• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • tr3z

Sanslöst. Har väntat 2 månader på House of paper-paketet, skickar ett mail idag och får genast svar om att pengarna kommer tillbaka på mitt konto inom 72 timmar. Blir faktiskt sur.

• Fnyz

Tr3z: hmm! jag skulle bli tokig... men tur att du får pengarna tillbaka för för någon sa de ju att paketet måste ha kommit bort i posten och att det inte är deras ansvar!

• Skumpis

trez - Snacka om att inte vilja ha utländska kunder. Då är det ju bara dumt att de har den tjänsten

• malin ulrika

Fnyz,
    hej hej,
    nej jag scrappar!

Håller på med midsommar sida... Klar snart...
    Jag var inne på dafont förut, vad mycket roliga fonter de har, var tvungen att ta bort några på min dator för att få plats med nya!

• Fnyz
    malin ulrika skrev 2006-07-28 22:36:39 följande:
    Fnyz,hej hej,nej jag scrappar!Håller på med midsommar sida... Klar snart...Jag var inne på dafont förut, vad mycket roliga fonter de har, var tvungen att ta bort några på min dator för att få plats med nya!
    var åxå in å laddade hem massa fonter (syns på lo-:n morfar å matidla som jag gjorde idag)
    ja du sitter ju i en annan tidszon...vad är klockan där nu?
  • Miztral

scrappa är verkligen beronde framkallande det är jättekulmen dyrt det är väl en nakdel, men man kan ju låta bli domm små guliiga sakerna man kan köpa

• Svart Spets

Nu stiger jag in här hos er scrapomaner!

Jag är nybörjare i scrapbooking.Det är skitkul ju!

Idag har jag handlat MASSOR av roliga och fina saker och faktist beställt massa papper från nätet!

Nu ska jag kika in i era gallerier.

• Fnyz
    Svart Spets skrev 2006-07-28 22:44:29 följande:
    Nu stiger jag in här hos er scrapomaner!Jag är nybörjare i scrapbooking.Det är skitkul ju!Idag har jag handlat MASSOR av roliga och fina saker och faktist beställt massa papper från nätet!Nu ska jag kika in i era gallerier.
    välkommen välkommen..det är bara å titta...

man blir fast kan jag lova å jag har dragit ner fler å fler i träsket här hemma i hälsingland
  • Mystjejen

Cia och krabaten: Jag frågade några sidor tidigare om minialbum.
    Om det finns papper i den storleken (6x6 el 8x8 är det jag väljer mellan) el om man klipper i 12x12 pappren?
    Brukar ni ha album med plastfickor el ringpärm? Vilka gillar ni?
    Vill egentligen veta allt som är värt att veta när man ska scrappa mini...

Svar på tråden Scrapträsket 2