• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Skumpis

Jag har också tröttnat på alla mina papper Har långt över 100 papper hemma som jag säkert aldrig kommer använda Fast man vet ju aldrig

• Lingonflickan

Köper oftast stora paket enfärgad cardstock. De går ju åt allteftersom och jag vill inte stoppas av att jag inte har någon grund att stå på. Dessvärre är det ju lätt att falla för snygga mönstrade och ändå har man aldrig det papper ma behöver. Är det inte konstigt??

• Mystjejen

Tre nya LO:s i galleriet!!
    Har doodlat och chalkat för första ggn!!!
    Ska ha någon liten mer dekoration på den med gravidmagen tror jag.
    Vill ha ris o ros såklart!!!

Snyft!! Har tappat bort S:et i mitt nya gabby foamstampsalfabet... Blir sååå arg på mig själv!!!

DianaJ: Jag har ju inte hållt på så länge men jag har handlat varannan månad, men det kommer nog bli glesare mellan gångerna. Nu har jag ju inga saker nästan och då blir det ju att man måste bygga upp ett litet lager...
    Handlar för 300-800:- . Men oftare 300:-... (försöker i ala fall...)
    Tyvärr kommer man ju alltför fort upp i de högre summorna!!! Vill ju ha allt!!!

• Lilla Lila

Hej!!
    Jag brukar läsa denna tråden o gå in o kika ibland på era fina LO´s.
    Jag är nybörjare spå scrap så jag försöker få lite tips här och var!!

Såg att ni har skrivit något om en mässsa, blev såklart nyfiken
    När, var, hur undrar jag såklart då!!!
    Jag bor förresten i Göteborg.

• Skumpis

Lilla Lila - Du har sån tur att mässan är just i Göteborg Det är på Svenska mässan första helgen i september. Tror att kortmakaren.se har mer info.

• Jo79

Håller med om papprena faktiskt... trodde aldrig att jag skulle tröttna på vissa, men de har legat här jättelänge och jag får lite dåligt samvete att jag inte använder dem utan köper nya hela tiden.... har tänkt att jag ska köpa på mig mer bazzill så att jag har mer enfärgat, för det har jag nästan inte något alls... och det gör mig en aaaaning begränsad. Så nu har jag köpstopp (iaf på mönstrade papper.... ) tills mässan. Som tur är börjar jag jobba och en månad ungefär så då hinner jag ju inte sitta så mycket framför datorn och dreggla....

Mamma till KaramEllen
  • claudia79

mystjejen: vilka stilrena LO:s...tilltalade mig Dessutom var du jättesnygg i v20 hihi även om det inte har me saken att göra

nu ska vi åka till Norrköping(idag igen ähum..)för jag hann inte gå på Pysselpassion sist så det ska bli spännande att se vad man kommer hem med.
    Ha en bra dag!

• tr3z

wowhooO! Pysslepunktspaket! Men har besök så har bara hunnit smygstansa lite när ingen såg Ska bort om en timme och ut å parta för första ggn på typ tre år ikväll så vi får väl sen är jag orkar stansa och scrappa nästa gång Och jippie, korten till utmaningen kom idag emd, så i helgen SKA jag iaf scrappa minst en LO

• Mystjejen

claudia79: Tack!!
    Hoppas du hittar massa kul i Norrköping...

tr3z: Vad kul med paket och kort... Och party är inte heller fel...

Hur noga är ni när ni sätter fast era kort och allt annat på sidan??
    Mäter ni eller gör ni som jag, litar på det egna ögonmåttet?? Om jag nu kan klara det...

Svar på tråden Scrapträsket 2