• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Sabika

Jahaja: Försöker skriva i din gästbok men det går inte .... Min dator verkar himla seg nu. Ville bara skriva att jag tycker att din första LO är jättefin! Superfina färger

• Jo79

En ny Lo i galleriet, och återigen är det en scraplift.... jag verkar ha hamnat i ett liftstim! Och det är en Lo som jag gjort omGenerad till dotterns album.

Mamma till KaramEllen
  • Lingonflickan
    Jahaja: Din första LO???? Du måste skämta! OK ska gräva ner ganska många av mina tror jag.Förvånad Jättefin i alla fall. Känner igen flygplanet och den andra... Köpte dem i början maen har inte använt dem än...
  • Skumpis

Jag har _ÄNTLIGEN_ fått scrappat en LO Behövde komma hem till Mammsy för att få röven ur vagnen Bild finns i galleriet. Jag har utgått från Scrappiz utmaningsskiss.

• Johannapanna

Hej alla duktiga scrappare! Har idag fått hem min första fluid chalk och jag undrar lite hur man ska gå till väga för att få det så där snyggt som alla ni lyckas med. Kan någon förklara ingående hur man gör??

• Humla78

Jag satte fast mina band med häftklammer istället. Måste nog köpa en silent setter någon dag så jag slipper låna hela tiden.

• bitte71

Johannapanna: du "drar" liksom med dynan längs kanten och "duttar" lite här och var där du vill att det ska vara extra mkt (t.ex. i ett hörn eller så). Du kan ju testa några gånger på en spillbit papper innan du ger dig på en LO

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Mystjejen

Tja!!
    Nu har jag beställt en massa smått och gott på scrapandgiftcorner.se...
    De har 20% på det mesta = Farligt farligt...
    Och jag som redan har beställt massor denna månaden... min man kommer få spader på mig...
    Men jag har haft slut på ALLT och det kostar ju...tyvärr...

Nej, nu ska jag gå och lägga mej... Godnatt på er!!

• längtans tider

Nu har jag gjort min LO nummer 2.. :)
    ska väl lägga till lite text, men vet inte riktigt hur och vart jag ska göra det så det ser bra ut?..

• Loppan79

Ny lo i mitt galleri. Till min systers 30-års album i 20*20cm. Som vanligt får ni gärna risa och rosa

Svar på tråden Scrapträsket 2