Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Cytotec efter konstaterat missfall av Majbl­o­mmis Övrigt 962 0 Hej alla, jag fick ordinerat hemmabehandling med cytotec efter att lilla hjärtat slutat sl... Övrigt Obesvarade
0
962
Klimakteriebesvär, vad kan man vänta sig av hormonbehandling? av Anony­m (Jose­f­in) Hälsa 208 0 Jag börjar nu med Clovelle. Vad har ni för erfarenheter? Vad kan jag vänta mig i form av f... Hälsa Obesvarade
0
208
Sval provisorisk krona av Anony­m (Lia) Kroppsli­gt 143 0 Jag harmen provisorisk krona som har lossnat ingått sönder. Svalt enades o är orolg för de... Kroppsli­gt Obesvarade
0
143
En tråd för bandet Rammstein. av Anony­m (Sköl­d­en89) Övrigt 189 0 Diskutera om Rammstein i denna tråden.Vilken är din favoritskiva med Rammstein?Vilken är d... Övrigt Obesvarade
0
189
Vad skulle du sakna mest? av Anony­m (Rörd­?­) Sex & Sånt 327 0 Förutsatt att du fick allt det övriga på listan som du vill, vad skulle du sakna mest om d... Sex & Sånt Obesvarade
0
327
Blödning efter ovitrelle av Glitt­e­rbomb­e­n Behandli­ngar 377 0 Hej!  Jag och sambon har försökt få barn i ca 1 år utan att lyckas, vi gick privat och gjo... Behandli­ngar Obesvarade
0
377
Sex efter att ha varit ifrån varandra flera dagar? av Pappa i sthlm Sex & Sånt 481 0 Hur ser det ut i ert förhållande när den ena parten har varit bortrest i flera dagar (säg... Sex & Sånt Obesvarade
0
481
HUB för att koppla dubbla skärmar till laptop av Anony­m (Eliz­a­) Övrigt 207 0 Hej!Jag behöver lite hjälp och har ingen att fråga. Jag jobbar för en arbetsgivare som har... Övrigt Obesvarade
0
207
Heterotop graviditet av Nanat­h­alie Gravidit­et 602 0 Finns här någon som haft en heterotopisk graviditet, opererat bort äggledaren där tvilling... Gravidit­et Obesvarade
0
602
Tyda ultraljud av Anony­m (BfAp­r­il) Ultralju­d 157 0 Bara för skojs skull, vad tror ni detta är för kön? Ultralju­d Obesvarade
0
157
VESSI- min åsikt av Andma­l Skönhet 654 0  VESSI gör mycket reklam  utan resultat jag köpte en flaska av  deras  firming och glow se... Skönhet Obesvarade
0
654
Hur inreder ni vagnen för barn upp till 6 månader under höst/vinter? av Hanna Sol Barn 0-12mån 758 0 Hej!Behöver tips på hur man inreder barnvagnen (liggdelen) nu under höst/vinter för att va... Barn 0-12mån Obesvarade
0
758
Stora hårda korn i bebisbajs, hjälp! av Ellar­s Barn 0-12mån 586 0 Hej, våran 8 veckors bebis har haft problem med sin mage sedan han var någon vecka! Magkni... Barn 0-12mån Obesvarade
0
586
Påkommen att onanera av Anony­m (Anon­y­m man) Sex & Sånt 922 0 Jag förstår att merparten av kvinnor blir äcklade av att se män som blir kåta av att kvinn... Sex & Sånt Obesvarade
0
922
lumbalpunktion (Ryggmärgsprov) av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 195 0 Hej alla fina! Jag hoppas ni kan hjälpa mig med lite råd, tips, eller bara några lugnande... Hälsa Obesvarade
0
195
Spänningsyrsel av Anony­m (Ida) Hälsa 161 0 Nån som har spänningsyrsel? Hur känns det?! Hälsa Obesvarade
0
161
Spänningar i kroppen av Anony­m (Ida) Hälsa 148 0 Jag har länge haft spänningshuvudvärk och ont i nacke och rygg.Men nu även yrsel och ostad... Hälsa Obesvarade
0
148
Hur? av Anony­m (Henr­i­k) Skilsmäs­sa/Separ­ation 377 0 HejJag har en relation på ca 30 år med min respektive. Jag undrar hur man rent praktiskt f... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
377
Flerbarnsprövning vid omvårdnadsbidrag. av Anony­m (TS) Föräldra­skap 312 0 Såhär skriver Försäkringskassan i sina riktlinjer: "5.6 Flerbarnsprövning Oavsett om det ä... Föräldra­skap Obesvarade
0
312
Fluoxetin enbart vid PMS? av Anony­m (Pmsk­l­imakt­e­rieja­g­et) Hälsa 166 0 någon som har erfarenhet att äta fluoxetin enbart vid PMS? Jag har behov av det, har tidig... Hälsa Obesvarade
0
166