Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Är du ensambarn/endabarn utan syskon i Göteborg? Vi vill intervjua dig! av Sashi­m­i Efterlys­ning - media 733 0 Hej! Vi är tre studenter som studerar Socionomprogrammet i Göteborg och ska skriva vår... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
733
Söker ngn som haft förlossningsdepression till reportage av ridda­r­n Efterlys­ning - media 759 0 Hej! Jag söker någon som drabbats av förlossningsdepression till ett reportage. Intr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
759
Temavecka om föräldraskapet av Journ­a­listM­a­rie Efterlys­ning - media 745 0 Hej! Vi på SVT Smålandsnytt ska under hösten ha en temavecka om föräldraskapet där vi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
745
Modelljobb för mörkhyad man med barn mellan cirka 2-5 år. av Atiki­n­65 Efterlys­ning - media twinmom03
Äldre 28 Sep 12:11
1,5k 8     Jag letar efter modeller till en stillbildsfotografering för ett känt sv... Efterlys­ning - media twinm­o­m03 Äldre 28 Sep 12:11
8
1,5k
Är du vän med ditt ex? av Hanna­J Efterlys­ning - media 846 0 Söker kvinna som är vän med sitt/sina ex för intervju. Skriver om relationen mellan ex-par... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
846
Söker dig som ångrar en abort av Ruby0­1 Efterlys­ning - media sannahyden
Äldre 25 Sep 20:28
1,1k 6 Hej! Jag håller på med ett arbete om hur det är att göra abort och skulle vilja veta hu... Efterlys­ning - media sanna­h­yden Äldre 25 Sep 20:28
6
1,1k
Familj som bor på båt sökes till reportage av annjo­h­aa Efterlys­ning - media E466
Äldre 25 Sep 17:36
477 1 Jag heter Anne Haavisto och är frilansjournalist. Till ett reportage i Expressen Söndag s... Efterlys­ning - media E466 Äldre 25 Sep 17:36
1
477
Mår du bättre sen du slutade stressa? av idaa8­2 Efterlys­ning - media fostermamma
Äldre 25 Sep 00:36
498 1 Hej! Jag är journalist och söker en person att prata med till ett jobb om stress. Har... Efterlys­ning - media Foste­r­mamma Äldre 25 Sep 00:36
1
498
Efterlysning: Levde du ett för stressat liv tidigare men mår bra idag? av idaa8­2 Efterlys­ning - media fostermamma
Äldre 25 Sep 00:35
508 1 Hej! Jag är journalist och söker en person att prata med till ett jobb om stress. Har d... Efterlys­ning - media Foste­r­mamma Äldre 25 Sep 00:35
1
508
Studie om interetniska äktenskap (blandäktenskap) av imm Efterlys­ning - media Delia
Äldre 24 Sep 18:46
709 1 Hej, jag är anställd av en forskare på Stockholms universitet som skriver en bok om inter... Efterlys­ning - media Delia Äldre 24 Sep 18:46
1
709
Särbos och delbos sökes till artikel av annjo­h­aa Efterlys­ning - media 621 0 hej, till tidningen Expressen Söndag söker jag par som har valt att vara särbos eller delb... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
621
Famlj som downshiftat av annjo­h­aa Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej jag heter Anne Haavisto och är frilansjournalist. Till en artikel i Expressen Söndag ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Medverkande sökes till en dokumentär serie av lotta­2­011 Efterlys­ning - media Rosana
Äldre 20 Sep 14:33
1,3k 12 Vi söker medverkande till ett program  som kommer under 3 månader följa 4 familjer med vik... Efterlys­ning - media Rosan­a Äldre 20 Sep 14:33
12
1,3k
frilansjournalist söker människor som brukar, eller planerar att fira jul på hotell (I Sverige) av frila­n­s7 Efterlys­ning - media 935 0 Som sagt! :-) Mitt uppdrag, åt tidningen "Buss på Sverige", går ut på att förmedla de a... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
935
Fyller du i relationsstatus på Facebook? av Hanna­J Efterlys­ning - media 842 0 Hej, skriver om relationsstatusen på Facebook och efterlyser personer som har en egen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
842
Söker särbos att intervjua för artikel! av hejho­p­p1 Efterlys­ning - media 711 0 Hej! Jag är frilansjournalist, som ska skriva en artikel om hur det är att leva som s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
711
Att handla kläder - examensarbete av Exjob­b Efterlys­ning - media Exjobb
Äldre 17 Sep 15:31
637 1 Hej! Jag jobbar just nu med mitt examensarbete inom produktdesign, som riktar sig mot klä... Efterlys­ning - media exjob­b Äldre 17 Sep 15:31
1
637
Tjejer 22 - 40 sökes till olika Ameliareportage. av journ­a­lista Efterlys­ning - media 1,2k 0 1. Tjej med erfarenhet av killes dataspelsberoende eller porrsurfande Till ett reportage i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Du 40-50 år som sökte upp dina biologiska föräldrar i vuxen ålder, till Tarareportage av journ­a­lista Efterlys­ning - media 816 0 Till ett reportage i Tara söker jag tjejer 40 – 50 år som sökte upp sina föräldrar/f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
816
Personer i annorlunda relationer eller familjekonstellationer sökes till dokumentärserie! av Titan­0­1 Efterlys­ning - media 2,3k 0 Vi söker personer i relationer eller familjekonstellationer som skiljer sig från den så... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,3k