• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Gustie

Jag ska upp till Gekås igen till hösten, då är jag i mer behov av mammakläder än jag var sist jag var där.
    De hade ganska fina mammakläder då i alla fall, ett par jeans för strax över hundralappen, jag såg att jeans här hemma kostar ca 400-500 kr....

• BlygTjej

Planerar en tripp till Ullared i början av september. Vad har dem till gravida och kommande bebisar? Tips på inköpslista önskas också.

• mama81

Tessou: Det blev en hel del till min flicka, bla vagn, sängkläder, prinsess-badlakan, två cd-skivor med barnvisor, en dvd med teletubbies, mickyspis med gryter och stekpanna, pippi långstrump väska, våtservetter, skor... kommer inte på mer just nu. det va kanske allt till henne Till oss själva blev det lite dra-på-lakan, webcamera, tomma cd-skivor med fodral, hygienartiklar...det står still i huvudet men vi gjorde av med ca 4000:- Men trevligt hade vi, lagom mycket folk, skönt!

• mama81

Nu kom jag på mer jag köpte till min flicka Bävernylon-overall, strumpbyxor och strumpor

• Skumpis

mama - Vilka vagnar hade de inne? Hade de mycket vinterkläder??? Kollade du in om sko-boo hade mycket vinterkängor till barn?

• sandy85

nån som har bild på overall eller tcäkjackeset med byxor köpt från ullared? vad är bäst att köpa för storlek? min dotter har nu 74/80 ska jag köpa 86 i hennes overaller? hur är dom i ullared? mindre storlekar eller större kanske?

• mama81

Skumpis: 3st sorter vagnar hade de inne, Titta inte så mycket på kläderna men, vinterjackor till vuxna såg jag och overaller till barn och fina regnkläder. Sko-boo hade inte så mycket vinterkängor, de sålde mest ut sommarskorna...så det kanske är på G.

• mama81

sandy85: jag kan lägga ut en bild imorgon på overallen jag köpte... min dotter har 86 i kläder och jag köpte strl 90 i overallen och den ser stor ut men man får tänka att vintern är lång och man ska ha tjocka kläder under. Jag hade nog tagit en 80 iallafall om jag hade varit dig, det beror lite på hur stor/liten din tjej är

• Annelie024

En till här som varit i Ullareda idag, gjorde av med 6000:-!! Men fick jättemycket för pengarna tyckte jag, hittade dock inget speciellt till mig själv, mycket sommarkläder fortfarande tyckte jag. Sambon däremot fick en ny höstgarderob och min 4-åriga tjej. Köpte en bävernylonoverall till henne för 249:-, men jackor var det dåligt med, fanns bara till småtjejer, så min 1-åring fick en jättesöt vinterjacka för 129:-. Sen köpte vi jättemycket leksaker, till födelsedag (min stora tjej fyller 4 imorgon) och julklappar.
    Ja, kan inte sitta här och rabbla allt, men tror att kvittot blev typ 1 meter långt...haha

Längtar redan till nästa gång vi ska dit, vilket blir till våren antar jag.

• Spegel

Jättebra med killkläder hade de då vi var där i somras.. synd att min snubbe blir så stressad äv allt folk.. men en vinterjacka för 199 och en munkjacka för 150 var itne så farligt..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden