• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Sofia 80

Hur är BMX-vagnen när man fäller ihop den? Blir den liten? Är den lätt att fälla?
    Ska ha med den på semestern, för om vi tar vår Modi-vagn (samma som finns på Gekås. Bara det att jag betalade nästan det dubbla för min) så finns det ju knappt någon plats kvar för resten av packningen.

• himla

Var ner till gekås för några veckor sedan å då var babygymmet slut.. någon som precis vart där. eller ska ner snart som vet om det kommit /kommer in ......

• MGn

Bmx vagnen blir vääääldigt platt när man fäller ihop den.
    När man flyger utomland som typ till turkiet, så åker vagnen för sig, dvs vikten och annat på den räknas inte in i sen egen packning, vilket är bra. Men den väger inte så mycket heller, men kan ju vara bra att veta.
    Verkligen en jättefin vagn!

• Lörpa

någon som vet om de har babysitter där? och vad den kostar isåfall? och vad kostar en gåstol där?

• Adelisa

På tisdag åker vi!!!

Någon mer som ska dit då???

• Ekorrfamiljen

När jag köpte sitter där kostade den 189:- Den är iaf superbra! Ett av de bästa inköpen någonsin till Vendel.

**Ekorren med Tin -95, Troll -96 och Vendel -06**
  • Sofia 80

Så, nu har jag köpt BMX-sulkyn. Är i stort sett nöjd förutom några små detaljer. Tyget på korgen är för kort, så man kan inte knäppa alla knappar, finns en spricka i handtaget och sen blir den liksom lite sned när man fäller ihop den. Men jag åker ju inte och byter för den sakens skull. Den är ok tycker jag!

himla: Igår fanns babygymmet, men jag kollade inte vad det kostade.

Hittade för övrigt ett par jättefina snickarbyxor storl 74 för 50 kr! De var nog bästa köpet tror jag. Satte på lillkillen dom idag och han blev såååååå söt!

Såg också att de hade såna där strandtält (som fanns på jysk för 99 kr). På Gekås kostade de 60 kr.

• Barn o Katt Mamma

Vilken kul tråd det här........

Skall till Gekås nästa vecka troligen, ensam med två barn!!!
    De är jättetrevligt att ha med dem i affärer, men Gekås är ju lite mer än vanligt......

Var ett bra tag sen jag var där sist, så har ni några bra tips ex. vilken ordning racet körs, lite roligare för barnen, fikatips, extra prisvärt osv!!!

Men den viktigaste frågan: VILKEN TID är det minst folk, för- eller eftermiddag, VILKEN DAG i veckan är bäst, tror ni??

• jacklin

Barn o Katt Mamma:

De har  2 fika ställen där inne och väldigt billigt. Bra att ha med 5:or eller 10:or för det är bara maskiner som man köper ur.

Jag bukar gå hygien, barnkläder, dam, hemsaker, leksaker och sen godis, mat. Och det brukar gå bra även om barnen är med.

Om du åker när barnbidraget kommit så tror jag att det är bäst att åke väldigt tidigt på morgonen eller sent på eftermiddagen. Jag brukar åka just vid löning eller barnbidrag och då på fredag eftermiddagarna så att jag är där typ 17 och då är det inte mycket folk.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden