• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • SmaragdKattis

någon som vet om gekås värmeljus är bra?

• hib58

Ja, de är lika bra som alla andra.
    De färgade har jag i och för sig inte prövat.

• Mistoffelees

Har inte varit i Ullared på över tio år trots att jag bor i Göteborg. Funderar på att åka dit nu i veckan då vi har semester två veckor framöver. Har inte barn och planerar inte barn just nu, så vi åker inte dit för att handla barnprylar.

Vad är bäst att satsa på att köpa när man åker dit? Är tvättmedel,, schampoo, osv billigare? Har en katt så det kanske finns lite kul saker till henne där.

Många verkar åka dit för att handla prylar till barnen, men det är väl värt att åka dit ändå?

• Spegel

Smurfan:
    Vi åker INTE dit för att i första hand handla till barnen, bortsett från vinterkläder då. Vi handlar saker hem som gardiner badlakarn porslin, lampor, lyktor, prydnadsgrejjer,verktyg,bilvård tavlor, sängkläder vaser, krukor, plastblommor osv.. så satsar vi på kläder till oss själva för en gångs skull. Är för snåla att köpa det annars och så prioriteras barnen alltid först (såklart) så när vi är i gekås kommer jag och sambon i första hand. Schampoon och sånt e ju billigare. Brukar passa på att köpa dyrare märken då de kostar bra mycket mindre där...unna oss annat än ÖB lixom..=)
    Så har de ju en hel del färskvaror när det gäller mat och sånt.. perfekt för folk som bor i ullared...

• Lindekull

Vi var där i lördags, mycket folk men ingen kö. Märkte på min sambo att det var bättre för han (och mig) att åka dit på morgonen och inte på em efter jobbet som vi gjort tidigare. Tror inte att han gnällde en enda gång ;)

Innan jag blev gravid åkte vi till GeKås ca 2ggr/år för att köpa kläder, toalettartiklar, mat, textil mm mm. Nu i år har vi varit där 3 ggr och det blir säkert minst en vända till. De har mycket till en bebis så vi har tjänat massa stålar. Tycker inte schampoo mm är jättebilligt, ibland är det billigare på ex.vis ÖB, men vi köpte VO5 500ml för 18 kr/st och det måste vara billigt!

De har en del djurgrejer men eftersom vi, tyvärr, inte har katt är det ingen avdelning som jag spanar in.

Tyvärr hade de inte John Lennons lakan mm. Köpte det förra gången och hade nu velat ha badcape mm i samma serie. Kanske nästa gång.

• Mistoffelees

Om man skall välja mellan torsdag och fredag denna vecka, är torsdag bäst med tanke på att lönen kommer på fredag? Vi kommer vara där när de öppnar på morgonen.

• Sarah 28

Smurfan: Vi ska dit på fredag morgon.

• Kiccki

Smurfan: Jag skulle sattsat på dagen innan löning, men det beror på hur sällskaps sjuka ni är

• Mistoffelees

blir torsdag, hoppas det finns lite julgranskulor , tänkte ha julgran i år och äger inte något julgranspynt överhuvudtaget.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden