Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Är du någons älskarinna? (Mediekontakt) av hanna­j­acobs­e­n Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag behöver komma i kontakt med dig som lever som "den andra kvinnan", dvs. är någon... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Vill du delta i en studie som undersöker föräldrars erfarenhet av stöd efter att ha förlorat sitt barn i plötslig spädbarnsdöd? av maria­t­heres­e Efterlys­ning - media 969 0 Syftet med studien är att beskriva föräldrars erfarenhet av stöd efter att ha förlorat sit... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
969
Snälla svara på min enkät om dialekter i Sverige! av Pauli­n­a84 Efterlys­ning - media Linda 28
Äldre 9 Mar 11:10
22,8k 187 Snälla ni kan ni svara på min enkät om dialekter i Sverige, behöver det till min Svenska B... Efterlys­ning - media Linda 28 Äldre 9 Mar 11:10
187
22,8k
Efterlysning! Berätta din historia! av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media Kurreburre
Äldre 9 Mar 09:01
1,1k 1 Vi efterlyser ett par som har/har haft infertilitetsproblem som vill komma och berätta si... Efterlys­ning - media Kurre­b­urre Äldre 9 Mar 09:01
1
1,1k
Är du ekonomisk/ sparsam och stolt över det? av casta­r­en Efterlys­ning - media 1,7k 0 Hej! Lina heter jag och jobbar på TV-produktionsbolaget Stockholm- Köpenhamn AB. Vi är... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Vägrar du att amma offentligt? av Repor­t­erEli­n Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag heter Elin Börjesson och är reporter på tidningen amelia. Till vårt specialnum... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Sökes: Intressanta livsöden 50+ till stort livsstilsmagasin: av Katar­i­na 303 Efterlys­ning - media 902 0 Hej! Jag söker för reportage till större livsstilsmagasin: 1. Kvinna som på något vis sk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
902
Söker efter näsrstående till personer med depressiv sjukdom för studie! av Mabel­N­ils Efterlys­ning - media 860 0 Hej! Jag och Nils-Petter Höglund är sjuksköterskestudenter och går termin 5 på Linköp... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
860
Länge sen du hade sex? av amxla Efterlys­ning - media 1,3k 0 Jag skriver en artikel om hur det kan vara att ge sig ut i dejting- och sexlivet efter en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Män utsatta för våld av Louis­e 551 Efterlys­ning - media Christine 753
Äldre 26 Feb 23:21
797 7 Jag är en student vid Lunds Universitet som just nu genomför en studie om våld i nära rela... Efterlys­ning - media Chris­t­ine 753 Äldre 26 Feb 23:21
7
797
behöver din hjälp med marknadsundersökning om "crepes" av vapia­n­o Efterlys­ning - media 746 0 Hej, Jag skulle vara MYCKET TACKSAM om ni kan hjälpa mig med min marknadsundersökning... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
746
Barncancer, intervjustudie av Julia­S­t Efterlys­ning - media 783 0 Hej! Vi heter Julia Ståhl och Mikaela Frie och är sjuksköterskestudenter på Sophiah... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
783
Deltagare sökes för undersökning om syskonsvartsjuka - en magisteruppsats av Sukay­n­a Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag heter Fatima Moubadder. Jag skriver min magisteruppsats på Barn- och Ungdomsv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
The Girl With The Dragon Tattoo + H&M - Respondenter sökes! av Helen­a P Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej!   Helena heter jag, 22 år och är en MKV-student från Malmö Högskola som skall skriva... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
H&M + The Girl With The Dragon Tattoo - Respondenter sökes! av Helen­a P Efterlys­ning - media 765 0 Hej!  Helena heter jag, 22 år och är en MKV-student från Malmö Högskola som skall skriva C... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
765
Kärlekspar 65+ som lever i ett distansförhållande av Katar­i­na 303 Efterlys­ning - media sjöjungfru
Äldre 18 Feb 11:54
435 1 Jag jobbar som journalist och söker ett äldre par 65+ som lever i ett distansförhållande... Efterlys­ning - media sjöju­n­gfru Äldre 18 Feb 11:54
1
435
solsidan söker liten tjej till en roll! av Solca­s­ting Efterlys­ning - media La Lola
Äldre 16 Feb 10:39
990 2 SOLSIDAN SÖKER BARN TILL INSPELNING! Jag söker nu med ljus och lykta efter tjejer i åld... Efterlys­ning - media La Lola Äldre 16 Feb 10:39
2
990
Litet barn med allergier sökes till artikel i föräldratidning av Sanna­7­4 Efterlys­ning - media 745 0 Jag är frilansjournalist och söker kontakt med familj som har ett barn, helst under 1,5 år... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
745
Intervjustudie för föräldrar till barn under 4 som bor växelvis av Malin Bergs­t­röm Efterlys­ning - media 797 0 i Elvis-projektet studerar vi olika aspekter av växELVIS boende för barn. Vi säker dig... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
797
Mammagrupp - Inte din grej? av Repor­t­erEli­n Efterlys­ning - media 922 0 Hej! Jag heter Elin Börjesson och jobbar som reporter på tidningen amelia. Jag håller f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
922