Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur fördelas ansvaret för barnen i er familj? (enkät undersökning i socialpsykologi) av Fommp­e­n Efterlys­ning - media AnnikaS
Äldre 7 Jan 20:43
2,6k 35 Vi är en grupp som läser socialpsykologi på Göteborgs universitet. Vi skulle behöva lite h... Efterlys­ning - media Annik­a­S Äldre 7 Jan 20:43
35
2,6k
Gifta och skilda par sökes till dokumentärserie gör SVT av Titan­0­1 Efterlys­ning - media 1,6k 0 Hur är det att leva i en relation i Sverige idag? Vilka utmaningar står tvåsamheten inför?... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Väntar du barn? Bebisar att fotografera till bok sökes! av nanna­b Efterlys­ning - media Sapato
Äldre 3 Jan 17:51
609 1 Jag söker föräldrar som väntar barn de närmaste månaderna och skulle tycka att det var oke... Efterlys­ning - media Sapat­o Äldre 3 Jan 17:51
1
609
Till Mama sökes du som fött med kejsarsnitt för max 4 mån sen av journ­a­lista Efterlys­ning - media 777 0 Du som fött barn med kejsarsnitt för 1 - 4 månader sedan, sökes till reportage i Mama. Du... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
777
Du som födde hemma/på väg till BB sökes till Mamareportage av journ­a­lista Efterlys­ning - media 671 0 Du som fött barn för 1 - 4 månader sedan, sökes till reportage i Mama. Du valde antingen a... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
671
Röstimitör sökes. Vinst: 15 000 kr & evt röstroll i kommande film. av ArtOf­G­lamou­r Efterlys­ning - media 902 0 Nu är jag väldigt sent ute att just leta efter deltagare i detta forum. Vi letar efter rös... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
902
Barn som säljer till klassresa el förening av stude­n­ten08 Efterlys­ning - media 737 0 Jag efterlyser föräldrar till barn som säljer olika produkter (kakor, salami, plastpåsar,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
737
HPV-vaccin. av Roots­1 Efterlys­ning - media 801 0 Hallå Söker dig som gjort en hpv-vaccinering och är över 20 år. Det är till ett tv-inslag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
801
Dagbarn i Sundsvall av Stina­G­ul Efterlys­ning - media 740 0 Jag och min sambo är föräldraledig/arbetslös och skulle gärna ta emot ett dagbarn. Vi har... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
740
Jag kunde inte älska mitt barn... av amxla Efterlys­ning - media 835 0 Hej! Skriver en artikel om "jobbiga barn" och svårigheten för mammor eller pappor att knyt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
835
Hur är din ex-relation? av amxla Efterlys­ning - media 800 0 Hej! Skriver en artikel om ex-relationer för Aftonbladet Söndag. Därför söker jag dig som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
800
Söker Rökare 18-32år som vill svara på en enkät om rökning och rökavvänjningshjälp! av A Piece Of Me Efterlys­ning - media A Piece Of Me
Äldre 19 Dec 13:50
694 2 Hej!! Jag läser vårdadministrativa programmet och går just nu en statistik kurs. I den kur... Efterlys­ning - media A Piece Of Me Äldre 19 Dec 13:50
2
694
Söker ekonomiskt utsatta familjer av esiol Efterlys­ning - media 923 0 Mitt namn är Louise, jag är auktoriserad socionom och driver frågor som rör ekonomiskt uts... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
923
Efterlyses: Pappor i vårdnadstivst, (för en anomym intervju inom universitetsprojekt) av Fommp­e­n Efterlys­ning - media Anonym (Vill vara far...)
Äldre 18 Dec 17:45
1,2k 11 Vi är en grupp studenter som läser socialpsykologi på Göteborgs universitet. Vi har valt a... Efterlys­ning - media Anonym (Vill vara far...) Äldre 18 Dec 17:45
11
1,2k
Enkät om bildanvändning i sociala medier av Leniz­1 Efterlys­ning - media Leniz1
Äldre 16 Dec 14:42
692 3 Hej! Jag heter Lena och håller på och skriver en B-uppsats under kursen bild och samhälle,... Efterlys­ning - media Leniz­1 Äldre 16 Dec 14:42
3
692
Gravida par där en redan har barn! Vill ni vara med i F&B Gravid? av Sanna­7­4 Efterlys­ning - media Sanna74
Äldre 16 Dec 09:47
682 2 Är du gravid? Har du eller din partner barn sedan tidigare? Jag söker brådskande e... Efterlys­ning - media Sanna­7­4 Äldre 16 Dec 09:47
2
682
Nischad nätdejting av Hanna­J Efterlys­ning - media 821 0 Är du med på en sida för nischad nätdejting eller har du till och med träffat din partner... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
821
Nätdejting av Hanna­J Efterlys­ning - media 654 0 Har du varit med på en nätdejtingsida men inte lyckats få bort din profil trots att du vel... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
654
Ligger du ljusår efter i julschemat? av Hanna­J Efterlys­ning - media 725 0 Svårt att finna tid för julklappshandel, julbak, granletning, storstädning och glöggmys?... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
725
enäggstvillingspar, kvinnor,cirka 30-50 år, till reklamfotografering av Atiki­n­65 Efterlys­ning - media 665 0 Jag söker ett enäggstvillingspar, kvinnor,ålder cirka 30-50 år, till en reklamfotograferin... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
665