• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Snurrig

Ni ensamstående mammor från Luleå. Vem hade ni med er på förlossningen? Den blivande fadern eller ngn annan?

• Mysiga tjejen

izali
    jo det är nog bra på munkis, så vad heter fröknarna? om du nu vill säga det??

sciarlotta
    hoppas att du snart få se erat lill* barn och att du får vara med om en vanlig förlossning

• Fru Johansson

Vi har inte tagit någon försäkring för Isaac än, men han som ringde från trygg hansa sa att vi skulle få de första 6 månaderna gratis om vi tog en hos dem. Dock ska vi kolla upp folksam också, har försäkring genom facket hos dem.

• Izali

mysiga tjejen, jag har svarat i din gästid men jag kan svara här med =) Doris, Jessica, Carin Och Monika heter dom någon du känner ?

• isblomma

Min slemmis började lossna igår och idag har det kommit ännu mer + att jag har blött litegrann. Har även ordentliga menssmärtor. Visst måste det vara på gång snart då? Håller iaf tummarna för det. Jag blir tokig av att bara vänta och vänta, speciellt i den här värmen. Är ju inne i v 42 nu.

• Ellskling

isblomma

ja, nånting é ju på G iaf! hoppas att värkarna sätter igång snart! jag vet hur det känns att vara på övertid när det é såhär varmt! *håller tummarna*

• Mysiga tjejen

isblomma
    blöder du ska du ringa förlossningen på en gång så att de får kolla dig!!!
    Lycka till!
    och ja det är nog på gång snart

• Mysiga tjejen

gubben från tryg hansa ringde mig med men då¨hade vi redan valt skandia
    men dessa två ska vara de bästa har jag hört!

• isblomma

Mysiga tjejen: Har pratat med dem i Sunderbyn och det var ingen fara så länge det inte kommer några stora mängder. Den bm som jag pratade med trodde helt enkelt att det var på gång och jag hoppas verkligen hon har rätt.

• minnapinna

isblomma,
    wiho! skoj att det är på G! nu sk avi hålla utkik på webbisar. vad heter du och din man/sambo?

Svar på tråden Luleå del 3