Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kan mild depp gå över av sig självt? av Anony­m (Så trött­) Psykisk ohälsa 181 0 Räknas kanske inte kliniskt som depression då jag bara känt mig gråtig och nedstämd en vec... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
181
Igångsättning av Anony­m (Igån­g­sättn­i­ng) Tredje trimeste­rn 698 0 Hej!Jag är så orolig just nu eftersom jag bara hört skräckhistorier kring igångsättning. F... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
698
Csn av Anony­m (Ö) Övrigt 143 0 HejJag tar examen nu i juni men kan inte se någon information på mina sidor på csn längre.... Övrigt Obesvarade
0
143
Ta ut svängarna av Anony­m (Kluv­e­n) Övrigt 107 0 Jag är en 49-årig man som är född och uppvuxen i gaystadsdelarna i Berlin. Är själv inte g... Övrigt Obesvarade
0
107
Lös i magen v 33 av Anony­m (Anon­y­m) Tredje trimeste­rn 562 0 gjorde en ny glömde klicka i att anonyma får svart fler som är sjukt lösa i magen ? Är int... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
562
Lös i magen v. 33 av Anony­m (Anon­y­m) Tredje trimeste­rn 472 0 fler som är sjukt lösa i magen ? Är inte sjuk och ätit som vi alltid gjort här hemma så in... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
472
Val av mödravårdscentral i Stockholm av Anony­m (Orol­i­ggrav­i­d) Första barnet 628 0 Heej! Nu är jag gravid och står för de svåra valet av mödravårdscentral! Jag har tidigare... Första barnet Obesvarade
0
628
Vad får ni tjejer/ kvinnor igång på för sex?? av Vanli­g­kille­3­9 Sex & Sånt 405 0 Jag är en kille på 39 år som går igång på kanske lite ovanlig porr  Sex & Sånt Obesvarade
0
405
Gammal hyresrätt, vad göra? av Enkel­p­enkel Övrigt 668 0 Hej, Nu är det så att jag har fick ett förstahandskontrakt för ett tag sen, bodde i andrah... Övrigt Obesvarade
0
668
Hjälp en student, svara på en enkät! av Använ­d­areAn­v­ändar­e­123 Efterlys­ning - media 337 0 Hallå där! Vi är några studenter som skulle uppskatta om du har tid att svara på vår korta... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
337
Q10 och Rosenrot? av Anony­m (J) 40+ 340 0 Hej! Tänkte börja med q10 samt rosenrot.Önskar tips på vilket märke och vilken dos ni andr... 40+ Obesvarade
0
340
Fettsugning av venusberg av Rundi­s Övrigt 694 0 Hej!Efter komplikation av en bukplastik så fick jag ödem på vulvan och ser inte riktigt kl... Övrigt Obesvarade
0
694
Obstruktiva inslag av Anony­m (G) Kroppsli­gt 158 0 Har genom röntgen fått konstaterat små obstruktiva inslag i lungorna, väldigt lite. Är ung... Kroppsli­gt Obesvarade
0
158
Blir inte full av Anony­m (Cant breat­h­e) Övrigt 133 0 Försöker bli full med stark dricka, men blir inte det. Haft uppehåll så borde bli det men... Övrigt Obesvarade
0
133
bör jag acceptera husmäklaren överlåter förhandling till andra? av Anony­m (ciss­i­) Ekonomi 344 0 ska sälja nuset, vi ar inte på Hemnet,vi har valt större firma i sverige matchar kunderi d... Ekonomi Obesvarade
0
344
4 åring bet sig i kinden - Blivit som en "flärp" efter läkning. av Anony­m (Ajdå­!­) Åkomma/s­jukdom 1,3k 0 Halloj,För ett par helger sen trillade vår fyraåring från en stol, vi såg inte fallet.  Me... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,3k
69% på urvalsprovet, bra eller dåligt? av stell­a­mozza­r­ella Övrigt 314 0 Hej, jag håller på att söka till några distansutbildningar på yrkeshögskolan till medicins... Övrigt Obesvarade
0
314
Förhöjt S-FSH värde av Dammi­g­agata­n Fertilit­et & Kropp 213 0 Jag, 38 år, fick idag provsvar som jag lämnade efter att varit på vul där de såg äggblåsor... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
213
Tillväxtbehandling av Ansjo­v­is45 Åkomma/s­jukdom 1,1k 0 Vår dotter som är 6år går på tillväxtbehandling sedan 2år tillbaka vilket innebär 1 spruta... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,1k
AI foto app av Anony­m (Evas­M­an) Dator & Teknik 376 0 Hej Några tips på gratis Ali appar för foton och video?Ni som använder vad har ni flrvtips... Dator & Teknik Obesvarade
0
376