• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Aquariana

Dokusådadeltagare skickar vi in samtliga i BB-huset och sen stänger vi av alla kemror utan att tala om det Sen röker vi ut dem och rakar dom!!!!

• KarJac

Gött!! Då va det löst.
    Nästa problem - illaluktande gubbar på bussen...

• Lycklig 76a

Men det var ju lustigt, är du tankeläsare här ovan eller???
    Vi kanske inte behöver skriva mer nu, vi kan bara tänka, så tänker vi samma hela tiden!!!

• Lycklig 76a

Jag tycker inte vi ska släppa ut dom, utan bara slänga bort nykeln så är vi av med dom... J*vla snyltare!!!

jag tycker alla andra tar blien, så kan dom sitta där och förpesta sig själva, tills de lärt sig!!!

• Aquariana

Tänk deras miner när de fattar att kamerorna varit avstängda hela tiden

• Lycklig 76a
    Känns skönt att kunna vara till allmänhetens nytta

Tycker det är slappt att inte fler tar tag i saken, bra att Ni kom iallafall!!
  • Lycklig 76a

Ja, det hade varit underbart att se... men hur ska vi kunna se det, när det inte finns några kamror Luriga frågeställningar vi ställs inför

• Aquariana

Vi filmar dem i hemlighemlighet

(Jag är tydligen så omoralisk att jag inte kommer får komma in på tradera hemsida längre, fler oms har problem?)

• Aquariana

var det så omoraliskt att ni inte kunde svara... ?

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)