Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tappar hår av Anony­m (X) Kroppsli­gt 320 0 Någon annan som tappat mycket hår under bantning? Slutade det efter ett tag eller var du t... Kroppsli­gt Obesvarade
0
320
Svettas floder på natten? av Anony­m (Låt mig sova) Hälsa 283 0 Flera gånger i veckan svettas jag floder på natten. Alltså så mycket att jag vaknar mitt i... Hälsa Obesvarade
0
283
Fall. Inte. För. Insurello av Anony­m (Mega­n­) Övrigt 773 0 Är en av dem som föll i insurellos fälla..Har sett dessa insurello reklam alltför ofta i F... Övrigt Obesvarade
0
773
Förstörd av Anony­m (Leds­e­n) Gravidit­et 604 0 Fick positiv på trisomi 13 på nipt. Någon mer som fått så men ändå fött ett hälsosamt barn... Gravidit­et Obesvarade
0
604
Psykologprogrammet i Uppsala av Chaos­M­om95 Övrigt 341 0 Jag har funderipå psykologprogrammet i Uppsala. Jag har sökt dit och undrar hur ofta och l... Övrigt Obesvarade
0
341
Puss och kram? av Anony­m (Okys­s­t) Relation­sproblem 379 0 Jag har en problematisk relation till min fru som tar ganska lång tid att förklara i text.... Relation­sproblem Obesvarade
0
379
Tågtrafikledare av Anony­m (Sofa­) Övrigt 357 0 Är det någon som jobbar som tågtrafikledare?Kan ni berätta lite.Trivs ni bra? Hur är tempo... Övrigt Obesvarade
0
357
Blödning i v 5/6 av Anony­m (Orol­i­g) Missfall 1,1k 0 Hej!  Jag är gravid i v 5-6 och har fått mensliknande blödningar med värk i nedre delen av... Missfall Obesvarade
0
1,1k
Planerad kejsarsnitt Usö örebro av Anony­m (Jd) Förlossn­ingsräds­la 894 0 Hej alla mammor ! Jag hade akut kejsarsnitt första barnet. nu är jag gravid igen. jag är o... Förlossn­ingsräds­la Obesvarade
0
894
Har någon erfarenhet av Ureaplasma? av Felid­a­e Hälsa 221 0 Jag har haft Ureaplasma urealyticum i många månader och räds antibiotika. I de flesta utlä... Hälsa Obesvarade
0
221
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet av Medfö­r­älder­s­tudie Regnbågs­familj 1,5k 0 För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha... Regnbågs­familj Obesvarade
0
1,5k
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet av Medfö­r­älder­s­tudie Föräldra­skap 493 0 För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha... Föräldra­skap Obesvarade
0
493
Tips på ställen att bo på Gran Canaria eller Kanarieöarna i stort av Sjogr­a­s16 Resa med barn 3,3k 0 Hej!  Vi funderar på att tillbringa delar av vintern (januari-februari) på Gran Canaria el... Resa med barn Obesvarade
0
3,3k
Har någon gjort en käkbensförstoring inför tändimplant?? av Anony­m (Drea­m­life) Familjel­iv - sajten 348 0 Hej! Jag ska eventuellt göra en benuppbyggnad med bovint benmaterial (bone augmentation) i... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
348
Har någon gjort en käkbensförstoring inför tändimplant?? av Anony­m (Drea­m­life) Familjel­iv - sajten 254 0 I may need to have bone augmentation with bovine bone material before implant treatment an... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
254
Utsättning Lamotrigin av Kligg­e­r Hälsa 289 0 Jag undrar om någon har erfarenhet av utsättning av Lamotrigin? Jag har svåra utsättningss... Hälsa Obesvarade
0
289
Mogna kvinnor! av Anony­m (M30) Sex & Sånt 464 0 jag Är en 30 årig man som tänder något extremt på mogna kvinnor från 45och uppåt, men jag... Sex & Sånt Obesvarade
0
464
Svagt positivt, inga gravsymtom, endast mensvärk? (FET 5-dagars blasto) av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Provrörs­befr. / IVF 204 0 Hej. Jag testade svagt positivt på ruvardag 5 och har testat svagt positivt sedan dess äve... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
204
Vad brukar ni baka? av Krist­i­nshop­p­ing Samhälle 151 0 Hejsan!Vi är en grupp studenter från Stockholm som gör en marknadsundersökning för hur sve... Samhälle Obesvarade
0
151
Cyklo-F och amning? av Anony­m (Jag) Kroppsli­gt 127 0 Har fått det utskrivet (eller egentligen Cykloapron men samma verksamma ämne) eftersom jag... Kroppsli­gt Obesvarade
0
127