Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bröllop av annjo­h­aa Efterlys­ning - media 796 0 Jag heter Anne Haavisto och är frilansjournalist. Till ett tidningsreportage söker jag pa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
796
Du som tjänar pengar på din kropp av Titan­d­oku Efterlys­ning - media 904 0 Hej, jag skriver fråbn dokumentärserien Outsiders -  vi söker er som tjänar pengar på sin... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
904
Studie om vilket stöd gastric by pass-opererade behöver av Pink Muffi­n Efterlys­ning - media Badfantasten
Äldre 7 Jul 13:39
1,2k 1 Vill du delta i en studie som undersöker vilket stöd gastric bypass-opererade behöver före... Efterlys­ning - media Badfa­n­taste­n Äldre 7 Jul 13:39
1
1,2k
Snälla behöver hjälp med era svar i en enkätundersökning som ligger till stor grund för mitt examensarbet. av annas­o­nebor­g Efterlys­ning - media Badfantasten
Äldre 7 Jul 13:23
1,4k 22 Hej Jag skulle bli super glad om ni ville hjälpa mig svara på en enkätundersökning som han... Efterlys­ning - media Badfa­n­taste­n Äldre 7 Jul 13:23
22
1,4k
Gäster sökes till radioprogram av AnnaE­l­izabe­t­h Efterlys­ning - media AnnaElizabeth
Äldre 4 Jul 21:46
612 1 Vill du vara med som gäst i ett radioprogram en dag i 2 timmar, från nu fram till 5 august... Efterlys­ning - media AnnaE­l­izabe­t­h Äldre 4 Jul 21:46
1
612
Mammor som ger ersättning! Se hit!! Enkätundersökning gällande en produkt! av Leone­l­l Efterlys­ning - media asfaltsbarn
Äldre 20 Jun 10:24
866 8 Hej alla mammor som ger/har gett sitt barn modersmjölkersättning! Jag håller på men en... Efterlys­ning - media asfal­t­sbarn Äldre 20 Jun 10:24
8
866
Artikel om barnlöshet av sdemm­l­er Efterlys­ning - media RosaGlitter
Äldre 17 Jun 15:21
719 1 Hejsan, Inför en artikel om ofrivillig barnlöshet skulle jag behöva intervjua personer /... Efterlys­ning - media RosaG­l­itter Äldre 17 Jun 15:21
1
719
Letar efter en tråd/lista som handlar om vad som händer när man får barn. av Mia38­6 Efterlys­ning - media 671 0 Ja, som det står i trådstarten letar jag efter en tråd/lista som handlar om vad som händer... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
671
Förlossningsdepression i GBG-området av Matre­d­aktör Efterlys­ning - media mamma83
Äldre 16 Jun 08:46
1,1k 2 Hej! Jag söker en intervjuperson som har eller har haft förlossningsdepression. Behandl... Efterlys­ning - media mamma­8­3 Äldre 16 Jun 08:46
2
1,1k
tonåringar 11-16 år med tandställning sökes till fotografering för Apoteket av Atiki­n­65 Efterlys­ning - media 1,7k 0 Jag letar efter tonåringar i åldern 11-16 år cirka, gärna i det yngre ålderspannet, med t... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Anhöriga och drabbade av våldsbrott sökes! av chris­q­uercu­s Efterlys­ning - media 776 0   Hej!   Jag söker medverkande till flera reportage och nyhetsartiklar för såväl lokaltidn... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
776
Kriminalitet och droger av chris­q­uercu­s Efterlys­ning - media 963 0   Hejsan!    Jag jobbar som frilansjournalist och söker för artiklar till såväl lokal-, ve... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
963
Svt söker förälder med ungdom! av Cast 604 Efterlys­ning - media 888 0 SVT SÖKER DELTAGARE TILL TV-PROGRAM   Är ditt barn vant att få allt serverat på silverfat?... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
888
avgifter för skolresor av Agnes Henri­k­sson SR Krist­i­ansta­d Efterlys­ning - media Lady Namárië
Äldre 8 Jun 15:03
537 1 Hej! Jag är reporter på Sveriges Radio Kristianstad. Just nu håller jag på att titta på... Efterlys­ning - media Lady Namár­i­ë Äldre 8 Jun 15:03
1
537
Hemmaförälder i Värmland sökes av LenaM­a­ria Efterlys­ning - media 776 0 Hej! Värmlands folkblad har varje vecka temasidor om Familjeliv. Mitt nästa reportage til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
776
Göteborgs universitet söker panelmedlemmar av Lisa Karel­i­usson Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Nu under sommaren rekryterar vi nya panelmedlemmar till vår medborgarpanel, en av de... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Söker deltagare för artikel i känd familjetidning av hanna­j­acobs­e­n Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag skriver för en av sveriges största familjetidningar och nu letar jag efter par s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Du som vill prova eller har tränat gravidyoga!!! av lotus­m­amman Efterlys­ning - media 678 0 Hej på er! Jag gör en undersökning om gravidyoga och Du som har provat, VILL prova eller j... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
678
Föräldralediga sökes för intervju! av hejho­p­p1 Efterlys­ning - media 978 0 Hej, alla föäldralediga! Jag söker er som är hemma just nu med bebisen och delar ledighete... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
978
Mammor! Kort undersökning! av hanna­m­elin Efterlys­ning - media Lowika
Äldre 26 May 16:46
648 1 Hej!  Vi håller på att göra en undersökning om hudvårdsprodukter, och skulle uppskatta... Efterlys­ning - media Lowik­a Äldre 26 May 16:46
1
648