• Svar på tråden Farmen 2019
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-02-17 01:28:16 följande:

    Jag är lite orolig för att detta kom fram före programmet är klart så lite orolig för Diana att hon gått ut med detta, men helt klart förstår jag henne att hon inte orkar hålla inne detta...Det tär på henne....Hoppas bara att hon anmält så även Tess.

    Jo jag vet att du har tyckt att Rocco varit underhållande.....Jag däremot hade redan när han var med första gången svårt för han.

    Håller till 100% med att Tv4  har skött detta dåligt, men om man följer dagens politik så vet man att ingen sanning får komma fram....

    Kommer också att kolla resten av programmet, men även jag har illamående hur det egentligen kan få pågå i ett seriöst program för familjer i svensk tv.

    Skulle det vara så att Rocco fick en tredje chans att vara med i Farmen då skulle jag protestera...för han har skrivit i någon tidning att han kan tänka sig att vara med fler gånger.


    Du menar att Diana skulle kunna få fan för hon berättar om detta? Fast det har ju redan hänt i Farmen plus att TV4 väl aldrig hade tänkt berätta sanningen varför Rocco lämnade. Ja, hoppas både Tess & Diana polisanmäler äcklet.

    Ja, sanningen kan va svår att hantera för somliga... :/

    Att Rocco efter det här säger han kan tänka sig va med fler gånger säger väl tyvärr allt. En skamlös människa som inte inser var gränsen går.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-02-17 01:56:50 följande:
    Du menar att Diana skulle kunna få fan för hon berättar om detta? Fast det har ju redan hänt i Farmen plus att TV4 väl aldrig hade tänkt berätta sanningen varför Rocco lämnade. Ja, hoppas både Tess & Diana polisanmäler äcklet.
    Ja, sanningen kan va svår att hantera för somliga... :/

    Att Rocco efter det här säger han kan tänka sig va med fler gånger säger väl tyvärr allt. En skamlös människa som inte inser var gränsen går.
    Vad är Farmen plus???...….Varför skulle Tv 4 aldrig berättat sanningen ….(hur dum får man bli) ????…...Både Diana och Tess måste anmäla Rocco för vad han gjort.....Sanningen skulle vart annorlunda om ….

    Skulle jag höra om att Rocco var med i fler program skulle jag vägar kolla....Det skulle visa att tv 4 är som politikerna ….Ju fler brått desto kändare blir du....


  • Johannus

    Egentligen skulle jag vela att det fanns ett forum direkt till Paulo och Tv teamet ….från folket som ser på programmet …. vad man tycker är fel ….Men som sagt …..den och den som gör fel får inte straff.....Nä hur man än vrider och vänder så går den som gjort fel FRI.

  • Deceree1

    Men fy faan, jag har också läst nu! Jag har alltid tyckt illa om Rocko. Ända sen förra säsongen. Men nu mot slutet typ sista avsnitten har jag tyckt att han va ganska harmlös. Fy faan så fel man hade. Konstigt att inget av detta har kommit fram i programmen då det verkar ha hållit på ett tag. Nåt måste ju kamerafoljet ha sett. Visste verkligen inte ex Kim nåt, han verkade ju chockad?

    Tur att fanskapet åkte ut. Och bra att Diana gick ut med det. Såna som han hör definitivt inte hemma på farmen.

  • Johannus

    Jag tycker att det är konstigt att Paulo kom ut till gården och plockade ut Maria för det hon gjort, men inte kom och plockade ut Rocco för dubbla regelbrott som han gjort. Skillnad på folk och folk!

  • Deceree1
    Johannus skrev 2019-02-17 11:14:53 följande:

    Jag tycker att det är konstigt att Paulo kom ut till gården och plockade ut Maria för det hon gjort, men inte kom och plockade ut Rocco för dubbla regelbrott som han gjort. Skillnad på folk och folk!


    Jaa! Verkligen! De hade jag glömt. Rockos beteende är ju mycket värre!
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-02-17 02:17:37 följande:

    Vad är Farmen plus???...?.Varför skulle Tv 4 aldrig berättat sanningen ?.(hur dum får man bli) ?????...Både Diana och Tess måste anmäla Rocco för vad han gjort.....Sanningen skulle vart annorlunda om ?.

    Skulle jag höra om att Rocco var med i fler program skulle jag vägar kolla....Det skulle visa att tv 4 är som politikerna ?.Ju fler brått desto kändare blir du....


    Plus = och

    TV4 berätta ju aldrig sanningen utan lät Rocco gå med hedern i behåll (hans snack om ?personliga skäl? fick ju stå oemotsagt). TV4 kommer knappast berätta sanningen vid ett senare tillfälle om dom inte gjort det nu.

    Nej, jag vill inte heller se Rocco nåt mer i Farmen. Det räcker fan nu.
    Deceree1 skrev 2019-02-17 08:23:23 följande:

    Men fy faan, jag har också läst nu! Jag har alltid tyckt illa om Rocko. Ända sen förra säsongen. Men nu mot slutet typ sista avsnitten har jag tyckt att han va ganska harmlös. Fy faan så fel man hade. Konstigt att inget av detta har kommit fram i programmen då det verkar ha hållit på ett tag. Nåt måste ju kamerafoljet ha sett. Visste verkligen inte ex Kim nåt, han verkade ju chockad?

    Tur att fanskapet åkte ut. Och bra att Diana gick ut med det. Såna som han hör definitivt inte hemma på farmen.


    Vi har missbedömt Rocco helt enkelt. Den fula sidan kom ju aldrig fram i TV, inte ens i samband med att han åkte ut. Hade inte Diana berättat nu hade vi väl aldrig fått veta sanningen. Hade vart intressant att höra ex. Kims åsikt när han (förhoppningsvis) fick reda på den verkliga anledningen att Rocco åkte ut men det kommer TV4 inte att visa. Dom har uppenbara problem att hantera the ugly truth. :/
Svar på tråden Farmen 2019