• Asplövet18

    Bim Juli 2020

    Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
    Kul om ni hittar hit :)

  • Svar på tråden Bim Juli 2020
  • Trio2021
    saraama skrev 2020-07-13 17:57:02 följande:

    Tycker mig ana ett svagt streck där ja :) Grattis! På tok för tidigt skriver du... Tror vi hade bim imorgon båda två? Eller? Jag testade negativt igår. Tror mensen kommer som en klocka imorgon


    Tack snälla :D nej jag har bim den 18/19, alltså i helgen :) i den tidigare listan hade jag 14, men sen kom ägglossningen senare :)
  • sommar2020regn
    Ellen94 skrev 2020-07-13 17:34:43 följande:

    Mirena tror jag den heter. Hormonspiral :)


    Hej! Jag hade Jaydess (liknande) som jag tog ut i juni och läste på om andras erfarenheter. Våra spiraler kan inte jämföras m tex p-piller för vi har haft låghormonare= enklare för vi stoppar inte cykeln utan bara gör så att slemhinnan inte blir så ?sexig? för spermierna. Men många skrev till mig här att jag kanske behövde vänta några cyklar (undvek att svara) för det tar ca 24-48 h för kroppen att återställa från uttag av spiralen.

    Jag plussade förra veckan så jag hann få en blödning. Har hört om andra som inte ens hann få blödning. Två av mina vänner är gravida nu (v 10 och v 26) också direkt efter hormonspiralen.

    Lycka till, skydda dig om du vill vänta lite och hör av dig om du har några frågor
  • Ellen94
    sommar2020regn skrev 2020-07-13 20:07:43 följande:

    Hej! Jag hade Jaydess (liknande) som jag tog ut i juni och läste på om andras erfarenheter. Våra spiraler kan inte jämföras m tex p-piller för vi har haft låghormonare= enklare för vi stoppar inte cykeln utan bara gör så att slemhinnan inte blir så ?sexig? för spermierna. Men många skrev till mig här att jag kanske behövde vänta några cyklar (undvek att svara) för det tar ca 24-48 h för kroppen att återställa från uttag av spiralen.

    Jag plussade förra veckan så jag hann få en blödning. Har hört om andra som inte ens hann få blödning. Två av mina vänner är gravida nu (v 10 och v 26) också direkt efter hormonspiralen.

    Lycka till, skydda dig om du vill vänta lite och hör av dig om du har några frågor


    Tack snälla för bra svar!
  • Anga
    Lillahjärtat2020 skrev 2020-07-14 10:22:10 följande:

    Bim+2 och idag tog jag två tester!!! Herregud jag kan inte tro att det är sant, jag är GRAVID :)


    Stort grattis!!!
  • Anonym (Barnlängtan)
    Lillahjärtat2020 skrev 2020-07-14 10:22:10 följande:

    Bim+2 och idag tog jag två tester!!! Herregud jag kan inte tro att det är sant, jag är GRAVID :)


    Grattis:)
  • Loea
    Lillahjärtat2020 skrev 2020-07-14 10:22:10 följande:

    Bim+2 och idag tog jag två tester!!! Herregud jag kan inte tro att det är sant, jag är GRAVID :)


    Åh GRATTIS! Vad kul!! <3
  • Trio2021
    Lillahjärtat2020 skrev 2020-07-14 10:22:10 följande:

    Bim+2 och idag tog jag två tester!!! Herregud jag kan inte tro att det är sant, jag är GRAVID :)


    Grattis!!! :D
Svar på tråden Bim Juli 2020