Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vill din bonusfamilj bli förebilder för andra familjer? av Casti­n­g TV Efterlys­ning - media 699 0 Är din familj en bonus/styvfamilj? Har ni minst tre barn? Är två av barnen under 10 år?... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
699
Söker undersökningsdeltagare till enkät av reb86 Efterlys­ning - media reb86
Äldre 11 Feb 12:56
936 6 Hej! Jag är en student på Stockholms Universitet som just nu skriver C-uppsats om själv... Efterlys­ning - media Reb86 Äldre 11 Feb 12:56
6
936
Söker dig som jobbar med rut-tjänster av enjou­r­nalis­t Efterlys­ning - media 757 0 Hej! Jag heter Anders Högmark och är reporter på Helsingborgs Dagblad/24HD. Jag söker dig... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
757
Söker rut-användare i nordvästra Skåne av enjou­r­nalis­t Efterlys­ning - media 872 0 Hej! Jag heter Anders Högmark och är reporter på Helsingborgs Dagblad/24HD. Jag söker någ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
872
Deltagare för fältstudie sökes. (Ensamstående pappor) av Stefa­n 061 Efterlys­ning - media 749 0 Hej jag heter Stefan Engvall och jag studerar Samhäll och kultur analys tredje terminen vi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
749
Par som gift sig i hemlighet? av emmaf­b Efterlys­ning - media 855 0 Smålandsposten söker ett par som gift sig i hemlighet till lördagsbilagan den 25 februari,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
855
SMP söker skilt par som är vänner av emmaf­b Efterlys­ning - media 719 0 Hej! Smålandsposten söker ett par som skilt sig men fortfarande är vänner, nära eller b... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
719