• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Sciarlotta

HelenZ: alla har inte jätteont och massor av sår. Jag hade inga sådana problem alls, däremot kunde jag inte producera i närheten av tillräckligt med mjölk för helamning. :-/
    Jag har däremot stora förhoppningar inför den här amningen. Jag har mer mjölk i brösten nu än jag hade första veckan efter förlossningen förra gången..

• Jesssicaaa

För oss blir det nog bebis ikväll/natt

• Singela

Va skoj, du spurtar om oss rejält . Vi väntar fortfarande på att våran ska titta ut är på övertid niodagar och har inte några känningar alls, mer än att det sticker lite mer neråt än innan. Men men det är ju ändå max. 12dagar kvar. Trist men sånt är livet

Lycka till nu tjej18, hoppas att allt går bra, nu får du träffa knodden som levt om där inne

• Jesssicaaa

jag är sååå nervös..och det blir ju inte bättre av att sambon också är så nervös att han mår dåligt...får hoppas allt går smidigt

• Puffalina

Tjej18: Självklart kommer det gå bra! På ett eller annat sätt komer ju bebis ut!
    Ser fram emot att se den lille!

*kram*
    Hanna BF 17/10
  • loverose

Tjej18: Åhh vad roligt att de är på G nu för dig! Lycka till med allt!

• minnapinna

Tjej18,
    lycka till. Ska hålla utkik på webbisar ikväll o i morrn :)

• Jesssicaaa

tacktack det brukar väl ta några dagar för dom att lägga ut bilder?!

• Ellskling

tjej18

ååh, va skoj!
    hoppas allt går bra och LYCKA TILL!!!

• Fru Johansson

Lycka till tjej18!

Själv har jag åkt på mjölkstockning och såriga bröstvårtor, ligger i sängen helt utslagen. Ska dock fortsätta käpa på lite till, vi får kopletera mr ersättning så länge.

Äe det förreten någon som har tips på bra ammningsbh:ar?

Svar på tråden Luleå del 3