Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Nässelutslag och petekier av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Kroppsli­gt 192 0 Mitt barn (15 år) har vid 2 tillfällen de senaste veckorna fått stora, kliande nässelutsla... Kroppsli­gt Obesvarade
0
192
PAD svar, ser ni det på 1177? av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 307 0 Hej. Tog biopsi från livmoderhalsen för nån vecka sen. Fick då samtidigt tid för återbesök... Hälsa Obesvarade
0
307
Känner mig konstig efter abort av Anony­m (Blå) Kroppsli­gt 203 0 Kraftig pms, ångest, hjärndimma. Förstår inte för det är två månader sedan. Känke ingen ån... Kroppsli­gt Obesvarade
0
203
Hur vet jag om nästan nyfödd bebis är magsjuk? av Anony­m (TS) Barn 0-12mån 406 0 Hela familjen har varit magsjuka , det började med sonen som antagligen blev smittad på fö... Barn 0-12mån Obesvarade
0
406
Koncentration av Anony­m (ABC) Psykolog­i 255 0 Jag har extremt lågt självförtroende och tror det grundar sig i vissa problem Med koncentr... Psykolog­i Obesvarade
0
255
VARNING FÖR ROSENROT OCH APIFORCE!!!!!!!! av Anony­m (Barn­l­ängta­n­2025) Barnläng­tan 400 0 Jag vill varna alla desperata kvinnor att aldrig testa dessa två!!!Efter att jag kämpat i... Barnläng­tan Obesvarade
0
400
Spökstreck eller svagt pluss? av Smult­r­onpaj­j Gravidit­etssymto­m 378 0 Som rubriken lyder så har vi försökt bli gravida i snart ett år utan framgång. MEN den hä... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
378
Hirschsprungs sjukdom av Karol­i­nH73 Åkomma/s­jukdom 641 0 Eftersom jag vet att man ofta får träff på Familjeliv när man googlar så vill jag bara läg... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
641
H-Fissures Formula: Analspricka under amning av Anony­m (J) Hälsa 267 0 Hej! Har haft problem med Analspricka i 15 års tid. Nu gör den sig påmind vid varje toabes... Hälsa Obesvarade
0
267
Operera blydläpparna, vända sig till? av Anony­m (Blyg­) Hälsa 252 0 Hej!Har länge tänkt på detta men nu bestämt mig för att jag vill göra något åt mina stora... Hälsa Obesvarade
0
252
Gjorde dåligt ifrån mig på intervju. Är det helt kört? av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 240 0 Jag har varit på anställningsintervju. Jag hade försökt förbereda mig så gott jag kunde på... Övrigt Obesvarade
0
240
Ni som fått ersättning för medicinsk invaliditet av Anony­m (Giss­) Kroppsli­gt 219 0 Hur mycket fick ni i pengar/hur många procent och vilken skada hade ni?  Kroppsli­gt Obesvarade
0
219
Fick missfall, ivf inte längre aktuellt just nu av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 1,8k 0 Jag åt letrozol länge utan att bli gravid så vi erbjöds IVF i höstas och skulle börja utre... Övrigt Obesvarade
0
1,8k
Gravid eller inte? av Anony­m (Denv­i­rriga­) Gravidit­etssymto­m 268 0 Hej! ska försöka hålla mig kortfattad.Jag använder inte preventivmedel osv. Och jag och mi... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
268
Svagt positivt test ruvardag 7 av z anony­m z Övrigt 459 0 Hej! Är idag på ruvardag 8, tog ett test igår och ett idag (se bild!) tycker att dagens är... Övrigt Obesvarade
0
459
Erfarenhet av gastroschisis av Lilla­L­ullan Grav. komplika­tioner 796 0 Någon som har erfarenhet av gastroschisis och vill dela med sig av det?  Jag fick I veckan... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
796
Blödning?...v21 av Anony­m (Orol­i­g) Andra trimeste­rn 637 0 Hej.Vecka 21.Brun flytning på fredag kväll.Lördag kväll lätt rosa flytninginget samlag ect... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
637
Huskur mot bakteriell vaginos? av Anony­m (Hh) Hälsa 221 0 Finns det något som funkar? Har kört en omgång LactiCUR men jag får för mig att det inte r... Hälsa Obesvarade
0
221
Håller på att bli galen! Någon som haft liknande? av Anony­m (Anon­y­m) Första trimeste­rn 267 0 Hej. Jag och mannen började med en letrozol kur i januari, och det resulterade i en gravid... Första trimeste­rn Obesvarade
0
267
Ensamstående/separerade föräldrar sökes till intervjustudie av lovis­a­backm­a­n Ensam förälder 383 0 Jag letar efter ensamstående/separerade pappor och mammor till en intervjustudie vid Stock... Ensam förälder Obesvarade
0
383