• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Norrskensflicka

Lycka till tjej18.

Fru Johansson: Jag lider med dig. Vet hur det är. Har också haft mjölkstockning. Såriga bröstvårtor har jag ju än. Min mjölkstockning gav med sig då jag lät Milea äta massor. Det var inte skönt men det hjälpte. Försvann på en dag. Nu då jag kompleterar med ersätning för att såren ska läka känns det som att jag håller på få stockning igen. *suck*

• Lyckan1

Fru Johansson: Jag såg att dom hade rejäla amningsbh.ar på Barnens Hus. Frågan är...kan man prova dom där????
    Men jag tror att det märket även finns på Elonora Laura. Kommer tyvärr inte ihåg vad märket var...

• minnapinna

tjej18,
    ibland lägger de ut redan samma dag...

frujohansson,
    USCH! vet inte hur mjölkstockning känns, men har hört att det inte är så najs...

• isblomma

Fru Johansson: Jag var och tittade efter amningsbh:ar på Lindex. Hittade tre jättefina men köpte den billigaste (lindex eget märke 169:- ) eftersom jag inte vet än om den kommer att behövas. De andra två som var grymt sköna, men kanske inte vrålsnygga , kostade 299:- och nånting på 300:- vilket jag tycker är ok om man har användning av dem, dvs ammar.

• Blomman82

Fru Johansson - jag fick också såriga bröstvårtor. Det är bara att stå ut. Det blir bättre. Tog ca en och en halv vecka, sen var de jätte bra. Hade inte alls ont = )

jag har köpt en jätte bra amnings bh på Twillfit på smedjan. Sen har jag även hittat en på den där lilla underkläderaffären som är mitt emot Strand. Även den är jätte skön och bra = ) De hade en massa andra modeller också. gå dit och titta = )

• Fru Johansson

Tack för alla tips och uppmuntran!

Förhoppninsvis är jag pigare efter helgen och kan kolla efter bh:ar. Jag hoppas ju att jag ska få användning för dem.

• studio

nån som har fått sin förlossningsjournal från sunderby?
    vet inte vem man ska kontakta för att få den.

• loverose

Studio:
    Frågade efter en kopia innan jag åkte hem från BB. Men man bör väl kunna få kopior från mvc. Har du frågat din barnmorska?

• studio

loverose - frågade min barnmorska första gången jag var dit men hon visste inte. kan man ringa till sunderby eller ska man fråga läkaren som vi ska snart till. hmm

• loverose

Studio: Konstigt! Trodde att de hade dem, har för mig att min BM tog fram min gamla när jag var på inskrivning för denna graviditet. Men men du kan ju passa på att fråga läkaren och annars så kanske du kan ringa BB eller förlossningen..vet inte men de borde ju gå att få tag på en kopia tycker jag. Vilken vårdcentral går du till? *nyfiken*

Lycka till..

Svar på tråden Luleå del 3