• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Mystjejen

Oops!! Nästan allt jag beställde på scrappkammaren fanns... Och jag som inte skulle shoppa förrän mässan... Fast jag kommer få hem ett jättepaket och det är ju kul.

Och så hade jag glömt att jag beställt ett album och en tidning från ett annat ställe...
    Fler som handlar mer/oftare än ni tänkt er?? Skönt att höra att man inte är ensam...eller??
    Ska passa på att skrappa idag, mannen jobbar och lilltjejen är hos mormor tills på onsdag nu när jag är sjuk....härligt!!!
  • MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-08-07 15:20:19 följande:
    Tjena Mammsy:Jag förstår om du känner dig trött Ljudnivån låg väl över bullergränsen kan jag tänka Kul att scrappa om 1-års kalas. Här dröjer det några månader till Du får väl koppla av med lite scrapping
    Haha vet inte ens om jag orkar hålla i en sax fast idag har jag fått paket med papper så vem vetSkrattande
  • Pyret78

Åhh paket!! Vill oxå ha paket
    fast iofs så fick jag ett litet paket idag i form av ett kuvert med qk-figurer o bokstäver från scrapfun, fast jag vill ha FLER paket

• Fnyz

jag beställer allt för ofta speciellt från scrap and giftcorner eftersom de e fraktfritt över 100kr...å från scrapbookbutiken blir de typ ett paket varannan veckan

älskar å få paket...

imorrn ska du få dina foamstamps Pyret ääälskar dem har använt dem till en till LO måste ju passa på Skrattande målade på dem med röd akrylfärg åxå å de funkar jättebra du ska få se imorrn.

• Pyret78

Buhu, buhu *gråter*!
    Mon order till scrapkammaren hade "försvunnit" o nu så fanns inget av det jag skulle ha. Är både lite arg o ledsen på teknikens under.
    Hade ju beställt tre olika burkar med prima-blommor o brads. Eftersom det var halva priset gjorde jag mig råd att köpa hela burkar med blommor tänkte jag. Men ack vad jag bedrog mig

• Marajjah

Sitter och planerar in ett mässbesök i gbg den 2-3 september. Vilka är det som ska dit och vilken dag isåfall?

Mässa i Gbg

Lördag
    Marajjah

Söndag

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Fnyz
    Pyret78 skrev 2006-08-07 16:50:18 följande:
    Buhu, buhu *gråter*!Mon order till scrapkammaren hade "försvunnit" o nu så fanns inget av det jag skulle ha. Är både lite arg o ledsen på teknikens under.Hade ju beställt tre olika burkar med prima-blommor o brads. Eftersom det var halva priset gjorde jag mig råd att köpa hela burkar med blommor tänkte jag. Men ack vad jag bedrog mig
    Gråter hu
  • Lilla Lila

Jag tänkte ge mig in på mässan på lördagen.

Ohm vad synd att jag missade erbjudandet med 50% hos scrapkammaren!!!

Mässa i Gbg

Lördag
    Marajjah
    Lilla Lila

Söndag

• Marajjah

Har nu betalt in till scrapkammaren och även en del av mina saker var slut, tyvärr, menmen, det blev ändå en hel del saker! Nu vill jag bara ha mina saker också och titta vad jag inte fick med.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
Svar på tråden Scrapträsket 2