• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Vilja78

Inlägg ifrån mig igen! Ni som känner till när det är auktioner någonstans, kan ni inte meddela det i tråden. Även om man inte bor i närheten så kanske det kan vara intressant att ta sig dit med bil.

• juliah

Vi köpte dom förra sommaren, tror definitivt att dom finns kvar, har tyvärr inget nr men du ser nog tydligt när du kommer dit vilka de är! Handtagen är skruvade med 2 skruvar!

Kan hända att dom har slut på dom men dom beställer nytt hela tiden så det ska inte vara några problem!

• juliah

Vilja, sånt kakel ska jag ha i min tvättstuga :) !

Jag vill gärna också veta om kommande auktioner!

Vilja, tror dessvärre att de flesta av tjejerna här bor neråt i landet?! 

• Vilja78

Ja, men en bra auktion kan alltid vara värd en "roadtrip". Vi får väl samåka

• Samla

Juliah. det var de ljusstakarna jag köpte på Ilva för 12.50 kr/st i förra veckan Räcka ut tungan

Vilja78: kolla på www.auktion.se för auktioner i hela Sv, kolla även din lokaltidning.

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Vilja78

Tack för all info om beslagen i ditt kök! Jag är så glad! Ska åka imorgon och handla dom tror jag...

• anro

Vilja I Stavsnäs brukar det vara aktioner på sommaren.
    Jag brukar åka till Östhammar - däe finns loppis "bakluckan" (en jättestor fotbollsplan dit folk kommer med sina bilar och säljer från bakluckan. Dessutom finns det massor av småloppisar runt omkrin. Jag var även där på auktion förra sommaren...ska nog dit i augusti igen

Jag har oxå köpt mina köksbeslag på Nacka Byggnadsvård.

• Vilja78

Finns dina beslag på hemsidan föresten?

• Vilja78
    Anro: Hur vet man när det är autktioner? När är den där loppisen?
  • juliah

Vilja, jag tror att våra beslag har nr AF424, dom ser dock lite guldiga ut på bilden vilket dom inte är på riktigt!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!