• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • juliah

Hihi, kan inte låta bli att skratta, jag hade också en rosa period, jag smög in grej efter grej till vardagsrummet, ja smög är verkligen det rätta ordet då min man INTE uppskattade min nya passion för rosa, men det var inte mycket att orda om eftersom jag var höggravid :) !

Håller med om att vitt som bas är det ultimata, så enkelt att fönya och piffa till!

• jen05

spacecandy:tack för att du hjälper till att leta!

hehe nej det är inte jag inreda.com verkar inte ha kvar dom där dynorna....trist.

den andra länken du skickade funkade inte.

• hampo

Rolig tråd detta. Är också mycket intresserad av hem o inredning. Kram

• jen05

Samla:vi har en 2:a och en 3:a i Ektorp med klädsel lenåsen manchester ljusbeige. men ska köpa vita överdrag...gillar inte dom här överdragen vi har nu...vill ha vita och sen så drar manchester åt sig så mkt damm o skräp.

• Pniff

Helt underbar tråd.....

En butik ifall man finns i Stockholmstrakten som är värd att besöka är Zandvoort i Nacka...

Länk: www.zandvoort.se

• Samla

Har också ektorp, juliah: hur fungerar det med barn o vit klädsel? Har bara tvättat våra nuvarande överdrag 1 ggr.

jen05: kollade lite på simris blå, men som du blir det nog vita här också

Kolla in: www.hemohav.se för fina bilder. Glöm inte gå in på länkar (speciellt små prinsar o sessor -deras förvaring var underbar) Får ta en tur åt Höllviken/Falsterbo en dag!!!

• salmalove2

hej tjejer,jag har varit in o gluttat lite hos er (ni har jättefint allihop)tyvärr har jag inte så mycke bilder själv men det kommer...vill bara tipsa om en skitmysig sida med barn inredning (poshtots.com),lite dyrt så man får nöja sig med att få lite inspiration.kram på er

• spacecandy

jen05: Har du sökt på stolsdynor då?

• Destroijer

Någon som möjligtvis vet var det finns blåvita krukor billigt?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!