Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gravida sökes för dramakomedi! av filml­a­nce Efterlys­ning - media 766 0 Hej alla blivande mammor!   Vi på Bob Film söker synbart gravida kvinnor (gärna med en par... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
766
SVT söker dig som väntar barn av Maria Vs Efterlys­ning - media 914 0 SVT söker dig som väntar barn och funderar på vilka saker du måste skaffa. Vilka saker är... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
914
SVT söker Er som drömmer om bröllop, Men inte har råd...? av Ulric Efterlys­ning - media Maria Vs
Äldre 12 Sep 10:12
1,3k 9 Sveriges Television söker par som har det tufft ekonomiskt  och som kan tänka sig ett "bud... Efterlys­ning - media Maria Vs Äldre 12 Sep 10:12
9
1,3k
ECT och barnhem av peter­u­larss­o­n Efterlys­ning - media 705 0 Hej! Finns det någon som har erfarenhet av ECT och barnhem på något vis? En journali... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
705
Problem med vård för drogmissbruk? av Aktiv­o­1 Efterlys­ning - media llitenflundra
Äldre 8 Sep 16:25
669 4 Kämpar du för att ta dig ut ur ditt missbruk av narkotika? Men du tycker att myndigheterna... Efterlys­ning - media llite­n­flund­r­a Äldre 8 Sep 16:25
4
669
Är Du pappa? Vill Du vara med i en intervjustudie? av Catri­i­in Efterlys­ning - media Catriiin
Äldre 8 Sep 11:07
769 1 Är Du pappa? Vill Du vara med i en intervjustudie? För vårt examensarbete behöver vi inter... Efterlys­ning - media Catri­i­in Äldre 8 Sep 11:07
1
769
Hur inreder ni hemma i höst?? Vilka trender gillar ni? av Anna M Efterlys­ning - media Tonårsmamman1
Äldre 7 Sep 22:27
1,1k 8 Hejsan! Jag håller just nu på att skriva en artikelserie om höstens största inredningstren... Efterlys­ning - media Tonår­s­mamma­n­1 Äldre 7 Sep 22:27
8
1,1k
Medverkande sökes till reportage i Amelia och Tara av journ­a­lista Efterlys­ning - media 1,1k 0 Till olika reportage i Amelia och Tara söker jag medverkande. Om du är intresserad av att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Vad tycker ni om det här med surdegshotell? av Anna M Efterlys­ning - media Blå damcykel
Äldre 6 Sep 18:27
1,2k 7 Hej! Jag skriver just nu en artikel om surdegs-trenden och kommer bland annat att besök... Efterlys­ning - media Blå damcy­k­el Äldre 6 Sep 18:27
7
1,2k
Efterlysning till radioinslag om begravningsannonser av Plånb­o­ken i P1 Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej! Vi på radioprogrammet Plånboken i P1 jobbar just nu med ett inslag om begravningsa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Medverkande sökes till ny dokumentärserie. av lotta­2­011 Efterlys­ning - media Stephany
Äldre 6 Sep 12:05
4,6k 38 Tillhör du gruppen som har drabbats av fetma?  Har du under en längre tid gått runt och ha... Efterlys­ning - media Steph­a­ny Äldre 6 Sep 12:05
38
4,6k
Någon som läser till lärare? Förslagvis år 2 eller senare i utbildningen. av Anna Pauli­t­a Efterlys­ning - media 920 0 Och som skulle kunna tänka sig att ställa upp på en intervju, antingen över telefon, via m... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
920
Medverkande sökes till dokumentär om "annorlunda" barn av amf80 Efterlys­ning - media vt1
Äldre 1 Sep 09:48
541 1 Jag arbetar på ett större produktionsbolag och vi arbetar just nu på en seriös dokumentärs... Efterlys­ning - media vt1 Äldre 1 Sep 09:48
1
541
Medverkande sökes till dokumentär om "annorlunda" barb av amf80 Efterlys­ning - media 732 0 Hej, Jag arbetar på ett större produktionsbolag och vi arbetar just nu på en seriös do... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
732
Doula - en trygghet vid föddande av Corne­l­ia19 Efterlys­ning - media Cornelia19
Äldre 31 Aug 09:23
1,3k 16 Jag håller på att utbilda mig till Doula och kommer att ha gått klart den kursen i Oktober... Efterlys­ning - media Corne­l­ia19 Äldre 31 Aug 09:23
16
1,3k
Psykologi och Livsåskådning - enkätundersökning av Jakob Mostr­ö­m Efterlys­ning - media Jakob Moström
Äldre 30 Aug 21:49
1,6k 5 Hej! Jag heter Jakob Moström och läser sista terminen på psykologprogrammet vid Stockho... Efterlys­ning - media Jakob Mostr­ö­m Äldre 30 Aug 21:49
5
1,6k
Söker Uppsalafamilj av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media 735 0 Hej! Jag är reporter på Upsala Nya Tidning och söker en familj för intervju om familjeekon... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
735
Kortväxta personer sökes till ny dokumentärserie av casta­r­en Efterlys­ning - media castaren
Äldre 25 Aug 14:51
1,6k 8 Under hösten kommer produktionsbolaget STO-CPH producera en dokumentär-serie i åtta delar... Efterlys­ning - media casta­r­en Äldre 25 Aug 14:51
8
1,6k
TV4 söker förälder till mobbat barn av Mange­s Efterlys­ning - media kebia
Äldre 24 Aug 06:03
882 1 Hej, Jag är journalist och jobbar på TV4 Nyheterna Stockholm. Jag vill gärna komma i kont... Efterlys­ning - media kebia Äldre 24 Aug 06:03
1
882
TV4 om stölder/rån i skolan av Mange­s Efterlys­ning - media kebia
Äldre 24 Aug 06:03
499 1 Hej, Jag är journalist och jobbar på TV4 Nyheterna Stockholm. Jag vill gärna komma i ko... Efterlys­ning - media kebia Äldre 24 Aug 06:03
1
499