Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Person som lever/levt med skyddad identitet sökes till journalistiskt arbete! av modef­l­ickan Efterlys­ning - media 836 0 Jag går sista året på en journalisthögskola och ska nu göra mitt examensarbete. Då jag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
836
Har ni barnen varannan vecka? av Åsa B Efterlys­ning - media 883 0 Deltagare sökes till studie om växelvis boende. Jag söker föräldrar vars barn bor växelvis... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
883
Granskning av barnmat! av isabe­l­la08 Efterlys­ning - media 708 0 Hej Vi är en grupp journaliststudenter som ska granska barnmat. Vi behöver tips och id... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
708
Dokumentärserie med polyfamiljer! av amf80 Efterlys­ning - media 750 0 Hejsan! Jag jobbar med att utveckla nya intressant programidéer på ett stort produktionsbo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
750
Sökes: mammor som upplevt depression under en graviditet! av Tanja­0­1 Efterlys­ning - media Tanja01
Äldre 11 Nov 13:28
882 3 Bästa mamma! Jag heter Tanja Korpela och studerar till barnmorska på Arcada – Nyland... Efterlys­ning - media tanja­0­1 Äldre 11 Nov 13:28
3
882
Skriver du kärleksbrev? Delta i utställning om innovationer! av Tekni­s­kaMus­e­et Efterlys­ning - media bästamamman
Äldre 4 Nov 21:48
629 1 Hej! I januari 2012 öppnar Tekniska museet sin hittills största, egenproducerade utstäl... Efterlys­ning - media basta­m­amman Äldre 4 Nov 21:48
1
629
behöver personer med anorexi/bulimi för film om ätstörningar av Linga­h­2 Efterlys­ning - media Lingah2
Äldre 1 Nov 20:04
1,4k 12 jag ska göra en film om ätstörningar och folk som har eller haft ätstörningar som kan berä... Efterlys­ning - media Linga­h­2 Äldre 1 Nov 20:04
12
1,4k
Hemmafruar och hemmamän! av jessi­c­afors­l­ing Efterlys­ning - media 773 0 Är du hemmafru eller hemmaman och trivs med det? Med Familjelivs undersökning som grund... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
773
Har du fått barn genom surrogatmödraskap? av emeli­e­ol Efterlys­ning - media 707 0 Hej, Vi är två socionomstudenter som snart ska skriva vår c-uppsats. Vi vill skriva... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
707
Vill Ni vara med i TV? Och spara pengar? av Ulric Efterlys­ning - media elizaa
Äldre 30 Oct 22:06
2,4k 3 Vill Ni få smarta tips om hur man kan spara stora pengar vad gäller mat och inköp. Vi sö... Efterlys­ning - media Eliza­a Äldre 30 Oct 22:06
3
2,4k
Söker barn 8-12 år till en mindre studie. av Noomi­R Efterlys­ning - media Michanna
Äldre 30 Oct 21:57
529 1 Hej!   Jag heter Noomi Riedel och läser Barnkultur vid Centrum för barnk... Efterlys­ning - media Micha­n­na Äldre 30 Oct 21:57
1
529
Marknadsundersökning (endast 7 kryssa-i-frågor!) av Power­n­app Efterlys­ning - media Tealhawk
Äldre 30 Oct 15:57
474 2 Hej! Vi är ett gäng teknikelever som är intresserade av era svar angående barn och nappar.... Efterlys­ning - media Tealh­a­wk Äldre 30 Oct 15:57
2
474
Ordförråd hos barn i tidig skolålder av Ketty Logop­e­d Efterlys­ning - media mamma83
Äldre 26 Oct 11:36
781 1 Vill ni vara med i vår undersökning? Vi söker enspråkiga svenska barn och svensk-arab... Efterlys­ning - media mamma­8­3 Äldre 26 Oct 11:36
1
781
Är Du pappa? Vill Du vara med i en intervjustudie? av Catri­i­in Efterlys­ning - media 829 0 Är Du pappa? Vill Du vara med i en intervjustudie? För vårt examensarbete behöver vi inte... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
829
svt söker barnfamiljer/sambo som ska flytta ihop!!! av ummi Efterlys­ning - media 853 0 http://svt.se/2.158581/flytthjalpen_appell Ylva Hällen och Jon Eliason leder nytt inredni... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
853
Jobbig skilsmässa? av Journ­a­listM­a­rie Efterlys­ning - media 902 0 Vi på Smålandsnytt ska göra ett inslag om svårigheterna med en skilsmässa, särskilt när ma... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
902
Deltagare sökes till dokumentär om extrema samlare/"hoarders" av amf80 Efterlys­ning - media 1,7k 0 Hej, Jag arbetar på ett större produktionsbolag i Stockholm och just nu håller vi på med e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Söker dig som är ung mamma eller pappa som har gått ner mycket i vikt! av Steph­a­ny Efterlys­ning - media 729 0 Hej! Jag söker dig ung mamma eller pappa som lyckats gå ner 20-40 kg på ett hälsosamt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
729
Ditt värsta julminne! av amxla Efterlys­ning - media jaghopparhögt
Äldre 21 Oct 15:52
888 4 Hej på er! Vi på Aftonbladet Söndag efterlyser nu era värsta julminnen. Blev tomten full,... Efterlys­ning - media jagho­p­parhö­g­t Äldre 21 Oct 15:52
4
888
Vi söker dig med ett barn i förskoleåldern som har fått diagnosen autism av emna Efterlys­ning - media emna
Äldre 21 Oct 14:11
1,0k 4 Hej, vi är två socionomstuderande vid Umeå universitet som skriver på vårt examensarbete.... Efterlys­ning - media Emna Äldre 21 Oct 14:11
4
1,0k