• mcs1988

    Vad blir det för mat?

     


    Vad äter ni till middag idag? :) 

    (Vi ska äta stuvade makaroner, falukorv och morotsstavar.) 

  • Svar på tråden Vad blir det för mat?
  • klyban
    Krämare86 skrev 2023-11-27 19:49:47 följande:

    Mofflade en kebabpizza och drack 2 bärs! Den satt där den skulle! Jädra vad trött jag blev. Håhåjaja                       HÖRRUDU AUDITANNE Kycklingkorven är inget att rekommendera! Såg du uppdrag granskning om Cob Ross kycklinghybriden?  , 95% av all svensk kyckling. Dålig djurhållning och dessutom luktar den illa. 


    Ibland är det dålig djurhållning, och då går man efter dom och inte som du alla i princip.


     


    Idag blir det en butterflyad kyckling, allt som saknas är allt utom ingredienserna.
    Så får se vad man hittar på, men funderar på att ha potatisen under och låta kycklingens fett droppa över, för det vet jag är skitgott Skrattande


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban

     


    klyban skrev 2023-11-28 15:30:07 följande:

    Idag blir det en butterflyad kyckling, allt som saknas är allt utom ingredienserna.
    Så får se vad man hittar på, men funderar på att ha potatisen under och låta kycklingens fett droppa över, för det vet jag är skitgott Skrattande





    Så satans gott detta blev.
    kycklingen blev riktigt god, men potatisen med droppings av kycklingfettet gjorde potatisen sjukligt goda.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Vad blir det för mat?