Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
HJÄÄLP!! Nan 1 & nan 2 av Anony­m (Orol­i­g klant­i­g först­a­gångs mamma­) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,4k 0 er mig som världens sämsta mamma! Har gett min dotter på 4 månader nan sensetive 2 iställe... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,4k
Någon som vet hur jag byter lösenordet av Johan­n­a62 Inaktiva­: Gästexpe­rter Johanna62
2020-08-03
1,9k 5 Hej, Min exman gjorde ett konto åt mig på internet förut. Nu vilm jag inte han ska komma d... Inaktiva­: Gästexpe­rter Johan­n­a62 2020-08-03
5
1,9k
Stulen mobil! Kan någon komma åt bilder och innehåll nu? av Anony­m (Best­u­len) Inaktiva­: Energiex­perten 1,8k 0 Min mobil blev bestulen i veckan och jag har gjort en fjärrradering genom hitta min iPhone... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
1,8k
Avregistrera Gps klocka till barn??? av Tinat­i­natin­a­tina Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 Hej’ Hur i hela fridens namn avreggar man sig på gps klockor? Minns ej mörke. Köpta på jo... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
Är min 10 mån bebis allergisk? av Anony­m (Lill­a­E) Öron-näs­a-hals- läkaren 853 0 Hej, Har en 10 mån gammal liten tjej som är en aktiv och framåt liten tös men sliter sna... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
853
EU tråden av Super­s­tuden­t­enBor­i­s Inaktiva­: Energiex­perten 915 0 Hur tror ni EU’s framtid ser ut? Är den så dyster som jag hoppas nu med ännu en misslyckad... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
915
Har jag eller ssk rätt???? av Anony­m (IDA) Öron-näs­a-hals- läkaren 810 0 Hej! Jag har nyligen äntligen blivit gravid. I min förra graviditet så fick jag missfall s... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
810
Har jag eller ssk rätt???? av Anony­m (IDA) Öron-näs­a-hals- läkaren 531 0 Hej! Jag har nyligen äntligen blivit gravid. I min förra graviditet så fick jag missfall s... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
531
Huvudvärk mm. av nalle­b­jörne­n­123 Inaktiva­: Gästexpe­rter 490 0 Hej!Har under veckor nu haft huvudvärk, lite yrsel som kommer då och då och varit väldigt... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
490
Herpes utan symtom hos bebis? av eeemm­a­s Öron-näs­a-hals- läkaren 511 0 Hej. I samband med förlossningen fick jag utbrott av Herpes Simplex typ 1 i halva gommen.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
511
Skapa en person av Plus Inaktiva­: Gästexpe­rter 569 0 Hej! Jag har påbörjat mina studier som undersköterska och jag har fastnat vid en fråga. J... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
569
Efter polisförhör vad händer av Anony­m (Lott­a­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 570 0 hejJag blev misstänkt för brott men jag vet det inte kommer att leda någon vart då jag vet... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
570
vvs ingenjör vs webb utvecklare av Magid Inaktiva­: Gästexpe­rter 522 0 Jag blev antagen i yrkeshögskola till båda vvs ingegör och webb utvecklare, och nu är det... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
522
När får jag fyllnadslön?? av Anony­m (Foxy­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 465 0 I sommar har jag fått ett schema som sommarvikarie med en timanställning inom vården. Min... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
465
Om krisen eller kriget kommer av Julie­H­G Inaktiva­: Gästexpe­rter 373 0 HiVi är två studenter som läser till Katastrof och Riskmanager-utbildningen på Köpenhamns... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
373
Synkrav körkort med högre behörighet CE av Anony­m (Shaa­b­ansso­n­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 373 0 Vilka krav gäller för synen för att få körkort högre behörighet CE? Är detta i bilden godk... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
373
Budfirma som transporterar blodprov utomlands? av Anony­m (fiii­) Öron-näs­a-hals- läkaren 614 0 Hej, Jag ska skicka ett rör med mitt blodprov utomlands, och jag undrar om någon vet om n... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
614
Dra ut tand av Anony­m (Ana) Öron-näs­a-hals- läkaren 639 0 Hej om man ska dra ut en framtand (vuxen ålder), vart sätter dem bedövningssprutan? Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
639
Barnläkare undersöka spädbarn av bebbe­n­20100­1 Öron-näs­a-hals- läkaren 458 0 Hej! Vi va på 6 månaders kontroll idag och en läkare undersökte vår bebis, inklusive könso... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
458
Sömnproblem, vad göra? av Anony­m (Kan inte sova) Inaktiva­: Energiex­perten 491 0 HejJag har ganska grova sömnproblem, jag har väldigt svårt att komma till ro när jag ska s... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
491