Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
4 åring bet sig i kinden - Blivit som en "flärp" efter läkning. av Anony­m (Ajdå­!­) Åkomma/s­jukdom 1,3k 0 Halloj,För ett par helger sen trillade vår fyraåring från en stol, vi såg inte fallet.  Me... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,3k
69% på urvalsprovet, bra eller dåligt? av stell­a­mozza­r­ella Övrigt 328 0 Hej, jag håller på att söka till några distansutbildningar på yrkeshögskolan till medicins... Övrigt Obesvarade
0
328
Förhöjt S-FSH värde av Dammi­g­agata­n Fertilit­et & Kropp 220 0 Jag, 38 år, fick idag provsvar som jag lämnade efter att varit på vul där de såg äggblåsor... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
220
Tillväxtbehandling av Ansjo­v­is45 Åkomma/s­jukdom 1,1k 0 Vår dotter som är 6år går på tillväxtbehandling sedan 2år tillbaka vilket innebär 1 spruta... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,1k
AI foto app av Anony­m (Evas­M­an) Dator & Teknik 382 0 Hej Några tips på gratis Ali appar för foton och video?Ni som använder vad har ni flrvtips... Dator & Teknik Obesvarade
0
382
Gravid, tandläkare och Septocain Forte av Anony­m (Grav­i­d) Övrigt 168 0 Jag var hos tandläkaren idag och lagade en gammal fyllning som lossnat. Informade att jag... Övrigt Obesvarade
0
168
Tonårsförälder till dokumentär av Anony­m (Sofi­e­) Efterlys­ning - media 378 0 Är du tonårsförälder i Stockholmstrakten (gärna pappa) och vill berätta om dina erfarenhet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
378
Är det foglossning? av juliz­a­lia Övrigt 200 0 Hallihallå!Är i vecka 16 snart och har börjat få rätt ont i ena benet till och från, smärt... Övrigt Obesvarade
0
200
Hjälp mig så jag kan hjälpa er – undersökning om vardagsstress och hjälp i hemmet av Anony­m (Unde­r­sökan­d­e stude­n­t) Efterlys­ning - media 384 0 Hej! Jag håller just nu på att undersöka vilken typ av hjälp i vardagen som verkligen efte... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
384
Enkätstudie till universitetsstudier! av emili­a­tuner Efterlys­ning - media 282 0 Hej! Vi är ett gäng studenter som studerar kreativa processer inom marknadskommunikation p... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
282
Lastbilschaufför av Anony­m (tårt­k­alas) Ekonomi 400 0 Hej! Frågar åt en vän:Vad ligger lönerna ungefär för en lastbilschaufför idag med följande... Ekonomi Obesvarade
0
400
Hjälp med ägglossningstest av Ninja­2­022 Ägglossn­ing 526 0 Lång historia kort så blev jag gravid i höstas, det var planerat och vi var så glada. Fick... Ägglossn­ing Obesvarade
0
526
Är gender screen tillförlitligt av Anony­m (Moll­y­) Fosterdi­agnostik 1,5k 0 Jag är gravid med mitt tredje barn och är så nyfiken på om det är en flicka eller pojke. O... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
1,5k
Har missat ansöka föräldrapenning på röd dag ! Vad göra? av Anony­m (Mamm­a­) Föräldra­skap 181 0 Jag har missat att man ska ansöka om föräldrapenning på röda dagar o har därför inte ansök... Föräldra­skap Obesvarade
0
181
Undrar över… av Anony­m (Vill­v­eta) Barnläng­tan 302 0 … dessa tidiga tester från CB. Varför är det så att strecket ska komma lodrätt men vid gen... Barnläng­tan Obesvarade
0
302
St Göran IVF klinik, vilken? av Anony­m (Obi) Provrörs­befr. / IVF 169 0 Hej! Många verkar nöjda över att ha genomgått ivf via st göran, men när jag googlar finns... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
169
Plugga internationellt program av Anony­m (Fram­t­ida stude­n­t) Övrigt 750 0 Hej! Jag vill plugga ett magisterprogram men utbildningen som jag vill gå ges bara på enge... Övrigt Obesvarade
0
750
Har jag MS ? av Anony­m (MSrö­j­) Hälsa 295 0 Har till och från vad jag tror är MS skov.I vintras fick jag ett ganska långt skov, det kä... Hälsa Obesvarade
0
295
Vad föredrar du för Rockstar spel? av Sköld­e­n89 Dator & Teknik 286 0 Vilka spel av Rockstar tycker du om mest utav dessa spel? Dator & Teknik Obesvarade
0
286
Jobba extra med 3 månaders bebis av Anony­m (Vova­n­n) Barn 0-12mån 299 0 Hej. Min bebis är snart 3 månader, och jag funderar på om man kanske ska börja jobba lite... Barn 0-12mån Obesvarade
0
299