Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vill din bonusfamilj bli förebilder för andra familjer? av Casti­n­g TV Efterlys­ning - media 699 0 Är din familj en bonus/styvfamilj? Har ni minst tre barn? Är två av barnen under 10 år?... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
699
Söker undersökningsdeltagare till enkät av reb86 Efterlys­ning - media reb86
Äldre 11 Feb 12:56
936 6 Hej! Jag är en student på Stockholms Universitet som just nu skriver C-uppsats om själv... Efterlys­ning - media Reb86 Äldre 11 Feb 12:56
6
936
Söker dig som jobbar med rut-tjänster av enjou­r­nalis­t Efterlys­ning - media 757 0 Hej! Jag heter Anders Högmark och är reporter på Helsingborgs Dagblad/24HD. Jag söker dig... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
757
Söker rut-användare i nordvästra Skåne av enjou­r­nalis­t Efterlys­ning - media 872 0 Hej! Jag heter Anders Högmark och är reporter på Helsingborgs Dagblad/24HD. Jag söker någ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
872
Deltagare för fältstudie sökes. (Ensamstående pappor) av Stefa­n 061 Efterlys­ning - media 749 0 Hej jag heter Stefan Engvall och jag studerar Samhäll och kultur analys tredje terminen vi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
749
Par som gift sig i hemlighet? av emmaf­b Efterlys­ning - media 855 0 Smålandsposten söker ett par som gift sig i hemlighet till lördagsbilagan den 25 februari,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
855
SMP söker skilt par som är vänner av emmaf­b Efterlys­ning - media 719 0 Hej! Smålandsposten söker ett par som skilt sig men fortfarande är vänner, nära eller b... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
719
TV söker omskurna pojkar av Roots­1 Efterlys­ning - media 794 0 Jag är journalist på SVT och letar efter dig som låtit omskära ditt barn och vill berätta... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
794
Har du ett roligt livsöde? av Moggi­e Efterlys­ning - media 792 0 Hej, har du blivit kär på nytt i din ungdomskärlek? Träffade du din partner på hundpro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
792
En liten undersökning av familjekonomi av Ekate­r­ina Efterlys­ning - media Edvina
Äldre 5 Feb 14:44
793 5 Hej allihopa! Jag går just nu en kurs i projektarbete och ska göra en undersökning av fa... Efterlys­ning - media Edvin­a Äldre 5 Feb 14:44
5
793
sista drop för S av yaali Efterlys­ning - media 854 0 Skapa ett nytt inlägg: Senaste inläggen:   Tillhör nedanstående artikel... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
854
Bilbarnstol 4-12 år - liten enkät av Stude­n­tunde­r­sökni­n­g Efterlys­ning - media cloudberry79
Äldre 3 Feb 17:49
547 3 Jag ser inget i reglerna för inlägg, som strider mot att lägga ut en enkät i studiesyfte,... Efterlys­ning - media cloud­b­erry7­9 Äldre 3 Feb 17:49
3
547
Sex efter skilsmässan/lång torka? av amxla Efterlys­ning - media 1,7k 0 Är du separerad/skild eller har av annan anledning inte varit sexuellt aktiv på länge? Kan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Drömmer du om ett liv på landet? Kanske ett nytt liv för en sommar? av Titan­0­1 Efterlys­ning - media 799 0 Har du lockats av tanken att byta liv för ett tag? Kanske driva ett litet pensionat på lan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
799
Väntar du barn? Bebisar att fotografera till bok sökes! av nanna­b Efterlys­ning - media stjärnmamman
Äldre 2 Feb 19:14
716 3 Jag söker föräldrar som väntar barn de närmaste månaderna och skulle tycka att det var oke... Efterlys­ning - media stjär­n­mamma­n Äldre 2 Feb 19:14
3
716
Gravid, men rädd för att föda... av Katri Niemi­n­en Efterlys­ning - media 710 0 Väntar du ditt första barn? Känner du en stor rädsla indör förlossningen? Är du intressera... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
710
PMS PMDS PMDD - berätta i en intervju för Vi Föräldrar? av Frila­n­sjour­n­alist AccS Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Är du förälder med barn upp till 5 år och har besvär av PMS/PMDS/PMDD? Kan du tänk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Ingen som har en molo rainbow av silje­h­olm Efterlys­ning - media vännen
Äldre 31 Jan 10:08
452 1 Hej! Jag är ute efter en molo vinteroverall i storlek 92, den regnbågsfärgade, någon som h... Efterlys­ning - media Vänne­n Äldre 31 Jan 10:08
1
452
Deltagare sökes till studie om hantverkstjänster, Konsumentverket och Karlstads universitet av Sara Karls­t­ads unive­r­sitet Efterlys­ning - media 716 0 På uppdrag av Konsumentverket genomför forskare vid Karlstads Universitet, Centrum för t... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
716
Myndighetsövergrepp på Socialtjänsten i Mark av von Locks­l­ey Efterlys­ning - media Dynah
Äldre 29 Jan 19:40
3,5k 10 Hur många drabbade finns det där ute? Det har förekommit en hel del oegentligheter i soc... Efterlys­ning - media Dynah Äldre 29 Jan 19:40
10
3,5k