• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lindekull

SelmaoLillaFridolf: Jag har bilder på John Lennon-sängkläder (119kr) +spjälsängsskydd (129kr) i mitt galleri -välkommen!

Jag tolkar era inlägg som om barnbidraget kommer imorgon. Hade tänkt åka dit på lördag morgon men vi kanske ska vänta till måndag em?

• Kiccki

Sarah 28: Bärsele är det bästa..jag har inte sett några vagnar med babyskydd..

Vid löning och barnbidrag är det som mest folk där inne men det ör ju inte sommar längre och då är det inte hysteriskt i allfall

• enlitenbitkaka

har inte läst hela tråden, men jag antar att det har komit upp förut: När ska man åka till Ullared?? Min svärfar och hans fru ska dit på måndag och frågade om jag ville med så dem kunde hämta upp mig på vägen...

verkar det som en bra dag å åka dit på måndag? E det överdrivet mycket folk då?? brukar det finnas grejer på måndagar ellr är det utrepat efter helgen? Har aldrig varit där förut

• Viran

Finns nog inga vagnar med inbyggt babyskydd, men man kan ju ta sitt eget och sätta i vagnen, för små bäbisar skall inte sitta i sele så länge + att de kan va skönt att vila ryggen...

Lycka till!!

• Sarah 28

Viran: Jo, vi får ta med från bilen. Han skulle inte klara av att bara sitta där hela tiden. Måste ju leka lite också.

• mammatillpojkar

luscious:
    jag tror att måndag kan vara en bra dag, det är ju efter att barnbidraget har kommit (kommer ju idag) men sen har ju inte lönen kommit heller (då brukar det vara mycket folk) semestern är slut för dom flesta, ska ni åka på morgonen eller lite senare på dan?? det kan ha lite betydelse oxå.. men jag tror inte att du behöver oroa dej, utan åk och ha KUL!!

• enlitenbitkaka

nicos mamma:

Ingen aning när vi åker:) Blir nog på förmiddagen/middagen någon gång...dem brukar ta det mesta med ro så *ler* Dessutom börjar dem resan i Karlstad och ska hämta upp mig i GBG....så dem får ju starta ca. 3timmar före mig:)

Ja....har ju aldrig varit där förut som sagt så jag har inget å jämföra med så jag lär nog inte bli besviken:)

• Busshia

har de ngn bilbarnstol/skydd på gekås??

• sandy85

busshia: dom gångerna jag vart där har dom inte haft det..

• Lörpa

Imorron bär det iväg, halv tre åker vi inatt o bör vara framme till öppningsdags,,en hel del kö då antar jag men det brukar ju iaf inte vara så mkt folk inne

Lindekull skrev 2006-08-17 21:08:32 följande:
    SelmaoLillaFridolf: Jag har bilder på John Lennon-sängkläder (119kr) +spjälsängsskydd (129kr) i mitt galleri -välkommen!Jag tolkar era inlägg som om barnbidraget kommer imorgon. Hade tänkt åka dit på lördag morgon men vi kanske ska vänta till måndag em?
    Va fint det va!!!!! Hoppas det finns kvar imorron

Kramis på er från en trött o illamående gravid selma:-S
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden