• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • almqvist

    Åh, Grattis! :)


    Siggy skrev 2019-09-04 21:37:00 följande:

    Jag har plussat ikväll. Det är ett (tror jag) hyfsat starkt plus men känns ändå inte som att jag riktigt litar på det. Lite oklart när BIM infaller men någonstans mellan 3-5/9. Igår hade jag sån himla mensvärk och var helt bombsäker på att mensen skulle komma inatt. Låg liksom med vetekudden... Har inte haft några symptom alls.

    Men idag har det känts liiite annorlunda och det var därför jag köpte ett test. Har fortfarande någon slags mensvärk. Det kanske är därför det känns som att testet inte stämmer. Min sambo, som ju inte känner det jag känner i min kropp, verkar dock övertygad om att jag är gravid.

    Åh, hoppas nu att det stämmer och att det får stanna kvar.


  • Förstabarnet123
    Siggy skrev 2019-09-04 21:37:00 följande:

    Jag har plussat ikväll. Det är ett (tror jag) hyfsat starkt plus men känns ändå inte som att jag riktigt litar på det. Lite oklart när BIM infaller men någonstans mellan 3-5/9. Igår hade jag sån himla mensvärk och var helt bombsäker på att mensen skulle komma inatt. Låg liksom med vetekudden... Har inte haft några symptom alls.

    Men idag har det känts liiite annorlunda och det var därför jag köpte ett test. Har fortfarande någon slags mensvärk. Det kanske är därför det känns som att testet inte stämmer. Min sambo, som ju inte känner det jag känner i min kropp, verkar dock övertygad om att jag är gravid.

    Åh, hoppas nu att det stämmer och att det får stanna kvar.


    Stort grattis!! Solklart starkt plus. Om du har lite svårt att tro på det ändå, så köp ett digitalt? Så får du det svart på vitt :) Grattis igen!
  • Förstabarnet123

    BIM SEPTEMBER

    1/9: AnneP

    3/9: Idas123

    4/9: s0ff

    5/9: Habba Phoworray, Zyprexa

    6/9: Michibell, Tessi1, Obalem

    7/9: Janniiique, Idapidan, Nicole22, JossanA, Tjoppa12

    8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM

    9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme

    10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab, LBP91, AnnaAgaton, BDN

    11/9: ketchup88, Adlitam

    12/9: Laloppan

    13/9: Cachy, Bellis92, Kattunge15

    14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana, MMX86

    16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK

    18/9: awi, Amanda12

    19/9: GrönTröja, Millemupp

    20/9: FELT

    21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten

    22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra

    23/9: SamiraBudva

    24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13

    25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55

    27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd

    28/9: Naya, oklartLiv

    29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin

    30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K

    GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy

  • Laloppan

    Bim om en vecka, inga känningar. Försöker dock inte tänka eller överanlysera heller. När jag var gravid med dottern så blev brösten väldigt ömma bara några dagar efter ägglossning. Det gick liksom inte att misstolka att något hände i kroppen. Så jag tänkte att jag väntar på tydligt tecken, missad mens eller mens.

    Alla graviditeter är ju olika, men iom så tydligt tecken förra gången så känns det som att det inte tagit sig denna gång.

  • Habba

    Grattis! Hur känns det idag? Vad blir det för BF-datum då?


    Siggy skrev 2019-09-04 21:37:00 följande:

    Jag har plussat ikväll. Det är ett (tror jag) hyfsat starkt plus men känns ändå inte som att jag riktigt litar på det. Lite oklart när BIM infaller men någonstans mellan 3-5/9. Igår hade jag sån himla mensvärk och var helt bombsäker på att mensen skulle komma inatt. Låg liksom med vetekudden... Har inte haft några symptom alls.

    Men idag har det känts liiite annorlunda och det var därför jag köpte ett test. Har fortfarande någon slags mensvärk. Det kanske är därför det känns som att testet inte stämmer. Min sambo, som ju inte känner det jag känner i min kropp, verkar dock övertygad om att jag är gravid.

    Åh, hoppas nu att det stämmer och att det får stanna kvar.


  • Lillen 84
    Förstabarnet123 skrev 2019-08-23 13:32:34 följande:

    Åh önskar jag var i samma sits som er som har massa mys runt äl!

    Varje månad är jag mest nervös över att vi ska missa äl. Jag vet inte varför men det blir alltid ett halvhjärtat försök. Vill bara ha en (1) god chans nån gång, inte bara halvdana försök varje gång. Önskar min man var mera på & engagerad :/ Nu får jag hålla i trådarna till bebisverkstan och locka och pocka vid äl. Känner mig jobbig som vill ha sex varannan- var tredje dag kring äl. Får den känslan. Fick med han till mys igår...kanske enda chansen under den fertila veckan eftersom han reser bort idag, och så "kom" han inte igår. Känns som chansen är noll just nu...

    Förlåt för novell, känner mig rätt låg just nu.

    Önskar ibland man kunde fixa bebisverkstan på egen hand, på nått sätt, haha. Jag lägger ner så mycket energi på detta.

    (Han vill ha barn väldigt mycket, men är ingen människa som går all-in på något)


    Min är lika. Säger att han vill ha barn. Men jag får bara tjata om sex runt äl. Förra äl kunde han inte komma. Denna äl hade vi sex en gång på dagen med mrst utslag. Men inge mer... Förstår din frustration. Jag skiter snart i detta.
  • Habba

    Vi kämpar med min mans ?scenskräck? varje gång det är dags för ÄL. Hade lyckats förtränga det från förra gången. Svinjobbigt för honom, och frustrerande för mig


    Lillen 84 skrev 2019-09-05 08:44:41 följande:

    Min är lika. Säger att han vill ha barn. Men jag får bara tjata om sex runt äl. Förra äl kunde han inte komma. Denna äl hade vi sex en gång på dagen med mrst utslag. Men inge mer... Förstår din frustration. Jag skiter snart i detta.


  • Idas123
    Amanda12 skrev 2019-09-05 08:39:29 följande:

    Hur länge har alla försökt med att bli gravida? Har ni barn sedan tidigare?


    Vi är på vårat första försök till första barnet, min mens är idag 2 dagar sen. Innan bim har jag ändå känt lite symtom, men dom 2 senaste dagarna har jag inte känt någonting annat än att jag är på dåligt humör.
Svar på tråden BIM september 2019