• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Samla

juliah: Dagens budgettips: Linneskärmarna hittade jag på Coop Forum för 69.90 kr!!!!!!!

äng fönstret]

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • juliah

Samla, DU ÄR BÄST!!! Jag ska till coop, fråga mig om jag behöver nya skärmar, hehehe...

• Rut

Idag har jag varit på auktion! Det blev en gungstol och en snygg kanna i tenn. Hade kunnat handla hur mycket som helst.
    Ska se om jag kan få in bilder i mitt galleri...

Elisia: Klockan handlade jag i Linköping i en butik som heter Handplockat. Det var 50% så jag tyckte att jag kunde unna mig den, men den gick ändå lös på 450:-
    Fondväggen i sonens rum är en engelsk tapet. Det består av tre delar, trädet, takkronan och så gräs. Men gräset satte vi aldrig upp. Tyckte att de blev fint ändå.

• juliah

Samla, ser att du lagt in en massa nya fina bilder! Är jättesugen på ljuslyktorna från sia, kanske i vitt, ojojo vilka svåra beslut man ska ta ;) !

Rut, vad mysigt med gungstol, känner att det hade varit så härligt att ha det när min lilla kille var alldeles nyfödd...

• Vilja78

Juliah:Era beslag är verkligen jättefina! Vad gav du för dom? Ser dom ut som "bruna" eller "gråa" om du förstår vad jag menar? Undrar om de skulle passa in i mitt nya kök...

• Vilja78

Juliah: Ditt kök är verkligen SÅ fint. Vill också ha!!

• juliah

Vilja, jag har sett hennes hem, sååå fint!

Våra beslag är i silver, är nog behandlade så att de ska se lite antika ut skulle jag tro, hmm priset minns jag inte exakt men runt 50 kr/st skulle jag tro!

• Vilja78

Juliah: Var det länge sen ni köpte dom? Jag har letat med ljus och lykta efter EXAKT just sånna. Minns du artickelnummer eller så. Funderar på att dra dit imorgon och slå till så att jag har dom tills flytten... En fråga till. Handtagen, är de fastskruvade med två eller tre skruvar?

Många frågor blir det. Tack för att du svarar.

• Vilja78

Juliah: Har föresten valt samma kakel som det köket i länken jag skickade.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!