Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Haft problem med tonsillstenar och hittat något som hjälper? av Journ­a­list söker Hälsa 332 0 Hej! Jag ska skriva om tonsillstenar för en tidnings hälsosidor och söker en kvinna som ha... Hälsa Obesvarade
0
332
Hittade svartmögel i sonens eltandsbortshuvud av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Hälsa 326 0 Som rubriken lyder. hålet under själva borsten var det svart såg jag idag, såg ut som svar... Hälsa Obesvarade
0
326
subkorioniskt hematom av Anony­m (Anto­n­ym199­9­7) Grav. komplika­tioner 806 0 Hej! Någon som har erfarenhet av detta? Är i v 12+ 6 och har haft problem med stora blödni... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
806
Social ångest av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Psykisk ohälsa 293 0 Tonåring med social ångest. Jag har kontaktat BUPMen hur fick Ni hjälp? Berätta gärna Psykisk ohälsa Obesvarade
0
293
Nystart from imorgon 8/9. av Anony­m (Fs) Hälsa 219 0 Nu när semester är slut och vardagen är tillbaka så tänkte jag från imorgon ta tag i träni... Hälsa Obesvarade
0
219
Hjälp!! av anony­m­mamma­n Övrigt 582 0 Hej! Jag har en son på 2 år, som är mitt allt och som jag vill skydda såklart. Jag skriver... Övrigt Obesvarade
0
582
Folsyra =illamående? av Anony­m (Läng­t­areft­e­rsysk­o­n) Första trimeste­rn 1,1k 0 Hej!  jag har under flera års tid fått folsyra utskrivet då jag haft brist. Ätit dessa tab... Första trimeste­rn Obesvarade
0
1,1k
Privat Assistans av EnEns­a­m Övrigt 282 0 Vilka privata assistans företag har kontor   i Luleå?Jag har kommunal assistans idag och b... Övrigt Obesvarade
0
282
Fredag av Anony­m (Vad) Nöje 324 0 Vad gör ni en fredag som denna?  Nöje Obesvarade
0
324
Nekad/godkänd barnlöshetsutredning med diagnoser? av Grädd­t­årtan Utrednin­g 915 0 Hej!Som rubriken lyder: Är det någon som blivit nekad utredning för barnlöshet (via landst... Utrednin­g Obesvarade
0
915
Bipolär och ADD av Anony­m (Tess­) Psykolog­i 366 0 För 2 år sedan fick jag diagnosen bipolär typ 2 och nu även en ADD-diagnos.Jag äter Lamict... Psykolog­i Obesvarade
0
366
Hur många mvc-besök var er partner med på? av Anony­m (Olik­a­) Övrigt 205 0 Som rubriken säger, hur många besök var /är er partner med på hos barnmorskan?Jag har ett... Övrigt Obesvarade
0
205
Clearblue ägglossningstest av Snöfl­i­nga19­9­5 Övrigt 171 0 Hej!  har gjort Clearblue ägglossningstest samt rfsu ägglossningstest.  cb visar maximal f... Övrigt Obesvarade
0
171
Det är två streck men t-strecket är på "fel plats"? Hjälp!! av Anony­m (Okla­r­t) Barnläng­tan 225 0 Gjorde precis ett testa tidigt graviditets test från Rfsu och inom 3 minuter så dök det up... Barnläng­tan Obesvarade
0
225
Fröken Allvar av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 666 0 Tja Är du kvar på forumet? Övrigt Obesvarade
0
666
Novofem av Anony­m (MC) Hälsa 319 0 Hej,Fått novofem utskrivet mot klimakteriebesvär och ätit ca 1 vecka.Mår sådär. Illamående... Hälsa Obesvarade
0
319
Emthy noose symptom av Anony­m (Noos­e­) Hälsa 224 0 Hej!Är det någon som har erfarenhet  av detta jävliga tillstånd, gärna positiva vilket jag... Hälsa Obesvarade
0
224
Återföring av femdagars blasto på dag 6?? av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Provrörs­befr. / IVF 235 0 Hej! Vår klinik för återföring av fryst embryo sex dagar efter omslag. Troligtvis hade jag... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
235
Toalett sprutar vatten, bra rörmokare i Stockholm? av Anony­m (TS) Övrigt 444 0 Det här kom precis så olägligt som det kunde ha gjort för vi ska ha dop och gäster i helge... Övrigt Obesvarade
0
444
Hur gick senaste Tinderdejten? av Fjäri­l kär Relation­er 500 0 Helt ovetenskapligt och kul vore det intressant att veta hur Tinder funkar i verkligheten.... Relation­er Obesvarade
0
500