Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ingår du i en barnvaktspool???? (Till en intervju för ett magasin) av ridda­r­n Efterlys­ning - media 707 0 Hej! Har du startat eller är med i någon barnvaktspool? Isåfall behöver jag verkligen k... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
707
Efterlysning Sveriges Radio av katie­c­ouric Efterlys­ning - media 1,0k 0 Vi söker nu föräldrar som skulle kunna prata om ämnet sex, och hur ni pratar om sex med er... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Skånska pappor sökes för reportage av Helen­a journ­a­list Efterlys­ning - media 730 0 Hej alla ni. Jag är på jakt efter spännande, roliga, engagerade eller på annat sätt intre... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
730
Intervjupersoner sökes av Aaale­x­andra Efterlys­ning - media 968 0 Hej! Vi är 2 socionomstudenter från Göteborgs Universitet som skall skriva c-uppsats. Vi b... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
968
Sveriges Radio P4 söker intervjupersoner till radioprogram om kärlek av SR P4 Det kunde varit vi Efterlys­ning - media 1,2k 0 ”Det kunde varit vi” En programserie för Sveriges Radio P4 om kärlek.  Till ju... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Sveriges Radio P4 söker intervjupersoner till radioprogram om ungdomskärlek av SR P4 Det kunde varit vi Efterlys­ning - media 708 0 ”Det kunde varit vi” En programserie för Sveriges Radio P4 om kärlek.   Till j... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
708
Problem med barnvagn eller annat? av Plus SVT Efterlys­ning - media 686 0 Plus ska göra ett inslag om barnsäkerhet. Har du haft problem med en barnvagn, napp, leksa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
686
Personer som har blödarsjuka sökes till telefonintervju av Språk­g­ransk­n­ing Efterlys­ning - media 670 0 Hej! Jag är språkvetare och arbetar på ett företag som genomför språkgranskningar av olik... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
670
HJÄLP med begravningsmusik! av meae Efterlys­ning - media meae
Äldre 15 Oct 20:52
9,3k 29 Har försökt leta upp någon fin låt att spela på min farfars begravning, men har efter två... Efterlys­ning - media meae Äldre 15 Oct 20:52
29
9,3k
Söker dig med läkar- eller sjukhusskräck för intervju! av Katar­i­naR01 Efterlys­ning - media 858 0 Hej, Jag är frilansjournalist inom området hälsa och medicin. För ett reportage i tidni... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
858
MIljöundersökning av Exame­n­sarbe­t­e Efterlys­ning - media Jose
Äldre 8 Oct 02:09
804 2 Hej alla glada föräldrar! Vi ska göra ett examensarbete som handlar om miljövänliga pr... Efterlys­ning - media Jose Äldre 8 Oct 02:09
2
804
Efterlyses: barnvagnar och deras stories! av Tekni­s­ka musee­t Efterlys­ning - media 1,0k 0 Efterlyses: barnvagnar och deras berättelser Tekniska museet i Stockholm söker olika var... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Sökes deltagare till ett nytt viktminskningsprogram av ansok­a­n Efterlys­ning - media MattiasFru
Äldre 7 Oct 11:31
1,1k 2 Meter TV söker nu deltagare till ett nytt spännande viktminskningsprogram Din partner gill... Efterlys­ning - media Matti­a­sFru Äldre 7 Oct 11:31
2
1,1k
Småbarnsföräldrar; hur löser ni vardagskonsumtionen? av Nikla­s H Efterlys­ning - media 893 0   Tar du eller din familj bilen, bussen, spårvagnen eller kanske promenerar ni till aff... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
893
Småbarnsfamiljer; hur löser ni vardagskonsumtionen? av Nikla­s H Efterlys­ning - media 800 0   Tar du eller din familj bilen, bussen, spårvagnen eller kanske promenerar ni till aff... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
800
Intervjupersoner sökes av Aaale­x­andra Efterlys­ning - media 874 0   Hej alla! Vi är två socionomstudenter som nu är inne på vår 6:e termin och vi har tän... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
874
Efterlysning: föräldrar som vill ha tv-profil med i förlossningsalen? av isabe­l­laben­g­tsson Efterlys­ning - media 881 0 Ska ni föda på Danderyds sjukhus i oktober? Vill du ha besök i förlossningsalen av tv-pr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
881
Julstressad? av Maria Vs Efterlys­ning - media 792 0 Jag söker dig som lever ett normalt halvstressigt liv med barn som ska skjutsas till träni... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
792
Har du gjort slut/blivit dumpad på Facebook? av Hanna­J Efterlys­ning - media 897 0 Söker dig som blivit dumpad eller gjort slut med någon på Facebook till en intervju.  A... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
897
Söker par till relationsartikel BRÅDIS av Hanna­J Efterlys­ning - media HannaJ
Äldre 3 Oct 10:33
1,4k 4 Hej,  jag skriver en artikel om relationer och hur de påverkas av alla prylar vi omger... Efterlys­ning - media Hanna­J Äldre 3 Oct 10:33
4
1,4k