Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Har du gått ner mycket i vikt? av Masti­f­f Efterlys­ning - media 2,8k 0 Hej!  Vi söker nu kvinnor som har gått ner flera storlekar i vikt. Det gäller medverkan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,8k
Gravida som bor utomlands av sara0­9­876 Efterlys­ning - media 2,2k 0 Hej! Jag söker gravida som bor utomlands för intervju i Vi Föräldrar, [email protected]... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,2k
Älskade hatade syskon. av Simon SvD Efterlys­ning - media shelby
Äldre 30 May 14:27
2,4k 2 Hej, Jag är journalist på Svenska Dagbladet och arbetar just nu med en artikelserie för... Efterlys­ning - media shelb­y Äldre 30 May 14:27
2
2,4k
Jag söker LAPPAR som barn skrivit, till en bok! av En surta­n­t Efterlys­ning - media 2,7k 0 Hej på er alla föräldrar med skrivsugna ungar! Jag söker LAPPAR som barn har skrivit ti... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,7k
Träffade du din nuvarande partner på ett bröllop? av Karol­i­na 01 Efterlys­ning - media 2,1k 0 Hej, för ett reportage i ett månadsmagasin söker jag ett par (totalt är det tre par) som t... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,1k
Vill du vara med i ett forskningsprojekt? av Forsk­n­ingsp­r­ojekt­1­2 Efterlys­ning - media 2,6k 0 Vill du vara med i ett internationellt forskningsprojekt eller känner du andra som vill va... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,6k
efterlysning! par till tv4 nyhetsmorgon av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 2,7k 0 Barnlängtans eminenta PR-ansvarige har lyckats få TV4 Nyhetsmorgon att ta upp De ofrivill... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,7k
Använder du ordet 'hen' ? av lille Birge­r Efterlys­ning - media lille Birger
Äldre 16 May 17:55
1,9k 9 Jag håller på att göra en undersökning om attityder mot könsneutrala personliga pronomen.... Efterlys­ning - media lille Birge­r Äldre 16 May 17:55
9
1,9k
Föräldra lediga mammor/pappor i Borensberg. av Elon7­7 Efterlys­ning - media 1,7k 0 Hejsan, jag och min sambo är ganska så nyinflyttade hit till borensberg, har bott här dryg... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Köpte du allt nytt eller begagnat till bebisen? av alfab­e­ta11 Efterlys­ning - media Ajkje
Äldre 15 May 21:34
1,6k 1 Hur tänkte Du kring ekonomin när ert/era barn föddes? Köptes allt nytt eller begagnat? ... Efterlys­ning - media Ajkje Äldre 15 May 21:34
1
1,6k
Du som har signalhund/servicehund ! av elonp­e­lon Efterlys­ning - media 1,9k 0 Finns det någon som har utbildat sin hund till signalhund som är hörselskadad/döv och som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,9k
Varför föda barn på sommaren? av NinaJ­o­urnal­i­st Efterlys­ning - media Alexi
Äldre 10 May 21:26
12,8k 96 Hej alla blivande mammor och mammor! Jag är reporter på tidningen Fokus. Jag vänder mig t... Efterlys­ning - media Alexi Äldre 10 May 21:26
96
12,8k
Medverkande sökes till ett barnprogram av Ebba 102 Efterlys­ning - media 2,2k 0 www.svt.se/snoffedodenochjag  Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,2k
Musik under förlossningen - intervju? av Krydd­a­n Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej! Jag heter Anna Lagerblad och arbetar som reporter på Svenska Dagbladet, Idagsidan. ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Enkät - dina kunskaper om datorsäkerhet av Susan­n­e Sparv Efterlys­ning - media Susanne Sparv
Äldre 7 May 20:56
866 2 Jag heter Susanne Sparv och håller på med mitt slutarbete på Blekinge Tekniska Högskolas I... Efterlys­ning - media Susan­n­e Sparv Äldre 7 May 20:56
2
866
stjärngtyg av Nenta Efterlys­ning - media 983 0 söker stjärntyg, har sätt några som har gardintyg med prickar på och i dessa prickar är de... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
983
Klappa på gravidmagen - OK eller inte? av Repor­t­erEli­n Efterlys­ning - media Dr Mupp
Äldre 4 May 21:58
812 1 Hej alla härliga mammor! Jag heter Elin och är reporter på tidningen amelia. Just nu hå... Efterlys­ning - media Dr Mupp Äldre 4 May 21:58
1
812
Har du döpt ditt barn efter en kändis barn? av Andre­a­G Efterlys­ning - media 1,9k 0 Hej! Jag heter Andrea Gunnarsson och är reporter på Expressen. Jag håller på med en art... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,9k
Enkät till kandidatuppsats, tar endast 3 min ! av elsaa­n­na Efterlys­ning - media Velouria
Äldre 4 May 20:55
1,0k 9 Hej på er! :) Skulle bli tacksam om just Du kunde ta dig tid att svara på en enkät om s... Efterlys­ning - media Velou­r­ia Äldre 4 May 20:55
9
1,0k
Mysigt med klapp på gravidmagen? Tidningen amelia av Repor­t­erEli­n Efterlys­ning - media Mariohn
Äldre 4 May 13:37
842 3 Hejhej! Elin heter jag och är reporter på tidningen amelia. Just nu håller vi på att s... Efterlys­ning - media Mario­h­n Äldre 4 May 13:37
3
842