• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Loppan79

Jättefina mammsy - jag vill också veta hur texten på den gröna lo:n är gjord. Verkligen kanonsnyggt

• MAMMSY

Meli: Haha om min handstil hade sett ut så hade jag vart överlyclig! Nää det e rubons från Making memories, heidi heter dom!

• Meli

MAMMSY

Hihi, själv skrev jag faktiskt jättesnyggt. Förr, jag var den i klassen som alla kom till när de ville ha något skrivet snyggt. Men det var då det, när man ersatt pennan med tangentbordet så försvann den talangen, nu skriver jag som en kratta, blääää

Jättesnygga rubons

• MAMMSY

Tycker om din handstil Meli   det e så kul att du skriver så mycket på dina LO:s, själve jag lite för feg... men det finns ju skrivare som man kan använda som tur va!

• Meli

MAMMSY

Jag gillar den inte, tycker det blir snyggare när man använder datorn, menjag försöker sluta med det i alla fall, för att man ska slippa vara beroende av en dator sas

Men nu blir det inte mycket scrappat, innan var det illamående och nu jobar jag heltid, för föräldrapenningen ni vet, blä...

Men det verkar som om man får en del gjort under mammaledigheten i alla fall

• MAMMSY
    ja när man slänger ut sambon å dottern å bjuder hit skumpis så blir det iallafall lite gjort
  • Pyret78

Sitter o inväntar postgubben. Hoppas att han har ett paket till mig från scrapshopen innehållandes retroflower-stansen
    Hon hade iaf skickat mitt paket igår.

Håller för fullt på med inbjudningskorten till Ellens dop, men det kliar i scrapfingrarna. Vill göra en massa lo:s
    Fast jag skulle oxå gärna shoppa loss på scrapgrejjor Får vänta tills barnbidraget kommer, då ni

• MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-06-15 11:23:03 följande:
     Fast jag skulle oxå gärna shoppa loss på scrapgrejjor Får vänta tills barnbidraget kommer, då ni
    haha jag tänkte likadant! Det kommer snart sluta med att julia får kläder gjorda av spillbitar från mina scrapp papper
  • Meli

MAMMSY

Det går ju jättebra, barn är ju faktiskt alldeles för bortskämda idag

Svar på tråden Scrapträsket 2