Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Blir inte gravid av Anony­m (Anon­y­m) Ofrivill­ig barnlösh­et 428 0 Jag är 34 år och har försökt få ett till barn sedan november förra året. Jag slutade med p... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
428
Blir inte gravid av Anony­m (Anon­y­m) Oförklar­lig barnlösh­et 1,3k 0 Jag är 34 år och har försökt få ett till barn sedan november förra året. Jag slutade med p... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
1,3k
Förskola Västerås öst av kevvg Skola 721 0 Bra förskolor öster om Västerås? Runt Öster Mälarstrand. Har kollat på följande skolor men... Skola Obesvarade
0
721
Har känslor för killkompis, vad ska jag göra? av Anony­m (....­) Sex & Sånt 284 0 Jag ingår i en kompisgrupp på 2 killar och min bästa vän som är i samma ålder som mig (19... Sex & Sånt Obesvarade
0
284
Konstiga test efter missfall av Hanna­S­venss­o­n Gravidit­etssymto­m 280 0 Fick missfall för nästan fyra veckor sedan.  Graviditetstesten fortsatte vara ganska stark... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
280
Journatt övertidskval av Anony­m (Kval­ö­verti­d­) Övrigt 205 0 Hej! Jobbar 100% inom kommunal verksamhet imorgon behöver jag gå ut extra och jobba journa... Övrigt Obesvarade
0
205
Resa som funkar med foglossning av Anony­m (Fogl­o­ssnin­g­) Resor: Resor 686 0 Hej!Jag har nyss plussat. Vi brukar åka på en sommarresa med nöjesfält eller liknande men... Resor: Resor Obesvarade
0
686
nub teorin! 12+5 av Anony­m (Mamm­a­123) Ultralju­d 224 0 Någon som vill gissa på vad min lilla bebis är för nån?Vi ska inte ta reda på kön så enbar... Ultralju­d Obesvarade
0
224
Trygg lunk eller kärlek och barn igen av Anony­m (M45) Relation­sproblem 241 0 Jag vill ha barn. Aldrig varit så redo i känslor, fysisk och psykisk förmåga, erfarenhet,... Relation­sproblem Obesvarade
0
241
Bästa streamingtjänsten för böcker? av Docka­n Nöje 251 0 Hej!Jag är på jakt efter ett abonnemang för böcker. Jag föredrar primärt att läsa själv oc... Nöje Obesvarade
0
251
Test av Bille­b­ra Hundar 443 0 Test Hundar Obesvarade
0
443
Snårigt med kort.. av Anony­m (snur­r­igt) Ekonomi 268 0 Hej   Jag och min man har bestämt oss för att skaffa ett konto för inköp av mat, hygien- o... Ekonomi Obesvarade
0
268
Bara 5 äggblåsor vid första UL, finns det solskenshistoria? av Tilda­n­82 40+ 546 0 Hej! Jag är snart 43 år och jag och min kille är inne på vår andra IVF-resa. Den första sl... 40+ Obesvarade
0
546
Fertilitetsutredning av Anony­m (BEBI­S­) Ofrivill­ig barnlösh­et 424 0 Hej!Jag och min karl har fått tid på fertilitetsmottagningen efter 1 år och 3 månader som... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
424
Wartec kondylom av Anony­m (E) Kroppsli­gt 171 0 Hej!  jag upptäckte i helgen att jag hade en prick i underlivet. Bokade läkarbesök direkt... Kroppsli­gt Obesvarade
0
171
Förhöjd temperatur av Anony­m (Hjäl­p­) Hälsa 198 0 Hej!  Är det flera här som lever med förhöjd temperatur? dom senaste åren har jag levt med... Hälsa Obesvarade
0
198
Herpes av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 227 0 Hej!Jag är en kvinna på snart 38 år, för 15 år sen fick jag herpes 1. Denna herpes smittad... Hälsa Obesvarade
0
227
Tänker du nånsin "nu borde jag lägga ner mobilen..." för att sedan fortsätta scrolla? av Aanto­o­niia Övrigt 289 0 Funderar ni ibland på att er skärmanvändning kan vara problematisk? Dels för er själva me... Övrigt Obesvarade
0
289
Söker hjälp med en undersökning! av Anony­m (kålr­o­tskev­i­n) Efterlys­ning - media 368 0 Hej gott folk! Vi är två psykologistudenter från Lund som för närvarande skriver en kandid... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
368
P spruta av Anony­m (När) Sex & Sånt 285 0 Jag har varit utan preventivmedel i några år nu men tröttnat på att avbryta stämningen för... Sex & Sånt Obesvarade
0
285