Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Förlossningsdepression i GBG-området av Matre­d­aktör Efterlys­ning - media mamma83
Äldre 16 Jun 08:46
1,1k 2 Hej! Jag söker en intervjuperson som har eller har haft förlossningsdepression. Behandl... Efterlys­ning - media mamma­8­3 Äldre 16 Jun 08:46
2
1,1k
tonåringar 11-16 år med tandställning sökes till fotografering för Apoteket av Atiki­n­65 Efterlys­ning - media 1,7k 0 Jag letar efter tonåringar i åldern 11-16 år cirka, gärna i det yngre ålderspannet, med t... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Anhöriga och drabbade av våldsbrott sökes! av chris­q­uercu­s Efterlys­ning - media 789 0   Hej!   Jag söker medverkande till flera reportage och nyhetsartiklar för såväl lokaltidn... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
789
Kriminalitet och droger av chris­q­uercu­s Efterlys­ning - media 985 0   Hejsan!    Jag jobbar som frilansjournalist och söker för artiklar till såväl lokal-, ve... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
985
Svt söker förälder med ungdom! av Cast 604 Efterlys­ning - media 898 0 SVT SÖKER DELTAGARE TILL TV-PROGRAM   Är ditt barn vant att få allt serverat på silverfat?... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
898
avgifter för skolresor av Agnes Henri­k­sson SR Krist­i­ansta­d Efterlys­ning - media Lady Namárië
Äldre 8 Jun 15:03
560 1 Hej! Jag är reporter på Sveriges Radio Kristianstad. Just nu håller jag på att titta på... Efterlys­ning - media Lady Namár­i­ë Äldre 8 Jun 15:03
1
560
Hemmaförälder i Värmland sökes av LenaM­a­ria Efterlys­ning - media 786 0 Hej! Värmlands folkblad har varje vecka temasidor om Familjeliv. Mitt nästa reportage til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
786
Göteborgs universitet söker panelmedlemmar av Lisa Karel­i­usson Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Nu under sommaren rekryterar vi nya panelmedlemmar till vår medborgarpanel, en av de... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Söker deltagare för artikel i känd familjetidning av hanna­j­acobs­e­n Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag skriver för en av sveriges största familjetidningar och nu letar jag efter par s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Du som vill prova eller har tränat gravidyoga!!! av lotus­m­amman Efterlys­ning - media 686 0 Hej på er! Jag gör en undersökning om gravidyoga och Du som har provat, VILL prova eller j... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
686
Föräldralediga sökes för intervju! av hejho­p­p1 Efterlys­ning - media 990 0 Hej, alla föäldralediga! Jag söker er som är hemma just nu med bebisen och delar ledighete... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
990
Mammor! Kort undersökning! av hanna­m­elin Efterlys­ning - media Lowika
Äldre 26 May 16:46
665 1 Hej!  Vi håller på att göra en undersökning om hudvårdsprodukter, och skulle uppskatta... Efterlys­ning - media Lowik­a Äldre 26 May 16:46
1
665
Att hitta tillbaka efter en separation! av Kalib­o Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, Jag arbetar som frilansjournalist och söker efter ett par i Skåne som hittat tillb... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Hur fotograferar du ditt barn? av jfzon­1 Efterlys­ning - media AnnaPS
Äldre 24 May 00:41
822 1 Hej!   Jag håller på med en undersökning på Stockholms universitet som handlar om hur vi f... Efterlys­ning - media AnnaP­S Äldre 24 May 00:41
1
822
Undersökning av matkassetjänster av ToniL­a­rsson Efterlys­ning - media ToniLarsson
Äldre 18 May 13:55
549 2 Hej! Vi är tre studenter vid lunds universitet som skriver uppsats angående matkassetjänst... Efterlys­ning - media ToniL­a­rsson Äldre 18 May 13:55
2
549
Kvinna i åldern 48-52, 68-74, se hit! av netne­d­uts Efterlys­ning - media 733 0 Hej! Jag studerar sociologi och inför min a-uppsats söker jag nu x antal kvinnliga inte... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
733
Försörjningsstöd och barns utövande av fritidsaktiviteter, går det ihop? av Anony­m (Stud­e­nt) Efterlys­ning - media Muminski
Äldre 12 May 22:34
3,7k 37 Är du förälder som har eller har haft försörjningsstöd då barnen är i skolåldern? Vill du... Efterlys­ning - media Mumin­s­ki Äldre 12 May 22:34
37
3,7k
Har din man blivit gubbe? Berätta & få goodiebag av Majvo­r­F Efterlys­ning - media 951 0 Jag är reporter på tidningen MåBra och ska skriva on fenomenet när män gubbar till sig. Ni... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
951
Förstagångsförälder i 40-årsåldern? av Johan 65 Efterlys­ning - media 884 0 Visst har du erfarenheter och funderingar av intresse för andra! Jag är journalist och sö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
884
Efterlyser dikt! av kanin­c­hen Efterlys­ning - media L13
Äldre 8 May 13:34
637 3 Hoppas på att få snabba svar och att jag hittar den rätta dikten. Någon av er medlemmar hä... Efterlys­ning - media L13 Äldre 8 May 13:34
3
637