Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Intervjupersoner till c-uppsats sökes!!! av Fröke­n­Carls­s­on Efterlys­ning - media Jennifer 060828
Äldre 5 Apr 16:22
981 2 Hej! Vi är två studenter som läser till socionomer på Linnéunivesitetet och håller nu p... Efterlys­ning - media Jenni­f­er 06082­8 Äldre 5 Apr 16:22
2
981
Stolta familjer sökes! av charl­o­tta sundq­v­ist Efterlys­ning - media V P E
Äldre 5 Apr 16:18
585 1 Har du världens bästa barn och vill dela med dig av ditt recept för ett bra familjeliv... Efterlys­ning - media V P E Äldre 5 Apr 16:18
1
585
Barnlängtan efterlyser ensamstående som gjort insemination utomlands till SVT:s Godmorgon Sverige av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 1,0k 0 EFTERLYSNING! SVT:s Godmorgon Sverige hörde precis av sig till Barnlängtan - patientför... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Sökes! föräldrar på studiebidrag/lån av angel­ä­get Efterlys­ning - media unforgettable
Äldre 4 Apr 21:50
924 1 Vi är fem stycken elever som går tredje året på gymnasiet och jobbar med en dokumentärfilm... Efterlys­ning - media unfor­g­ettab­l­e Äldre 4 Apr 21:50
1
924
Barn som varken jobbar eller studerar. av Jonna­B­urén Efterlys­ning - media 830 0 Jag skulle vilja komma i kontakt med dig som har vuxna barn, eller äldre tonåringar som va... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
830
Har du tinnitus (öronsus) och vill svara på en enkät? av isis bianc­o Efterlys­ning - media martini bianco
Äldre 29 Mar 21:07
1,4k 8 Vi är två studenter från Audiologiutbildningen i Lund som nu skriver vår magisteruppsats m... Efterlys­ning - media marti­n­i bianc­o Äldre 29 Mar 21:07
8
1,4k
Frågeformulär om könsroller! av Tinus Efterlys­ning - media snowinsummer
Äldre 29 Mar 17:35
1,2k 16 Hejsan på er. Jag studerar socialpsykologi på universitetet och gör just nu en studie om k... Efterlys­ning - media snowi­n­summe­r Äldre 29 Mar 17:35
16
1,2k
Drömmer du om ett liv på landet? av Titan Telev­i­sion Efterlys­ning - media 865 0 Har du lockats av tanken att driva ett litet pensionat på landet med din familj eller kans... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
865
Är du ett vuxet skilsmässobarn? av Helle­b­ergek­l­und Efterlys­ning - media Hellebergeklund
Äldre 28 Mar 10:04
1,2k 6 Hej! Linda och Ida heter vi och läser sjätte terminen på socionomprogrammet på Umeå uni... Efterlys­ning - media Helle­b­ergek­l­und Äldre 28 Mar 10:04
6
1,2k
enkätundersökning shopping av twinm­o­m Efterlys­ning - media Mymlan L
Äldre 28 Mar 03:11
839 13 Hej Tre elever på Teknikprogrammet på Timrå gymnasieskola arbetar med ett projektarbete i... Efterlys­ning - media Mymla­n L Äldre 28 Mar 03:11
13
839
AP - samsovning i familjesäng? av Mia Sjöst­r­öm Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Fransk TV ska göra ett program om hur man sover i Sverige. Nu söker den frans... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Bolibompasex av Lotte­n Wiklu­n­d Efterlys­ning - media Lotten Wiklund
Äldre 15 Mar 15:37
1,2k 2 Hej hej jag arbetar med en reportageserie som handlar sexualitet och småbarnsföräldrar.... Efterlys­ning - media Lotte­n Wiklu­n­d Äldre 15 Mar 15:37
2
1,2k
Efterlysning till SVT dokumentär! Par med god prognos som nekas vård för ofrvillig barnlöshet av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 1,3k 0 SVT håller på att spela in en serie om ofrivillig barnlöshet och för att den inte ska ge e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Föräldragrupp för Styv-/Bonusföräldrar Örebro av Unive­r­sitet­s­lärar­e Efterlys­ning - media Universitetslärare
Äldre 2 Mar 14:14
597 1 Är du kvinna och lever med en partner med barn från tidigare förhållande? Är du intressera... Efterlys­ning - media Unive­r­sitet­s­lärar­e Äldre 2 Mar 14:14
1
597
Italiensk nougat av grupp­1 Efterlys­ning - media 2,0k 0 Hej! Vi är grupp ungdomar från Marksgymnasieskola som håller på med ett projektarbet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,0k
Badrumsförvaring av Micha­e­lKarl­s­son Efterlys­ning - media Therese25
Äldre 2 Mar 09:44
2,7k 8 Hallå allesammans! Mitt namn är Michael Karlsson och jag skulle behöva er hjälp. Jag ar... Efterlys­ning - media There­s­e25 Äldre 2 Mar 09:44
8
2,7k
Överviktiga personer sökes till TV-dokumentär av förän­d­ring2­0­11 Efterlys­ning - media förändring2011
Äldre 1 Mar 10:12
1,5k 5 Hej, Överviktiga personer efterlyses till en ny, fin TV-dokumentär. Jag söker dig som ... Efterlys­ning - media förän­d­ring2­0­11 Äldre 1 Mar 10:12
5
1,5k
Till er med egen trädgård. av harry­h­aka Efterlys­ning - media mamma smurfen
Äldre 28 Feb 10:12
910 3 Undrar om ni hade list att svara på en enkät jag gjort ang. trädgårdsprojekt till ett skol... Efterlys­ning - media mamma smurf­e­n Äldre 28 Feb 10:12
3
910
Tvillingar sökes till filminspelning av filml­a­nce Efterlys­ning - media 895 0 Hej alla föräldrar!   Filmlance är ett produktionsbolag som bl.a. gjort Beck-filmerna. För... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
895
Efterlyses: Aborthistorier av Snugg­l­es Efterlys­ning - media Moderator
Äldre 24 Feb 10:21
2,3k 7 Ännu en gång har jag ingen aning om ifall det här blev rätt forum, försökte hitta någon ef... Efterlys­ning - media Moder­a­tor Äldre 24 Feb 10:21
7
2,3k