• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tygbiten

Ska ta med familjen på fredag (hoppas att inte alla väntat på barnbidraget) Jag hoppas också att jag inte blir stressad av att familjen är med
    Det ska bli lite kul att visa affären som jag och mina tjejkompisar vallfärdar till 2 ggr om året.

• BlygTjej

Ingen som har någon inköpslista man kan gå efter när man ska till Gekås och köpa grejer till kommande bebis?

• Spegel

har en lista i min blogg.. dock inte bebisprylar..

• loveliva
    SAndy 85- Jag har bild i mitt galleri på en overall & jacka som jag köpte till min 2-åring, köpte stl 90 i overallen och 100 i jackan. Jag vill inte ha en alltför stor overall till honom, då själva overallen är ganska tjock så man kanske inte behöver så mycket kläder under. Köpte även underställ för 39 kr, bra att ha under overallen.
  • Lörpa

någon som vet om det finns spjälskydd, sängkläder till spjälsäng mm och som är fint? Bilder kanske? någon som även har bild på babysitter och andra babyartiklar?

tacksam för svar ska dit på lördag

• mammatillpojkar

selmailillafridolf:
    dom hade jätte fina sängkläder, både till spjälsäng, vagn och även junio eller vuxen sängar.. tittade bara lite snabbt på spjälsängsskydd och några stycken hade dom iallafall.. har dock inga bilder för det va min syster som handlade.. vet inte vad det är för andra babyartiklar som du är ute efter, men msaaor av kläder (startpaket som va jätte billigt) bebisleksaker, babygym m.m.. det mesta finns ju där..

• Sarah 28

Hej! Jag, pojkvännen och vår Bäbis ska till Ullared för första gången på fredag nästa vecka. Det råkar vara löning då, brukar det vara urmycket folk där eller är det okej? Vi satsar på att vara där när de öppnar.

Har ingen aning om vilken typ av kläder som finns i min storlek. Brukar det finnas märkeskläder?

Bäbisen tar vi i bärsele och lämnar vagnen i bilen, eller? Finns det kundvagnar med babyskydd?

Ge mig era bästa Ullaredstips!

• Lörpa
    nicos mamma skrev 2006-08-17 16:42:07 följande:
    selmailillafridolf:dom hade jätte fina sängkläder, både till spjälsäng, vagn och även junio eller vuxen sängar.. tittade bara lite snabbt på spjälsängsskydd och några stycken hade dom iallafall.. har dock inga bilder för det va min syster som handlade.. vet inte vad det är för andra babyartiklar som du är ute efter, men msaaor av kläder (startpaket som va jätte billigt) bebisleksaker, babygym m.m.. det mesta finns ju där..
    tack snälla hoppas nåt är kvar på lördag bara så inte alla har handlat upp barnbidraget i morron
  • mammatillpojkar

selmaolillafridolf
    hihi, jo det borde nog finnas mycket kvar..

• Lussan5

Sarah 28; Köpte en Peak jacka i stretch för 149 spänn. Skitläcker!
    Eftersom jag åker förbi två gånger om dagen och kikar in på Gekås emellanåt får Ni gärna fråga mig. Jag har rätt bra koll på utbudet osv
    Vill bara tillägga; Gekås rules

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden