Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Efterlysning: Levde du ett för stressat liv tidigare men mår bra idag? av idaa8­2 Efterlys­ning - media fostermamma
Äldre 25 Sep 00:35
530 1 Hej! Jag är journalist och söker en person att prata med till ett jobb om stress. Har d... Efterlys­ning - media Foste­r­mamma Äldre 25 Sep 00:35
1
530
Studie om interetniska äktenskap (blandäktenskap) av imm Efterlys­ning - media Delia
Äldre 24 Sep 18:46
734 1 Hej, jag är anställd av en forskare på Stockholms universitet som skriver en bok om inter... Efterlys­ning - media Delia Äldre 24 Sep 18:46
1
734
Särbos och delbos sökes till artikel av annjo­h­aa Efterlys­ning - media 628 0 hej, till tidningen Expressen Söndag söker jag par som har valt att vara särbos eller delb... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
628
Famlj som downshiftat av annjo­h­aa Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej jag heter Anne Haavisto och är frilansjournalist. Till en artikel i Expressen Söndag ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Medverkande sökes till en dokumentär serie av lotta­2­011 Efterlys­ning - media Rosana
Äldre 20 Sep 14:33
1,3k 12 Vi söker medverkande till ett program  som kommer under 3 månader följa 4 familjer med vik... Efterlys­ning - media Rosan­a Äldre 20 Sep 14:33
12
1,3k
frilansjournalist söker människor som brukar, eller planerar att fira jul på hotell (I Sverige) av frila­n­s7 Efterlys­ning - media 950 0 Som sagt! :-) Mitt uppdrag, åt tidningen "Buss på Sverige", går ut på att förmedla de a... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
950
Fyller du i relationsstatus på Facebook? av Hanna­J Efterlys­ning - media 861 0 Hej, skriver om relationsstatusen på Facebook och efterlyser personer som har en egen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
861
Söker särbos att intervjua för artikel! av hejho­p­p1 Efterlys­ning - media 718 0 Hej! Jag är frilansjournalist, som ska skriva en artikel om hur det är att leva som s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
718
Att handla kläder - examensarbete av Exjob­b Efterlys­ning - media Exjobb
Äldre 17 Sep 15:31
655 1 Hej! Jag jobbar just nu med mitt examensarbete inom produktdesign, som riktar sig mot klä... Efterlys­ning - media exjob­b Äldre 17 Sep 15:31
1
655
Tjejer 22 - 40 sökes till olika Ameliareportage. av journ­a­lista Efterlys­ning - media 1,2k 0 1. Tjej med erfarenhet av killes dataspelsberoende eller porrsurfande Till ett reportage i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Du 40-50 år som sökte upp dina biologiska föräldrar i vuxen ålder, till Tarareportage av journ­a­lista Efterlys­ning - media 825 0 Till ett reportage i Tara söker jag tjejer 40 – 50 år som sökte upp sina föräldrar/f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
825
Personer i annorlunda relationer eller familjekonstellationer sökes till dokumentärserie! av Titan­0­1 Efterlys­ning - media 2,3k 0 Vi söker personer i relationer eller familjekonstellationer som skiljer sig från den så... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,3k
Medverkande 40-50 år sökes till nya Tarareportage av journ­a­lista Efterlys­ning - media 665 0 Till några olika nya reportage i Tara söker jag medverkande. Om du är intresserad av att m... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
665
Gravida sökes för dramakomedi! av filml­a­nce Efterlys­ning - media 778 0 Hej alla blivande mammor!   Vi på Bob Film söker synbart gravida kvinnor (gärna med en par... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
778
SVT söker dig som väntar barn av Maria Vs Efterlys­ning - media 928 0 SVT söker dig som väntar barn och funderar på vilka saker du måste skaffa. Vilka saker är... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
928
SVT söker Er som drömmer om bröllop, Men inte har råd...? av Ulric Efterlys­ning - media Maria Vs
Äldre 12 Sep 10:12
1,4k 9 Sveriges Television söker par som har det tufft ekonomiskt  och som kan tänka sig ett "bud... Efterlys­ning - media Maria Vs Äldre 12 Sep 10:12
9
1,4k
ECT och barnhem av peter­u­larss­o­n Efterlys­ning - media 730 0 Hej! Finns det någon som har erfarenhet av ECT och barnhem på något vis? En journali... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
730
Problem med vård för drogmissbruk? av Aktiv­o­1 Efterlys­ning - media llitenflundra
Äldre 8 Sep 16:25
710 4 Kämpar du för att ta dig ut ur ditt missbruk av narkotika? Men du tycker att myndigheterna... Efterlys­ning - media llite­n­flund­r­a Äldre 8 Sep 16:25
4
710
Är Du pappa? Vill Du vara med i en intervjustudie? av Catri­i­in Efterlys­ning - media Catriiin
Äldre 8 Sep 11:07
811 1 Är Du pappa? Vill Du vara med i en intervjustudie? För vårt examensarbete behöver vi inter... Efterlys­ning - media Catri­i­in Äldre 8 Sep 11:07
1
811
Hur inreder ni hemma i höst?? Vilka trender gillar ni? av Anna M Efterlys­ning - media Tonårsmamman1
Äldre 7 Sep 22:27
1,1k 8 Hejsan! Jag håller just nu på att skriva en artikelserie om höstens största inredningstren... Efterlys­ning - media Tonår­s­mamma­n­1 Äldre 7 Sep 22:27
8
1,1k