Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Cyklo-F och amning? av Anony­m (Jag) Kroppsli­gt 127 0 Har fått det utskrivet (eller egentligen Cykloapron men samma verksamma ämne) eftersom jag... Kroppsli­gt Obesvarade
0
127
Hål/prick uppe vid örat som luktar/kommer ut vätska av Annel­i­e8989 Familjel­iv - sajten 288 0 Finns det någon där ute som har som mig (preauricular sinus )Som är en medfödd aurikulär f... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
288
Enkät av markn­s­tuden­t­12 Övrigt 173 0 Hej! Vi är fem marknadsföringsstudenter som just nu genomför en undersökning om köpvanor p... Övrigt Obesvarade
0
173
Reklamation clearblue av Anony­m (Anon­y­m1509­) Övrigt 972 0 Är det någon mer som fått lämna telefonnummer i  samband med reklamation till clearblue då... Övrigt Obesvarade
0
972
Xonvea - era erfarenheter av Anony­m (Undr­a­r) Övrigt 431 0 Har fått det på recept för mitt gravidillamående. Provat postafen innan som knappt hjälpte... Övrigt Obesvarade
0
431
UR Dokumentär söker bonusfamilj – med bonuspappan i centrum av Bonus­p­appaS­ö­kes Styv/Bon­usföräld­er 348 0 UR Dokumentär söker bonusfamilj – med bonuspappan i centrum Vi på UR Dokumentär ska under... Styv/Bon­usföräld­er Obesvarade
0
348
Vet inte om jag vet vad kärlek är av Anony­m (Amor­) Relation­sproblem 250 0 Haft destruktiva relationer. Mycket passion och drama. Men också mycket djup och utvecklin... Relation­sproblem Obesvarade
0
250
Återkommande körtelfeber! av Anony­m (Kört­e­lfebe­r­) Hälsa 332 0 Fått körtelfeber för 4e gången nu på ett år..Finns det något att göra för att slippa skite... Hälsa Obesvarade
0
332
Extraslag på hjärtat. Hur lever ni med det? (Panik!) av Peter­B­irger­s­son Hälsa 430 0 Hej gänget!    För er som inte orkar läsa hela min berättelse utan bara är intresserade av... Hälsa Obesvarade
0
430
Någon som arbetar som passformsmodell? av Hejdä­r­duär Övrigt 456 0 Eller som har erfarenhe?  Övrigt Obesvarade
0
456
Utfrusen av Den Onde Relation­sproblem 263 0 Vi kan göra en lång historia kort: Från -79 till -06 hade jag en relation med en kvinna, v... Relation­sproblem Obesvarade
0
263
Hjälpmedel/svar om vulvodyni av Anony­m (T) Kroppsli­gt 269 0 Har vulvodyni/vestibulit och haft det över ett år tillbaka och fick rätt nyligen veta det.... Kroppsli­gt Obesvarade
0
269
Beyfortus/profylax till alla nyfödda av Simpp­s­on Barn 0-12mån 473 0 Från och med 10 september 2025 erbjuds Beyfortus till alla nyfödda för att skydda mot RS-v... Barn 0-12mån Obesvarade
0
473
Helsingborg av Anony­m (Anon­y­m) Samhälle 168 0 Hej!Jag bor i utkanten av Helsingborg men funderar på att flytta till något annat område.... Samhälle Obesvarade
0
168
Hur har ni mått med pentasa av Anony­m (Croh­n­s) Hälsa 171 0 Hejsan! Jag går just nu på pentasa 1g och pentasa klysma 1g sen i tisdags. Nu har min avfö... Hälsa Obesvarade
0
171
Ni som ammar - tar ni vitamintillskott? av Hanna Sol Amning 2,0k 0 Hej!Jag undrar om ni som ammar tar något vitamintillskott och i så fall vilket?  Amning Obesvarade
0
2,0k
Bibliotekarie - annat jobb? av Anony­m (Mill­a­n) Samhälle 211 0 Finns det någon bibliotekarie här som lessnat på bibliotekariejobbet och nu arbetar med nå... Samhälle Obesvarade
0
211
TVILLINGAR 2026 SKÅNE av mybig­f­amily Övrigt 196 0 Finns det några tvillingmammor i skåne som vill följas åt?Här i norra Skåne är vi en hel d... Övrigt Obesvarade
0
196
Få igång mens efter piller stopp av Anony­m (Moa) Fertilit­et & Kropp 245 0 Har ni tips på att få igång mensen efter ett p-piller stopp?Funderar på att testa rosenrot... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
245
Gravid efter två år? av Julto­m­ten Ofrivill­ig barnlösh­et 537 0 Någon som till slut blivit gravid naturligt efter två års försök?  Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
537