• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • PernillaWaxin

Å^k inte när de precis öppnat vänta till kl10 på förmiddagen i sådanna fall om du vill slippa stå i köerna in

• Jemia

Någon som vet om dom har trehjulingar (cykel) där?

• Ekorrfamiljen

Åh, bara drygt två veckor till jag ska få åka till mitt Mecka! *längtar*

**Ekorren med Tin -95, Troll -96 och Vendel -06**
  • jacklin

vi var där för 1 vecka sedan och då var vi där 8.00 på morgonen och då var skit lite folk, så lite har jag aldrig sett där innan. när vi var färdiga vid 11 så hade det kommit as mycket folk, nästan fullt med bilar. Såg ingen kö då ännu

• Lillpluttens mamma

Åh blir riktigt sugen att åka dit snart..
    Mina föräldrar bor knappt 4 mil därifrån så det blir ju titt som tätt ;)

• Barn o Katt Mamma

Jättebra tips...........tackar, tackar!!

Ytterligare en fråga: finns det toaletter inne på Gekås eller efter kassorna????

Är det nån som kanske vet om de finns tyg i metervara att köpa där, och finns skoaffären kvar????

Ja, det är allt ett litet projekt att fara till Ullared......

• jacklin

Ja det finns toaletter inne i Gekås vid infodisken och även vid kassorna på andra sidan så man slipper gå genom hela affären för att gå på toa.

Tyger kan jag inte svara på, har aldrig tittat på det.

Skoaffären är kvar där ute

• NovasMam

hoho.. va på gekås igårkväll, inge folk alls!! =) å idag skulle de tydligen inte va mycke heller siade personalen om för de va så mycke arrangemang å events i trakterna!! har hur många som helst i släkten som jobbar där så de brukar ha koll!! =)
    annars rekommenderade dom å inte åka precis vid löning å barnbidrag! å mån, tis, ons brukar de va betydligt mycke mer folk än tor och fre.. lite tips från sådana som jobbar där =)

fick inte handlat sådär jättemycket! gardiner, en docka, lite små grjer också mitt efterlängtade john lennon spjälskydd och påslakan!! weeee... =)

• Tessou

Skrev en fråga förutom om tyger.. Undrar även om det finns mkt gardiner, både vanliga o barn...?

Tack till dig som svarade på min fråga om rockringar, men de funkar nog inte så bra att den låter om man ändå ska ha av den på mitten sen..

• jacklin

ja de har en del gardiner, men har inte tittat på de så noga så jag kan tyvärr inte säga exakt hur de ser ut, men att det finns

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden