• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Jungfru83

juliah:

Först måste jag säga att vad fint ni har det!
    Sen så undrar jag var tapeten i ditt bildgalleri kommer ifrån?

• Jungfru83

Vet någon här var man kan köpa brädgolv. Antingen gammalt eller nytt?

• juliah

Tack! Tapeten har vi köpt på nacka byggnadsvård, likaså brädgolven i köket! Dom har en hemsida som du kan kika på!

• juliah

Man kan beställa från dem, om det inte är så att man bor i närheten!

• Amoroso

Måste bara säga - vilken underbar tråd!
    Jag är också totalt såld på den gamla lantliga stilen med mycket, mycket vitt. Härligt med andra som har samma smak, Wilma, Rosie och Liatorp (har skaffat två sådana bokhyllor nu till flytten) samt country. Jag mår som allra bäst då jag får besöka loppisar och secondhandbutiker, och sakta men säkert blandas gammalt och nytt här hemma.. Jag har tittat in i era bildgalleri och frossat i era fina bilder! Vi är i flyttartagen nu, tyvärr inte till hus, men ny lägenhet, och flödar därför i inspiration och inredningsmani!

• Sagalin

Juliah:
    Jag har kollat in dina bilder från din otroligt vackra hem! Så vill jag också har det!!!
    Var kommer era möbler ifrån?

• juliah

Amoroso,

Ja visst är det en underbar tråd! Trodde nästan att jag var ensam om att älska gammalt, nött och vitt...

malins79

Tack! Ja vi har en salig blandning av gammalt och nytt, billigt och dyrt. En del möbler har jag ärvt, vissa kommer från ikea...är det någon speciell möbel som du undrar över?

Nu måste jag fråga er andra hur ni gör med alla datortillbehör? Jag kommer att ha ett ganska litet bord till datorn och måste på något sätt lösa problemet med var jag ställer skrivaren...usch..tycker att det är så svårt så hjälp mig!!

• Elisia

Häääär vill jag gärna vara med! Vilken favvo-tråd! Jag ska rota fram alla mina favoritlänkar och skicka in...

• spacecandy

juliah: vad har nacka byggnadsvård för hemsida?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!