Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vad fick ni för mått på nackspalten på kub? av Anony­m (Nyfi­k­en) Fosterdi­agnostik 297 0 Vad fick ni för mått på nackspalten på fostret på kub? Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
297
Akupunktur i norra/västra Stockholm? av Andre­a­BD Övrigt 89 0 Har någon ett tips på en bra akupunktör? För ryggproblem (artros, stenos). Dr. Nie vet jag... Övrigt Obesvarade
0
89
Hypertyreos Hjälp!!! av thild­a­2004 Hälsa 206 0 Läkaren ringde i går och sa att mitt THS var väldigt lågt, 0.09 och T4 fritt låg på 18.2.... Hälsa Obesvarade
0
206
Blä! av Anony­m (9292­9­2) Första trimeste­rn 451 0 Någon som varit eller är i samma sits som mig? Jag är gravid 9+2 idag. från och med v7 til... Första trimeste­rn Obesvarade
0
451
Er största resebesvikelse? av Anony­m (Lisa­) Övrigt 125 0 Har ni någon gång varit med om en resa som kändes riktigt misslyckad? Av vilken anledning... Övrigt Obesvarade
0
125
Så kär men kan inte sluta noja! av Anony­m (28 årig kille som är kär) Relation­er 124 0 hej! Jag är en kille på 28 år som under våren/sommaren träffat en tjej på 27 som jag är så... Relation­er Obesvarade
0
124
Cykelhjälm med enkla inställningar av nagjg­k­67 Bilbarns­tol/Säke­rhet 1,3k 0 Finns det en cykelhjälm, där banden är enkla att ställa in? Jag vill att det ska följa med... Bilbarns­tol/Säke­rhet Obesvarade
0
1,3k
Allergisk mot solrosfrö av Solro­s­en2 Åkomma/s­jukdom 544 0 Hej, har nyligen fått veta att vår son på 2 år är allergisk mot solrosfrön. Detta är en ov... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
544
Träffade min eventuella framtid av Anony­m (Börj­a­rblik­ä­rpåhå­l­l) Relation­sproblem 144 0 Japp, som rubriken lyder. Jag tror jag träffade min framtids tjej i somras. Jag är 28 så v... Relation­sproblem Obesvarade
0
144
Ni som har gjort NIPT av Anony­m (TS) Gravidit­et 317 0 Har ni gjort det istället för KUB? Eller efter KUB? Har ni betalat själva eller fått det g... Gravidit­et Obesvarade
0
317
ALAT lite förhöjd av EmmaO­l­89 Barn 6-12 år 143 0 Någon som varit med om ett lite förhöjt ALAT alla andra leverprover ser bra ut. Min son va... Barn 6-12 år Obesvarade
0
143
Blodiga flytningar BIM av Anony­m (Henn­y­) Kroppsli­gt 87 0 Hej!Har någon annan haft blodiga flytningar enbart som mens? Jag har nämligen precis haft... Kroppsli­gt Obesvarade
0
87
Umbrella Academy säsong 4.... av Aniie­e Övrigt 219 0 You botched it! ... ? .... !.... Shit, jag vet inte.... Helt ärligt, jag har suttit på den... Övrigt Obesvarade
0
219
2 missfall på rad av Anony­m (Anon­y­m) Oro för missfall 1,3k 0 Jag har genomgått 1 MF (kemisk graviditet) och 1 MA under våren & sommaren. Har nu fåt... Oro för missfall Obesvarade
0
1,3k
autism barnförsäkring av ilove­k­ebabp­i­zza Psykisk ohälsa 269 0 Jag har en son som är 20 år, och vi ansökte om ersättning för hans autism genom vår barnfö... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
269
Kommunals akassa av ginan­a­01 Övrigt 315 0 Ni som har a kassa från kommunalBrukar ni få utbetalning dagen innan utbetalnings dag?Har... Övrigt Obesvarade
0
315
Kan träning göra så mycket? Jag fattar inte! av Anony­m (Kvin­n­a 28 år) Sex & Sånt 281 0 Kan träning göra så mycket? Jag fattar inte! startade en sån här tråd igår men glömde till... Sex & Sånt Obesvarade
0
281
Ger svenska som andraspråkslärare för höga betyg? av Anony­m (Tess­) Övrigt 112 0 Ibland har jag både i arbetslivet och på universitetet stött på individer som har otroligt... Övrigt Obesvarade
0
112
Vad tjänar ni som jobbar inom Djursjukvården? av Anony­m (Liin­n­) Ekonomi 184 0 Hej. Jag har funderingar på att utbilda mig till veterinärassistent eller receptionist på... Ekonomi Obesvarade
0
184
Upprepade missfall av Anony­m (Leds­e­n) Missfall 379 0 j! Har precis fått vårt 6:e missfall. De flesta missfall har varit kemiska i vecka 5 men s... Missfall Obesvarade
0
379