• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • liiinda

Hej Tjejer! Hoppas det är bra med er i värmen! *pust*
    Har inte hunnit scrappa så mycket på sistone men två har det iallafall blivit...
    finns i mitt galleri om det är någon som är nyfikenFlört

• Sussieb

Ett tips om ni har papper ni tröttnat på så samla dem i en hög och om ni kommer iväg och träffar andra scrappare så har ni er icke poppis hög med er och byter med andra, den enes skräp någon annans skatt.....

• annika5064

Åh, har också fått Pysselpunktspaket! Fast det ligger på Posten och kan inte hämtas förrän efter 16:00..........GRRRRRRRRRRR!

• Loppan79

Hur var det nu med scrapaffärer i Göteborg? Finns det någon i centrala göteborg?

• Kräftan74

Har lagt in några LO`s i mitt galleri, men kunde bara lägga in dom på 20*20 cm, jag har inte Photoshop så jag kan inte ändra formatet på dom större.
    Jag är bara en glad amatör.
    Risa & rosa gärna, så jag vet vad jag ska förbättra mig på

Dom ligger under Starka bilder.

• Ellisen

hallåj!!
    nu har jag lagt in 3 nya lo:s i galleriet så titta gärna in och risa och rosa

har varit in och kikat hos de allra flesta med nya lo:s, och är superimponerad!! Skitsnyggt allihopa!!

• PamPam 83

Vad då scrapalkolist??!! Jag kände igen mig i det där någon skrev att hon hade sett ett snyggt typ och tänkte "Vilket fint papper det hade varit med det mönstret" Känner igen mig så, bl.a. min bikni skulle vara fin som papper
    Och härom dagen städade vi ut gamla jackor i gadroben för att alla får inte plats och många av dem används inte och jag tyckte vi kunde slänga många av dem, för att b.la. kunna plocka bort knapparna men det sa jag ju så klart inte till sambon att det var därför men han tyckte de var bra att spara på
    Idag när jag var ute och gick så såg jag en knapp på marken den var jag ju så klart tvungen att ta med mig hem röd fin knapp!

• Skumpis

PamPam

Vad kostar knappar i knappbutiker??? Typ små vanliga knappar?

Idag kom mitt Pysselpunktspaket Så fort sonen vaknar ska vi knalla upp till Hemköp och hämta det

• PamPam 83

Skumpis
    Jag har faktist inte någon aning om vad knappar kostar i knappbutiker. Har tänkt flera gånger att jag ska köpa lite knappar men har glömt det... Tycker det är fint att ha på LO:s... Men jag kan ju inte tänka mig att det är så dyrt så jag behöver gå och leta efter dem på marken

• bitte71

Fortfarande inget paket från Vixxxans Två veckor sedan jag beställde, och mailat har jag gjort idag men inte fått svar! Sista gången jag handlar där kan jag ju säga!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
Svar på tråden Scrapträsket 2