• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Skumpis

Marajjah - Nja, vi är rätt sparsamma med barnväkteriet. Har bara hänt 3-4 ggr sen han föddes. Men jag vet inte när svensexan ska börja än. Förhoppningsvis börjar den inte förrän på eftermiddagen. Är det 11 den börjar på lördagen eller? Jag kanske hinner med en lunch med träsket både på lördag och söndag

• Pyret78

Åhh vad jag blir less!!
    Vill ju oxå gå på mässa, men att åka 60 mil enkel resa, det orkar jag inte. O vad skulle inte den tågbiljetten kosta Den äter väl upp hela scrap-kassan

• Skumpis

Pyret - Ja, ibland är de extra bra att bo i storstad Finns det inga mässor i närheten någongång? Och shit vad du leder på Scrappiz Med all rätt! Inte dåligt att klå Badanka. Det kan du ha med i din CV

• Peggy O

Näää, nu har jag letat igenom halva tråden. Men som vanligt när man letar så hittar man inte. Finns det någon vänlig själ som återigen kan skriva länken till dit där man kunde få gratis foton? Så skall jag SKRIVA UPP den!!

Tack Annika, jag letade också efter en tandskiss!!

Har faktiskt lyckats få ihop två st LO:s trots min idé torka. En som jag blev riktigt nöjd med faktiskt, och en som min son gillade jättemycket, så den får nog hamna i hans album

• Peggy O

Glömde skriva att jag skall försöka lägga upp dessa under morgondagen.

• Skumpis
    Marajjah skrev 2006-08-07 21:06:07 följande:
    Åååhåå, vilken har badanka gjort? Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    FEL av mig Knasbanan menade jag!!!!!!!
  • Cia o krabaten

Skumpis: Håller med om barnvakteri.
    Det räcker ju med ett par timmar!
    Om pappan är hemma till middagsluren och så sover han ett par timmar och så barnvaktar någon ett par timmar. Då har du ju en hel dag där!!!
    (Jag har också varit snål med det. Har inte haft behov och därför har det tagit emot ännu mer när jag väl behövt lämna bort henne...)

• Marajjah
    Peggy O skrev 2006-08-07 21:09:28 följande:
    Näää, nu har jag letat igenom halva tråden. Men som vanligt när man letar så hittar man inte. Finns det någon vänlig själ som återigen kan skriva länken till dit där man kunde få gratis foton? Så skall jag SKRIVA UPP den!!Tack Annika, jag letade också efter en tandskiss!! Har faktiskt lyckats få ihop två st LO:s trots min idé torka. En som jag blev riktigt nöjd med faktiskt, och en som min son gillade jättemycket, så den får nog hamna i hans album
    Menar du www.pixaco.se ?
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Okej Skumpis, då vet jag vilken du menar. Den är fin den med, men Pyrets är finare, tycker jag!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
Svar på tråden Scrapträsket 2