Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Första mensen efter abort/missfall? av Anony­m (Bloo­d­y Mary) Abort 471 0 Jag var tvungen göra en lite senare abort pga fosterskador. Undrar hur andras första mens... Abort Obesvarade
0
471
Familjehemsföräldrar av Ninme­u Familjeh­em 393 0 Familjehemsföräldrar Familjehemsföräldrar Till er familjehemsföräldrarHej! Vi är två tjeje... Familjeh­em Obesvarade
0
393
Varför bry oss om Danmark? av Anony­m (Dans­k­en) Politik 122 0 Låt jänkarna ta Grönland. Det vore nyttigt för danskarnas uppblåsta ego. Politik Obesvarade
0
122
Plussa sent med blastocyst? av Anony­m (Hejs­a­n 12) Övrigt 198 0 Hej!  Som rubriken lyder, har någon plussat sent med en blastocyst? Jag är på ruvardag 7 m... Övrigt Obesvarade
0
198
Jägarexamen Öster Malma av Anony­m (Ts) Övrigt 347 0 Jag funderar på att ta jägarexamen vid Öster Malma i SörmlandUndrar om någon har erfarenhe... Övrigt Obesvarade
0
347
Behöver jag ta bort gelénaglar efter 6 månader för att fräscha upp? av AkuaM­a­ll Övrigt 315 0 Jag har haft gelénaglar i nästan 6 månader. Varje månad har jag fyllt på gelen, och nu und... Övrigt Obesvarade
0
315
Delta i en studie om ledarskap och jämställdhet! av Alexa­n­dra Olivi­a Samhälle 114 0 Hej!   Jag är i slutskedet av min masterutbildning i Personal, Arbetsliv och Organisation... Samhälle Obesvarade
0
114
Normalfuntad +30 söker distansvän av Brego­t­t00 Övrigt 200 0 Har många vänner, sambo och barn men jag känner att det skulle vara trevligt med en vän på... Övrigt Obesvarade
0
200
Top Tips for Path of Exile 2 Leveling av JoseL­e­e Dator & Teknik 311 0 If you're looking to buy Path of Exile 2 currency, SSEGold is one of the most reliable pla... Dator & Teknik Obesvarade
0
311
Förskola av Idani­l­ss0n Barnomso­rg 361 0 Jag har en liten fråga. Hur är det i eran kommun, när ett syskon eller förälder är sjuk. F... Barnomso­rg Obesvarade
0
361
Mirakelsvamp som håller? av Anony­m (Mix) Övrigt 523 0 Minns att min första mirakelsvamp höll mycket längre än de som jag köpt på senare år. De j... Övrigt Obesvarade
0
523
BRÖSTPUMP av Tygla­m­pan19 Amning 706 0 Mammor!! 🙋🏼?♀️ Har någon testat bröstpumpen momcozy M5? Den... Amning Obesvarade
0
706
Vad gör man? av Anony­m (Less­) Psykisk ohälsa 228 0 Har en person i min närhet. Den är duktig på att driva mig till vansinne och jag har genom... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
228
Göra slut, hur? av Anony­m (Mamm­a­n) Relation­sproblem 198 0 Hej, jag är förälder till en 17-årig dotter som har varit tillsammans med en jämnårig kill... Relation­sproblem Obesvarade
0
198
Att välja åkpåse till våren av Anony­m (eile­) Barnvagn­ar 946 0 Min bebis är 6 månader och vi byter till sittdel. Vad har du för förslag på åkpåse? Jag tä... Barnvagn­ar Obesvarade
0
946
Förvirrad, missfall ? av Anony­m (Förv­i­rrad) Oro för missfall 247 0 Är det kört ?  plussade i mitten av februari. började blöda 2 mars men bara när jag torkad... Oro för missfall Obesvarade
0
247
Mmoexp Call of Duty Black Ops 6 Bot Lobbies: Ways to Use Shadows for Deception av Rozem­o­ndbel­l Adoptera­d/vuxen 530 0 3. Manipulating Shadows to Fake Presence Shadows can create illusions of movement, making... Adoptera­d/vuxen Obesvarade
0
530
Mmoexp FC 25 Coins: Best Ways to Earn Coins Quickly av Rozem­o­ndbel­l Övrigt 412 0 Why Tiki Taka+ is the Best PlayStyle+ for Midfielders In EA Sports FC 25, controlling the... Övrigt Obesvarade
0
412
Orolig i hjärtat av längt­a­r o hoppa­s Första barnet 233 0   Jag hade bim igår så testade morgonurin på en rfsu sticka som visade negativt. Så köpte... Första barnet Obesvarade
0
233
Östrogenspray Lenzetto av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 379 0 Hej!Undrar om någon gått upp i vikt eller blivit plufsig av behandling med Lenzetto spray.... Hälsa Obesvarade
0
379