Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sertralin, ätstörning och viktuppgång-vad gör man nu? av amore­m­io Hälsa 260 0 Hej!Sedan årsskiftet går jag i behandling för min ätstörning-har problem med hetsätningar... Hälsa Obesvarade
0
260
Nässpray beroendeframkallande? av Sköld­e­n89 Öron-näs­a-hals- läkaren 1,1k 0 Är Nässpray verkligen beroendeframkallande? Hur upplever du när du tagit Nässpray? Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,1k
Kalsonger? av Jespe­r f Homo/bi/­trans 690 0 Vilka kalsonger gillar ni mest att se på en snygg kille? Mottivera gärna ditt val. Homo/bi/­trans Obesvarade
0
690
Kan ni hjälpa mig tyda det här testet? av Anony­m (Lina­) Barnläng­tan 221 0 Hej, Jag har tyvärr fått 3 missfall de senaste 6 månaderna.. har testat mig nu 5 dagar inn... Barnläng­tan Obesvarade
0
221
Att attraheras av någon av Anony­m (PerK­e­m1) Familjel­iv - sajten 428 0 Jag tror många och kanske de allra flesta personer i världen (?) attraheras till andra som... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
428
Undergiven av Lazzi Sex & Sånt 464 0 Att det ska vara så svårt att hitta nån som är lagomt dominant för typ rollspel Vill ju in... Sex & Sånt Obesvarade
0
464
Konisering av Anony­m (Ts) Sex & Sånt 328 0 Hej! Jag ska göra en konisering (LEEP/konisering) och jobbar i butik, där jag står och går... Sex & Sånt Obesvarade
0
328
Ladok av Anony­m (hall­o­npajj­j­99) Övrigt 297 0 Hej!Jag har funderat lite på hur mycket information lärare faktiskt kan se om studenter i... Övrigt Obesvarade
0
297
PCOS?? av Anony­m (Fund­e­rsam) Hälsa 364 0 Hej,  Nu börjar jag fundera på vad det kan vara frågan om. Jag har väldigt oregelbunden me... Hälsa Obesvarade
0
364
Tvååring vägrar pappa på natten! av Missr­a­i Barn 1-2 år 670 0 Vår tvååring sover just nu bredvid pappa i sitt rum då jag ammar småsyskonet i vår säng. G... Barn 1-2 år Obesvarade
0
670
Kö till säkerhetskontroll tidigt på morgonen av asdfg­h Övrigt 194 0 Jag ska flyga tidigt på morgonen och håller på att fundera på när jag behöver vakna. Bor ö... Övrigt Obesvarade
0
194
Ni som haft Julkalender Pokémon av panda­r­inen Lekar och aktivite­ter 847 0 De där tillbehören 6-8 stycken, granar, kälkar mm i papp. Är det nå hållbart eller går det... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
847
Kan någon förklara det här med återvinning... av Anony­m (Åter­v­andri­n­g) Övrigt 117 0 ... på ett enkelt sätt? Vad exakt är det tidöpartierna har lagt fram och vad innebär det?... Övrigt Obesvarade
0
117
Spel pc av Mamma­m­umu Lekar och aktivite­ter 621 0 Någon som vet om det finns spel som kalles kunskap eller freddi fish? Han har spelat fredd... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
621
IBS huvudvärk? av Anony­m (Sann­a­) Hälsa 342 0 Jag har fått diagnosen IBS sedan ett tag tillbaka. Det jag märkt är att jag har huvudvärk... Hälsa Obesvarade
0
342
Hej kära grannar av Krist­e­nEnhe­t Ny på Familjel­iv 414 0 Jag har gått med i detta forum idag för att stolt proklamera att jag vet att denna rörelse... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
414
Sex i Västerås av Anony­m (Läng­t­ar) Sex & Sånt 638 0 söker tips på ställe att ha sex på i Västerås, helst Erikslund. Har en kk som jag ska träf... Sex & Sånt Obesvarade
0
638
Ozempic någonting ni tar? av Sköld­e­n89 Övrigt 779 0 Som rubriken lyder:Tar ni Ozempic en gång i veckan?Tycker ni att den hjälper er?Förlorar n... Övrigt Obesvarade
0
779
Cytotec efter konstaterat missfall av Majbl­o­mmis Övrigt 960 0 Hej alla, jag fick ordinerat hemmabehandling med cytotec efter att lilla hjärtat slutat sl... Övrigt Obesvarade
0
960
Klimakteriebesvär, vad kan man vänta sig av hormonbehandling? av Anony­m (Jose­f­in) Hälsa 208 0 Jag börjar nu med Clovelle. Vad har ni för erfarenheter? Vad kan jag vänta mig i form av f... Hälsa Obesvarade
0
208