Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Rekovelle av Hallo­n­net Utrednin­g 555 0 Ska börja med rekovelle idag och fick information om sprutorna men när jag skulle hämta ut... Utrednin­g Obesvarade
0
555
BVC i Bromma av Mahaa­k Barnomso­rg 825 0 Jag är förstföderska och ska välja BVC, vill gärna ha någon i närheten där jag bor och und... Barnomso­rg Obesvarade
0
825
Ingen utredning - igen av anony­m­ungkv­i­nna Hälsa 223 0 Jag har i princip i hela mitt liv (23 år gammal) haft problem med ledvärk i alla kroppens... Hälsa Obesvarade
0
223
Ni som äter fluoxetin.. av Anony­m (Majk­e­n11) Hälsa 179 0 Ska få en ny medicin som heter Fluoxetin och undrar om hur ni mådde från början? Lite orol... Hälsa Obesvarade
0
179
Eds-forum? av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 215 0 Hej, är det någon som vet om det finns något aktivt forum för eds (ehler danlos syndrom)?? Hälsa Obesvarade
0
215
Inställd ivf omgjord till ägglossning med Ovitrelle 5 mm Hyperekogen slemhinna innan ägglossning omöjligt bli gravid? av Melio­r­a Provrörs­befr. / IVF 266 0 Hej!  33 år gammal, AFC 9, 0,6 AMH Snälla ge mig hopp 😭min andra ivf med 350 IE go... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
266
Vilken kondomsort är generellt bäst? av Anony­m (flum­b­är) Kroppsli­gt 311 0 Hej! Jag tänkte köpa kondomer och undrar vilken kondomsort som är bäst enligt de flesta mä... Kroppsli­gt Obesvarade
0
311
Progesteron av Anna8­1­0110 Övrigt 2,3k 0 Någon som säljer progesteron ? Har slut på dem efter denna cykeln.  Vill gärna prova en el... Övrigt Obesvarade
0
2,3k
Tvåfingers...? av Anony­m (Lång­f­inger­) Sex & Sånt 826 0 Brukar du runka av din man med två fingrar ibland? Sex & Sånt Obesvarade
0
826
Mirakelkur mot hpv2 (herpes) ni som lider SE HIT! av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 305 0 Som rubriken lyder så jag äntligen hittat det. Det vi alla med herpes desperat letar efter... Hälsa Obesvarade
0
305
Blev din psykiska ohälsa bättre efter klimakteriet? av Anony­m (G) Psykisk ohälsa 290 0 Tänker många får problem med ångest i samband med sin cykel. Blev det bättre när klimakter... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
290
Resturang med countrymusik? av Orkid­e Nöje 192 0 Finns det någon resturang i Stockholm som är mysig och spelar countrymusik? Nöje Obesvarade
0
192
Uttag av spiral av Anony­m (Gamm­a­l) Fertilit­et & Kropp 283 0  Jag har haft hormonspiral i ca 1,5 år och då haft regelbunden mens, väldigt sparsam. Jag... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
283
Byte av brevpapper av Lakri­s­04 Sport & Fritid 507 0 Hej, har återupptagit min hobby att samla brevpapper. Jag undrar nu om nån vill byta med m... Sport & Fritid Obesvarade
0
507
Gravid i förklimakteriet? av Anony­m (Tant­) Gravidit­et 713 0 Skulle vilja höra av er som blivit gravida i förklimakteriet. Blev det en fullgången gravi... Gravidit­et Obesvarade
0
713
Familjer sökes i Malmö/Lund/Helsingborg till forskningsstudie om barns sömn och belysning av Anony­m (Dan) Förälder 358 0 Hej alla föräldrar! 👋 Vi på Lunds Tekniska Högskola (LTH) söker familjer i Malmö,... Förälder Obesvarade
0
358
Den trygga föräldern - guidade meditationer av Marti­n Särna Hälsa 279 0 Hej! Admin får bomma om det är bryter mot någon policy. Jag vill bara sprida en ny kanal/p... Hälsa Obesvarade
0
279
ITP 2 åring av Gabby­7­6 Åkomma/s­jukdom 839 0 Mitt barnbarn som är 2 år har låga trombocytvärden som ligger på mellan 15-25 varje vecka... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
839
Well, Claude (ai) is no fun =P av Aniie­e Övrigt 206 0 För att lossa på skrivkrampen som drabbar mig då och då så brukar jag vända mig till AI. I... Övrigt Obesvarade
0
206
Äggdonation och psykosocial utredning Örebro av Melio­r­a Äggdonat­ion 365 0 Hej!     Jag undrar om någon har erfarenhet av psykosocial utredning inför ägg i Örebro?  ... Äggdonat­ion Obesvarade
0
365