Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Träffa tjej i klubben av Anony­m (er) Ny på Familjel­iv 552 0 Brukar ni lyckas med att hitta en i klubben? Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
552
Undersköterskor, vad har ni i lön, hur länge har ni arbetat och vad arbetar ni med? av Toxic­l­ady Ekonomi 528 0 Undrar lite hur vi undersköterskor ligger till rent lönemässigt 2025?!Vårt yrke börjar bli... Ekonomi Obesvarade
0
528
Bruna/röda flytningar strax efter BIM av Anony­m (Berg­o­chdal­b­ana) Oro för missfall 270 0 Någon med erfarenhet eller som går igenom samma som jag just nu?Jag plussade några dagar f... Oro för missfall Obesvarade
0
270
Utredning av Anony­m (Tred­j­e) Utrednin­g 586 0 Hej.Kanske ni kan hjälpa mig sortera tankarna här. Fick ett MA i v11 i Juli förra året, bl... Utrednin­g Obesvarade
0
586
Mellan blödningar med P-stav av North­e­rnCor­a­line Sex & Sånt 157 0 Hej!Jag har haft min p-stav sedan 5 oktober 2022 och jag har såklart haft mellan blödninga... Sex & Sånt Obesvarade
0
157
Ivf efter utomkveds av Anony­m (Infe­r­til) Provrörs­befr. / IVF 148 0 Är det någon som vet ifall man snabbare får hjälp med att bli gravid via IVF om man förlor... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
148
Brun flytning v7 Crinone av Zelda­2­1 Oro för missfall 239 0 fick till min förvåning en brun flytning i morse när jag varit på toaletten, jag upplevde... Oro för missfall Obesvarade
0
239
Tar du L-Lysin för att boosta Dopaminet? av Anony­m (Låg på dopam­i­n) Hälsa 156 0 Är det någon här som tar L-Lysin för att få upp Dopaminet? Min grund dopaminnivå är väldig... Hälsa Obesvarade
0
156
Ständigt dåligt samvete av Anony­m (Hjäl­p­) Föräldra­skap 257 0 Har 3 barn två stora en liten. Har be man som i alla tider hjälpt allt o all o jobbat dag... Föräldra­skap Obesvarade
0
257
Mola graviditet någon? av Anony­m (Bf) Övrigt 267 0 Hej. någon som har /  haft en mola graviditet?  fick i maj reda på att jag fått MA och int... Övrigt Obesvarade
0
267
Minns ni när Therese Lindgren var allt?😅 av Jiffi­t­s Ungdomar 514 0 Eller när man hörde “Hallåååå där!” från IJustWantToBeCool från barnens rum typ varje dag?... Ungdomar Obesvarade
0
514
Bruna flytningar av Marän­g­sviss­s Utomkved­shavande­skap 1,8k 0 Hej, för snart 5 veckor sedan opererades min högra äggledare bort, det var klurigt enligt... Utomkved­shavande­skap Obesvarade
0
1,8k
Trött Hela Tiden av Sacul­a­s Hälsa 217 0 På senare tid har jag konstant varit trött. Så fort jag kommer hem från jobbet så slocknar... Hälsa Obesvarade
0
217
Hur klarade ni första tiden i hemtjänsten? av Anony­m (Bush­r­a) Övrigt 277 0 Hej! Jag behöver lite råd och erfarenheter från er som jobbat inom hemtjänsten eller likna... Övrigt Obesvarade
0
277
Ljust sken Ul av Dokke­n Prematur­barn 2,6k 0 Hej allihopa!Pga en total placenta previa så kom våran lilla tjej ut i 32+1 med akut kejsa... Prematur­barn Obesvarade
0
2,6k
Bör jag vara orolig av Anony­m (G) Relation­sproblem 335 0 Ny partner sen några år. Varit väldigt fin mot mig hela tiden men också hela tiden uttryck... Relation­sproblem Obesvarade
0
335
Hur mycket tjänar ni som lastbilschaufför? av Alann­D Ekonomi 540 0  Och vilket företag jobbar ni på? Ekonomi Obesvarade
0
540
Sarkoidos eller lymfom av Anony­m (Sjuk­) Hälsa 301 0 Jag är under pågående utredning i vården och det står mellan i första hand misstanke om sa... Hälsa Obesvarade
0
301
Rött kött mellan äggplock o insättning? av Anony­m (Tuff­t­2025) Provrörs­befr. / IVF 143 0 Hur har ni levt mellan äggplock o insättning. Funderade på middag med rött kött och två gl... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
143
Bästa GPS-klockan 9-åring av Anony­m (sabe­l­katt) Dator & Teknik 312 0 Vilken klocka är bäst för en nioåring?  känns som att det står mellan safekid och xplora o... Dator & Teknik Obesvarade
0
312