• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • jacklin

Absolut

Min svåger och hans sambo kommer ner från Skellefteå i augusti och de ska ner dit och shoppa hela bilen full. Gissa vem som blir tvungen att åka med?? jo jag, för de hittar inte och jag har inga pengar att handla för just nu

• skrattigtjej

jacklin

men vrf ansäker du inte om gekås kortet?
    då handla du direkt och de e 2månaders räntefritt och du ha 2 månader på dej att betala

• jacklin

hehe...har redan ett sådant kort... som är fullt

Eller vi ska betala in 2000:- på det nu, men vill gärna få den tom så man kan handla mycket innan julen sen

Lite har jag nog råd att köpa ändå

• skrattigtjej

jacklin ha då förstår jag bättre

men va e de för krav om man ska få ha de kortet?

• jacklin

Man ska inte ha några anmärklingar, ha en fast inkomst. Det är väl det tror jag.

Vi har en kredit på 10 000kr, men har köpt en tv på NetonNet på det kortet med, så allt är inte från Gekås. Kortet går ju i alla affärer där handelsbanken har sitt, som elgiganten mm

• skrattigtjej

jacklin coolt.. så de e typ avbetalnings kort??? på alla ställen

men min kille ha tyvär anmärkningar sedan förr ha dock betalt dem nu och ha lägenhet, han sköter allt och ha fast jobb sedan 4år typ tror ja de e...

• jacklin

Man kan ansöka om det online så får man veta med engång om man får det eller ej. Får man det så kommer det hem papper inom några dagar som man ska ta med när man åker till Gekås

• jacklin

Jopp, man kan ta det på 5 eller 11 månaders avbetalning på gekås, det blir bara en uppläggningsavgift på det. På vissa kan man även ha längre än så.

• Royalisten

Åh va kul!Då blir det ett till besök på Ullred under höstlovet!Älskar att dekorera huset med tingeltangel!Vill åka till Pigeon Fort där dom har 3(!) affärer med bara julsaker i!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden