsaktivist hade jag tyckt att Miljöpartiet är det mest patetiska parti som finns.
    MP i ett nötskal. Dom är förbanne mig inte riktigt kloka. Det är ju så idiotiskt så man tror att det är lögn och förbannad dikt. 

    Fast det är på riktigt !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2016-07-06 12:50:36 följande:
    MP i ett nötskal. Dom är förbanne mig inte riktigt kloka. Det är ju så idiotiskt så man tror att det är lögn och förbannad dikt. 

    Fast det är på riktigt !!!
    Så här ser MP på brunkolsförsäljningen.

    En debattartikel som du och Rataxes säkert kan såga nästan lika effektivt som Ranelid sågar till en bänkskiva eller hanterar en skruvdragareSkrattande

    www.dn.se/debatt/kop-av-utslappsratter-ska-gora-brunkolen-mindre-lonsam/
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    oOOo oOOo skrev 2016-07-06 15:33:53 följande:
    Du kanske skulle försöka lära dig skillnaden mellan kausalitet och korrelation smile2.gif

    Här har du lite info från skolverket
    www.skolverket.se/skolutveckling/larande/nt/g...
    Jag kan gärna förklara vad det är du inte förstått den här gången. Men vi måste väl lägge Island på hyllan först.

    Har du möjligen stött på problem under dina fotvandringsförsök till Island?

    Pst. Ta fram kartbokenSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Svar på tråden Varför hatar folk MP?