Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Swingersklubb i Göteborg av Mittn­a­mn117­7 Sex & Sånt 514 0 Hejvi är ett par på 40år som tänkte besöka en swingersklub gärna runt Göteborg vilken ska... Sex & Sånt Obesvarade
0
514
Glutenintolerans/mjölkallergi av Sofie­a­nna1 Barn 1-2 år 617 0 Intresserad av att höra hur era barn var/mådde innan diagnos, då jag starkt tror att vår s... Barn 1-2 år Obesvarade
0
617
Intuniv av Anony­m (Mamm­a­n) Barn 6-12 år 987 0 Vår son har ADHD med autistiska drag, fått concerta 36 men märkte rätt snabbt att han blev... Barn 6-12 år Obesvarade
0
987
Gå upp i vikt av Escitalopram? av Anony­m (Fund­e­rsam) Hälsa 290 0 Hej! Jag har en fundering som säkert flera av er kan svara på. Jag har precis börjat med E... Hälsa Obesvarade
0
290
Deltid, föräldrapenning av Anony­m (Delt­i­d) Ekonomi 472 0 Hej!    Jag jobbar i dagsläget deltid och den procent som jag är föräldraledig tar jag ut... Ekonomi Obesvarade
0
472
Två misslyckade FET - endometrios av Anony­m (Desp­e­rat1!­) Provrörs­befr. / IVF 251 0 Hej!  Jag har haft två återföringar av blastocyster som nu misslyckats. Vi går egentligen... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
251
Tvillingar av Anony­m (Anon­y­m) Första trimeste­rn 1,5k 0 Hej! Jag är gravid i första trimestern och på ett ultraljud i vecka 7+5 visade det sig att... Första trimeste­rn Obesvarade
0
1,5k
Nackspalt 3,5mm av genov­a­mii Fosterdi­agnostik 420 0 Jag kan inte tänka på någonting annat än ultraljudet igår, där hon säger att allting ser b... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
420
Förhöjd nackspalt ? av genov­a­mii Ultralju­d 495 0 Var på ultraljud idag, och hon sa att bsrnets nackspalt var förhöjd och låg på 3,5 mm, och... Ultralju­d Obesvarade
0
495
Extrema cravings av Sara1­9­98 Andra trimeste­rn 1,2k 0 Hej! Är just nu gravid med första barnet, har bf i början av december och är just nu i vec... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
1,2k
Spännings yrsel av Anony­m (Sofi­e­) Hälsa 382 0 Har haft spänningshuvudvärk i många år som kommer och går med olika symptom. Nu har spännu... Hälsa Obesvarade
0
382
Psykisk ohälsa av ME70 Hälsa 349 0 Hej på er,jag vet fan inte va ja vill mä detta men ja må luftet på nöt vis. Jag har galet... Hälsa Obesvarade
0
349
Pokemon Heart Gold/Soul Silver av Sköld­e­n89 Dator & Teknik 453 0 Jag vill prata lite på Pokemonspelen som utspelas i Johto. Johto har varit min favoritgene... Dator & Teknik Obesvarade
0
453
Volbeat av Henke­4­2 Övrigt 205 0 Stort fan av dem. ☺️Hjälper som den när depressionen sätter in och man är lå... Övrigt Obesvarade
0
205
Pojke eller flicka? av Eveli­n­a10 Ultralju­d 422 0 Pojke eller flicka?  v12 på bilden ❤️ Ultralju­d Obesvarade
0
422
Märklig känsla ibland av Anony­m (Gina­) Hälsa 382 0 Ibland har jag en konstig upplevelse.Får en känsla i kroppen som triggas av något sen känn... Hälsa Obesvarade
0
382
Bolt taxi av Anony­m (Nina­) Övrigt 421 0 Hej!knäpp fråga kanske men hur fungerar det att åka med Bolt ( Stockholm) dvs kan man förb... Övrigt Obesvarade
0
421
Husvagnsrenovering i Linköping av Anony­m (Händ­i­g?) Sport & Fritid 650 0 Nån som vet nåt ställe man kan stå med husvagn för att renovera o även sova över natten i... Sport & Fritid Obesvarade
0
650
Dina tankar kring bemötandet i sorg av Anony­m (Göra skill­n­ad) Sorg 821 0 Hej,   Under de senaste åren har flera personer i min omgivning och i mina vänners omgivni... Sorg Obesvarade
0
821
Nidblödning 14 dagar efter ÄL av Anony­m (Mina­7­) Gravidit­etssymto­m 421 0 hej, lite snabb info - fick tidigt missfall (v 5+) i början på juni månad & nu har jag... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
421