• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Johannapanna

Kiara: Jag använder fotofix till allt. Det går åt rätt många om papprena är stora, men de är inte så dyra och det sitter jättebra!

• Marajjah
    Blommig skrev 2006-08-07 09:56:09 följande:
    Nan som kan tipsa om nan scrapaffar man inte far missa langs E4 fran stockholm till LuleVill ocksa handla live
    Finns en längs E4:an genom Umé. Den heter Krumelur. De har en del grejjer, men inte allt. Lite hittar du alltid.

Lycka till!
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah
    Fnyz skrev 2006-08-07 11:13:25 följande:
    nu fick jag min personliga bekräftelse från scrapkammaren å de var bara två papper å en fluid chalk som var slut för mig (beställde redan på lördag dag) så jag behövde itne lägga till nå för de var ändå över 300 å hon hade packat orderna så den aknske hinner komma imorrn
    Jag skrev ett meddelande till henne på scrapkammaren och sa att om varorna inte blev 300:- tillsammans, dvs om ngt skulle vara slut så ville jag att hon kontaktade mig innan. Fick till svar att jag ändå skulle få rabatten om det skulle inträffa. Det var ju inte mitt fel isåfall.
  • Bejbi78

Fnyz (och ni andra som har shoppat)

Jag skickar inga paket förrän pengarna syns på mitt bankgiro, och det kan ta 1-3 dagar från att ni betalat. Bara så ni vet

Jessica

• Pyret78

Bejbi78 jag beställde igår, men har inte fått nå´t mail än.

• Marajjah

Pyret
    Det står om anledningen till att du inte fått ngt bekräftelsemail ännu på hennes sida.

Bejbi
    Kan man skicka med en skärmdump för snabbare behandling?

• MAMMSY

Hjäääälp nu är kalaset över å jag skulle nätsn kunna gå å lägga mig för natten
    HiHi det var jättekul, 5 pigga nästan1 å 1åringar som sprang omkring å levde rullan! Som tur var fanns det mångas som tog kort, det ska bli sååå kul att få scrappa en födelsedags LO sen!!!

• Fnyz
    Marajjah skrev 2006-08-07 15:00:04 följande:
    PyretDet står om anledningen till att du inte fått ngt bekräftelsemail ännu på hennes sida. BejbiKan man skicka med en skärmdump för snabbare behandling? Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    det var det jag gjorde så det var nog därför hon skrev så där att hon inte skickar förens hon ser inbetalningen själv
  • Fnyz

såhär står det på startsidan på scrapkammaren å ni vet:

"Vill även passa på att informera om att packtiden av förklarliga skäl är ganska mycket längre än vanligt, då ordrarna fullkomligen öser in hela tiden. Höggravid och dan som jag är så orkar jag heller inte hålla riktigt det tempo som jag skulle vilja, utan jag får ta det så fort det bara går. Lyssnar på kroppens och bebisens signaler i första hand, och hoppas att du har överseende med detta. Jag kommer att gå ut och meddela här på förstasidan när alla ordrar är packade. Har du då inte fått någon personlig bekräftelse, så hör av dig för jag kan ha råkat missa just ditt bekräftelsemail"

• Pyret78

Tjena Mammsy:

Jag förstår om du känner dig trött
    Ljudnivån låg väl över bullergränsen kan jag tänka

Kul att scrappa om 1-års kalas. Här dröjer det några månader till

Du får väl koppla av med lite scrapping

Svar på tråden Scrapträsket 2